Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super Scenery

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Super Scenery

    Artikelnummer: volgt
    Artikelnaam: Super Scenery
    Bruto Gewicht: 3.470 gram
    Netto Kruitgewicht: 421.2 gram
    Aantal Schoten: 36
    Kaliber: 25mm
    Effectomschrijving: Chrysanthemum to red, chrysanthemum to orange; golden wave king with white strobe, golden wave king with purple star, golden wave king with blue star, golden wave king with silver crackling flower.
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: Volgt
    Richtprijs: 47.50

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij danken Vuurwerk Orthen voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyroboy; 24 October 2011, 17:49.

    #2
    sniper met colourtips overgaant in prachtige panter achtige boeketten!
    goed bezig geweest!

    Comment


      #3
      Karton eenheid 4 stuks.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #4
        Ehh, hij is hetzelfde als fireworks for all , fu collection?

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



        EDIT: Nu ik het zo bekijk, zijn ze niet hetzelfde, sorry!

        Veel nieuwe cakes van royal hebben wel zelfde effecten zeg.....

        Comment


          #5
          Klopt,Maar de Evolution collection staat los van de nieuwe producten waar zei mee komen.
          Wij hebben echter voor Royal gekozen daar wij vannaf het 1e jaar afnemen bij ze en het vuurwerk van uitstekende kwaliteit is.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #6
            Echt een hele mooie cake dit die ik zeker zal aanschaffen als hij op de winkeliers demo's ook zo presteert want het lijkt op een chinese film met een "opgevoerde cake" en dat geld ook voor de andere films, net allemaal even voller en harder dan wat we normaal zien, ik hoop dat het tegendeel waar is dat snap je maar toch moet je kritisch blijven.


            Correct me if i'm wrong!
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #7
              HEERLIJK tempo!
              Deze komt in mijn collectie als ik hem kan vinden en hij onder de 30€ ligt ;)
              Dat zal helaas wel niet.
              December here we come!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                Echt een hele mooie cake dit die ik zeker zal aanschaffen als hij op de winkeliers demo's ook zo presteert want het lijkt op een chinese film met een "opgevoerde cake". Correct me if i'm wrong.
                Chinese films lijken altijd wel iets gepimpd. Maar op basis van filmpjes en ervaringen kan ik zeggen dat de China films van Royal de daadwerkelijk uitvoering goed benaderen. Als er voor mij één bedrijf is dat realistische films voorschoteld, dan is het Royal wel.

                De films van de producten in 2009 wat betreft de kleinere potjes waren beter dan de uitwerking van de producten. Dit is teruggekoppeld naar Royal (hier op het forum zelfs) en Royal heeft deze feedback verwerkt. Afgelopen jaar benaderden de kleine potten absoluut de kwaliteit van de China films uit 2009. Zeer duidelijk een verbetering zichtbaar!

                Dus mocht je twijfels hebben, dan hoop ik dat ik ze ietsjes weggenomen heb.
                Alhoewel er altijd een miskleun bij kan zitten natuurlijk. Dat valt niet 100% uit te sluiten.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Chinese films lijken altijd wel iets gepimpd. Maar op basis van filmpjes en ervaringen kan ik zeggen dat de China films van Royal de daadwerkelijk uitvoering goed benaderen. Als er voor mij één bedrijf is dat realistische films voorschoteld, dan is het Royal wel.

                  De films van de producten in 2009 wat betreft de kleinere potjes waren beter dan de uitwerking van de producten. Dit is teruggekoppeld naar Royal (hier op het forum zelfs) en Royal heeft deze feedback verwerkt. Afgelopen jaar benaderden de kleine potten absoluut de kwaliteit van de China films uit 2009. Zeer duidelijk een verbetering zichtbaar!

                  Dus mocht je twijfels hebben, dan hoop ik dat ik ze ietsjes weggenomen heb.
                  Alhoewel er altijd een miskleun bij kan zitten natuurlijk. Dat valt niet 100% uit te sluiten.
                  Ik heb vorig jaar ook heel erg genoten van het vuurwerk van Royal fireworks en zal dit jaar nog meer gaan aanschaffen en ook een rit gaan maken naar Orthen zoals het er nu uitziet. Maar wacht toch even de demo's af voordat ik ze op de lijst zet, de cakes komen qua effect niet helemaal realistisch over is mijn indruk.

                  Desalniettemin heeft Royal in mijn ogen wel het betere vuurwerk in huis!
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #10
                    ik vind het een bijzonder mooie pot! zeer benieuwd naar de prijs

                    Comment


                      #11
                      Prijs van deze cake zal zijn 47.50
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        prijs voor dit juweeltje vind ik acceptabel!
                        mooie cake leuke prijs!

                        Comment


                          #13
                          deze bak is alles behalve lelijk .
                          forse boeketten met paars vindt ik hartstikke mooi
                          voor die prijs zou ik het zeker doen als hij hier verkocht werd
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            Ook deze presteerd zoals ik hem hoopte.
                            Mooie kleuren en een zee van diverse mooie effecten.

                            gr
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #15
                              zeker een mooi blokje klapt ok behoorlijk hard

                              Comment

                              Working...
                              X