Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lights of Heaven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Da kunde gij nog helemoal nie wetuh nie!

    Hoeveel kartons hebben jullie hiervan op voorraad?
    Van deze beauty's hebben we 100 karton klaar staan.
    Maar nu nog 98 want ik wil er al twee doosies van

    gr
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #17
      Echt een topper van de bovenste plank, niet normaal. Nog nooit zo een mooie multicolour cake op de Nederlandse (en/of Belgische/Duitse) markt gezien. Mooie effecten met blauw, geel, rood en groen. Per karton een leuke prijs die zeker in de collectie hoort!

      Comment


        #18
        Wat een topper is deze cake,geweldige mooie kleuren.
        Kan zeggen de mooiste multicolour cake van Nederland.
        En wat ook al aangegeven is door sunseeker,waarschijnlijk zelfs van Belgie en Duitsland
        Snap heel goed dat je er zelf 2 karton van wilt hebben Marchel
        Laatst aangepast door jawe; 17 December 2011, 00:49.

        Comment


          #19
          Beste Multicolor Peony die ik gezien heb. Beter dan de City Lights of Midnight Delight. De mine werkt aanvullend erg leuk. Die is zilver/wit. Dat contrast versterkt de multicolor peony.

          Als je de optie hebt om hem te kopen: doen!
          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 17 December 2011, 10:49.

          Comment


            #20
            Hierbij dan een filmpje van deze absolute topper binnen de Evolution lijn.
            In 1 klap met afstand de beste multi-colour cake binnen de Benedulux!
            Film is niet zo best, omdat de sterren zo puur zijn en geen spoor achterlaten.
            Kartonwaardig? Absoluut!
            + http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
            http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY"> http://www.youtube.com/watch?v=9Mx0LYv_GxY" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              Nog een nuance aanbrengen naar aanleiding van mijn eerdere post, nadat ik het filmpje van Jos bekeken heb.
              Ik sluit mij aan bij Jos, in het echt is deze cake mooier dan met het filmpje getoond kan worden.

              Bij deze multicolor peoy kwamen niet drie, maar vier kleuren goed naar voren: rood, groen, geel en blauw. Voor mij wederom een bewijs dat de kleuren van Royal Fireworks erg helder zijn.

              Comment


                #22
                Ook ik sluit me bij de bovenstaande reacties aan, echt een rechtstreekse topper, prachtige kleuren vormen een groot en rond boeket, de burstknal is gewoon goed te noemen.

                De tijdsduur valt me ook erg op, bijna een minuut lang! De mines zijn ook zeker een leuke toevoeging.

                Goed werk Marchel!

                Comment


                  #23
                  Ben erg blij hoe deze onvangen word.
                  Dit word dan ook mijn maatstaaf voor toekomstige kwaliteit!!!
                  Hij gaat momenteel als een speer bij de bestellingen,Zelf de minder presterende cakes,Mensen komen zelfs vragen welke die snelle waren

                  gr


                  gr
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #24
                    Deze is geweldig te combineren met de Silver Salute.

                    Ga ik dit jaar doen in ieder geval.

                    gr
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #25
                      Topbak! 4 geschoten, 1 apart en 3 in w-shape, als het goed is gefilmd!

                      Comment


                        #26
                        Wat een top bak! Meest heldere kleuren van de avond! Kan de Eventcake Nr3 niet aan tippen!
                        Light some fireworks, and see who answers.

                        Comment


                          #27
                          supermooie kleuren en de effecten vallen ook niet klein te noemen. blij dat ik deze er ook 2 tussen had zitten!
                          Youtube: Fuse & Cues

                          Comment


                            #28
                            Had er dit jaar eentje en dat was goed te doen. Hij schoot iets sneller als op het filmpje van heartworm maar duurde alsnog vrij lang. De kleuren waren inderdaad apart en helder, ook de burst was goed. Kortom: ik was tevreden.
                            De komende maanden minder actief op het forum.

                            Comment


                              #29
                              echt een top cake, mooie finale en prachtig heldere kleuren!!

                              Comment


                                #30
                                Heb er 2 tegelijk afgestoken (filmpje komt nog), en van dichtbij was deze bak nog mooier.
                                Volgend jaar sowieso weer!

                                Comment

                                Working...
                                X