Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kneiter Hard!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het is een omlabeling van Fire Storm uit de SensationS collectie

    Comment


      #17
      Voor kneiterhard betaal je idd 49,95 euro bij boerenbond maar krijg je geen korting. Stel dat je firestorm koopt bij groenrijk kost ie 69,95 en krijg je gratis g-spot erbij (twv 19,95). Als je meer producten koopt bij groenrijk krijg je al vrij snel de nachtbraker er gratis bij...dus dit wordt wikken en wegen. Maar hoe dan ook, ik ga deze zeker halen!!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door david loggie Bekijk bericht
        Voor kneiterhard betaal je idd 49,95 euro bij boerenbond maar krijg je geen korting. Stel dat je firestorm koopt bij groenrijk kost ie 69,95 en krijg je gratis g-spot erbij (twv 19,95). Als je meer producten koopt bij groenrijk krijg je al vrij snel de nachtbraker er gratis bij...dus dit wordt wikken en wegen. Maar hoe dan ook, ik ga deze zeker halen!!
        nou ik vind het veelste te duur voor een stuk vuurwerk van 30 sec

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
          nou ik vind het veelste te duur voor een stuk vuurwerk van 30 sec
          Het is maar net hoeveel je voor n cake over hebt.

          mij lijkt het een zeer nette prijs.
          mooie uitgewerkte effecten in paars/geel wat deze cake idd een beetje uniek maakt, maar ook prachtige gouden effecten kom je hier tegen. ik vind het die 50 euro waard.

          bij sommige cakes van hetzelfde kwaliteit betaal je gauw 70 euro. nu maar hopen op hetzelfde kwaliteit op een demo en in de straat als op het filmpje.

          Comment


            #20
            Wat een gé-niale bak is dit zeg! Werkelijkwaar schitterend!

            Mijn filmpje van de Kneiterhard!

            Comment


              #21
              En deze miste jij nog op je lijstje volgens mij Morris... Ik neem aan dat hij er nu wel op staat?

              Werkelijk een prachtcake! Héél misschien kan ik er nog een plekje voor vrij maken in mijn budget, en dan toch voornamelijk voor de zeldzame combinatie van geel met paars.

              Comment


                #22
                Sjemig, dit is inderdaad echt een prachtbak. Salvo voor salvo hartstikke mooi. Nog schappelijke prijs ook. Lesli heeft dit jaar enorme stappen vooruit gemaakt hoor, niet alleen met Red & Silver Next maar ook Zodiac en die Arabische lijn.

                Comment


                  #23
                  Wow!
                  Echt een prachtig ding!
                  Helaas is hij mij wat te duur, misschien als Lesli hem ooit nog goedkoper maakt, of korting geeft op alle producten, dat ik hem dan ooit eens koop!
                  Offline!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                    Het is maar net hoeveel je voor n cake over hebt.

                    mij lijkt het een zeer nette prijs.
                    mooie uitgewerkte effecten in paars/geel wat deze cake idd een beetje uniek maakt, maar ook prachtige gouden effecten kom je hier tegen. ik vind het die 50 euro waard.

                    bij sommige cakes van hetzelfde kwaliteit betaal je gauw 70 euro. nu maar hopen op hetzelfde kwaliteit op een demo en in de straat als op het filmpje.
                    jij hebt recht op jou mening natuurlijk en net als met de huizenprijzen zolang mensen dit soort bedragen blijven betalen zullen de vuurwerkprijzen achterlijk hoog blijven.vuurwerkverkopers zullen ons daarom blijven uitmelken,dit is trouwens geen aanval naar jou toe!!.maar ik vind dat op een gegeven moment de prijs van vuurwerk de waarde overstijgt en niet meer in verhouding

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Noge een foto van deze cake!



                        (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #27
                          De afmetingen van deze pot zijn : 280 x 175 x250mm

                          --pyro99
                          Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                          Comment


                            #28
                            Prima bak. Van mij hadden de effecten wel wat verder uit elkaar gemogen

                            Lesli, lesli vuurwerk, kneiterhard, lesli kneiterhard, vuurwerk
                            Laat nog geregeld muggenscheetjes

                            Comment


                              #29
                              Meer informatie over Kneiter Hard: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/871-%E2%80%93-kneiter-hard/Meer informatie op www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuur...
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #30


                                Prachtige waaier!
                                Speciaal gekocht voor de mooie kleurencombi's en het was volop genieten.
                                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                                Comment

                                Working...
                                X