Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pontificaal!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hier nog een foto van deze pot!



    (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

    Comment


      #32
      De afmetingen van deze pot zijn : 160 x 150 x 145mm!

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #33
        Echt super bak dit.Misschien dan toch maar is naar de welkoop.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #34
          wat een prachtige cake zeg! De effecten zien er echt heel erg groot uit.
          https://www.youtube.com/vuurmetwerk

          Comment


            #35
            Het is echt een prachtcake! Ronde, grote en vooral mooie effecten.
            Ik heb hem niet besteld maar begin toch te denken van waarom NIET?

            Dus dat wordt even op de verkoopdagen toeslaan!

            Comment


              #36
              Ik heb hem vandaag aangeschaft.
              Vond hem nog best wel groot.





              Edwin
              Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

              Comment


                #37
                Deze werd bij ons in de winkel vandaag al niet meer geleverd. Hiervoor krijgen we de Aladin.. deze kon ik hier op het forum niet terugvinden dus wat dit is weet ik niet.
                Het lijkt er dus op dat de Pontificaal landelijk al is uitverkocht.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                  Deze werd bij ons in de winkel vandaag al niet meer geleverd. Hiervoor krijgen we de Aladin.. deze kon ik hier op het forum niet terugvinden dus wat dit is weet ik niet.
                  Het lijkt er dus op dat de Pontificaal landelijk al is uitverkocht.
                  Ben ik effe blij dat ik de mijne al binnen heb!
                  Offline!

                  Comment


                    #39
                    ohjee niet zo best als die al uit verkocht is heb vanavond nog aantal katon van besteld hij liep zo hard vandaag onverwacht toch een rustigere verkoopdag

                    Comment


                      #40
                      Heb vanmorgen nog een pontificaal kunnen scoren. Beste bak is dit nog!
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #41
                        Ik heb de alladin gewoon aangenomen, ik ben benieuwd hij heeft 25 schoten en er staat op Made for Germany
                        [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                        Comment


                          #42
                          jaa klopt deze is uit verkocht helaas, alladin is de vervanger er voor geworden.
                          make for germany heeft meer te maken met dat die pot alladin voor de duitsemarkt officeel bestemd is maar door CE en NL tekst op staat kan die hier als vervanger worden ingezet

                          Comment


                            #43
                            Had deze pot ook in de collectie en vannacht afgestoken. Vond het zeker een mooie pot en voor 18,00 natuurlijk super. Toch had ik er stiekem meer van verwacht, maar om dat in de beoordelign mee te nemen is niet eerlijk want was echt een goede pot voor 18,00!

                            Had naast deze pot ook de straatbaas uit deze serie maar vond deze toch beter!

                            Comment


                              #44
                              Vond dit echt een hele goede pot!
                              Helemaal voor het geld, de boeketten waren aardig groot

                              Comment


                                #45
                                Wat waren die boeketten groot zeg! maar het is wel jammer dat die niet zo veel schoten had, maarja voor dat geld vond ik het zeker een topper!

                                Comment

                                Working...
                                X