Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thundergod [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    10 gram lijkt me inderdaad erg weinig voor een singleshot van deze grootte en een stijghoogte van 10 meter lijkt me net zo onwaarschijnlijk.Zal wel een foutje zijn.
    https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

    Comment


      #32
      foto aan startpost toegevoegd

      Comment


        #33
        hier ook nog even een bevestiging dat het niet de T0bone shell is




        Vraag van mij:
        wat ik graag nog zou willen zien, zijn lekkere schreeuwpijlen!
        ook zou ik toch nog eens willen vragen of de singel shot uit het t-bone's pakket, los verkocht gaat worden!
        tom
        Andwoord lesli vuurwerk:
        Nee, er komen geen schreeuwpijlen en de T-Bone zal niet verkocht meer gaan worden ook niet in het pakket.



        tom
        DarkSoul is soms een inspiratierover!

        Comment


          #34
          adviesprijs toegevoegd

          Comment


            #35
            Ik ga deze zeer zeker proberen. 7 euro is wel te doen als het tegenvalt. Anders is hij altijd nog meer te halen ^^
            Groeten

            Comment


              #36
              Meer info:

              Importeur: Lesli Vuurwerk
              Collectie: Thunder Kingdom
              Artikel nummer: 179
              Advies verkoopprijs: € 6,99
              Netto kruitgewicht: 10,8 gram
              Karton eenheid: ?
              Aantal schoten: 1
              Effect beschrijving: Professionele single-shot. 1 mortier met een gigantisch gouden regenbouquet en zware titaniumknal.
              December here we come!

              Comment


                #37
                prijs is nog best schappelijk in verhouding met andere Lesli producten.
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #38
                  Klopt toch gewoon niet. Hoe kan dit 7 euro kosten terwijl er maar 10,8 gr. Kruit in zit. Een vergelijkbare pot van 16 shots kost even duur. Dus gewoon een foutje.

                  Comment


                    #39
                    Zal wel per vier zijn.

                    Zo niet, dan is het een absurde situatie. Een single shot met slechts 11 gram pts erin voor 7 euro. Nee, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

                    Comment


                      #40
                      Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat dit een omlabeling van Bounce is uit The One and Only?
                      Offline!

                      Comment


                        #41
                        Heel erg benieuwd. Had inderdaad geweldig geweest als het diegene uit het T-bone pakket was, maar dat is hij niet. Toch ga ik hem kopen, als hij tegenvalt, jammer dan! Filmpje zal volgen
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Zal wel per vier zijn.

                          Zo niet, dan is het een absurde situatie. Een single shot met slechts 11 gram pts erin voor 7 euro. Nee, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
                          Nee helaas per stuk ;)
                          Zie vuurwerkplanet. Dan mag het wel een heel mooi ding zijn voor 7 euro :P

                          Comment


                            #43
                            Er staat bij effectomschrijving: professionele single shot, maar dat lijkt mij al niet mogelijk met 10,8 gram, plus mede dat 7 euro dan wel heel duur is lijkt mij. is vast een foutje.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
                              Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat dit een omlabeling van Bounce is uit The One and Only?
                              Dat is het niet. ik had vorig jaar 3 stuks bounce en ik vond ze super mooi maar het was zeker geen gouden regen effect zoals bij deze single shot word beschreven. Het effect van de bounce was een kleurrijke waaier.

                              Comment


                                #45
                                Voor 7 euro verwacht ik toch echt een 50grams boeket die even mooi is uitgewerkt als die van de Gold members. Alleen dan natuurlijk een stap groter.


                                Maar 10,8 gram , dat MOET een fout zijn. Ik vind het iedergeval erg jammer. En heel toevallig staat er ook geen filmpje van dit product op vuurwerkplanet.

                                Comment

                                Working...
                                X