Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thundergod [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Op internet was de eerste prijs die ik vond, 6,99 .. echter, laten we even afwachten wat de daadwerkelijke adviesprijs is!!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
      Op internet was de eerste prijs die ik vond, 6,99 .. echter, laten we even afwachten wat de daadwerkelijke adviesprijs is!!
      Dat is nou eens een positief bericht. Leuk!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
        Op internet was de eerste prijs die ik vond, 6,99 .. echter, laten we even afwachten wat de daadwerkelijke adviesprijs is!!
        Ja hallo, zit ons ff lekker te maken! En ik kan geen prijs vinden, laat staan een eerste... dus wat is je bron? Linky stinky!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Ja hallo, zit ons ff lekker te maken! En ik kan geen prijs vinden, laat staan een eerste... dus wat is je bron? Linky stinky!
          Ik kan het topic waar de foto vandaan komt niet zo snel meer vinden maar ik las daar dat iemand de foto donkerder had gemaakt en zo de prijs op het kaartje kon lezen.
          [B]Phantom[/B]

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Ja hallo, zit ons ff lekker te maken! En ik kan geen prijs vinden, laat staan een eerste... dus wat is je bron? Linky stinky!
            Zijn bron zal wel VZA vuurwerk zijn hè Morris

            Comment


              #21
              [QUOTE=vuurwerkfreak4live;389054]Ik kan het topic waar de foto vandaan komt niet zo snel meer vinden maar ik las daar dat iemand de foto donkerder had gemaakt en zo de prijs op het kaartje kon lezen.[/QUO

              ik weet niet hoe toe te voegen, maar ik heb het onder het kopje lesli vuurwerk in het nieuws toegelicht! daar kan je het terugvinden!

              Comment


                #22
                Deze is gisteren helaas niet geschoten. Maar we hebben wel wat informatie vergaard.

                Het is NIET de single shot uit het T-Bone pakket.
                Hij zou volgens het kaartje 10 gram kruit bevatten. (wat ik vreemd weinig vind?)
                Hij zou volgens het kaartje een stijghoogte hebben van 10 meter.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  Deze is gisteren helaas niet geschoten. Maar we hebben wel wat informatie vergaard.

                  Het is NIET de single shot uit het T-Bone pakket.
                  Hij zou volgens het kaartje 10 gram kruit bevatten. (wat ik vreemd weinig vind?)
                  Hij zou volgens het kaartje een stijghoogte hebben van 10 meter.
                  En een effectgrootte van 5 meter.

                  Comment


                    #24


                    Foto niet gebruiken zonder toestemming

                    Comment


                      #25
                      Erg leuk dingetje om in w-shape te zetten.
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #26
                        Tja met een boeket van 5 meter en toch 7 euro, zou ik toch even wachten op een demo.
                        Ik had een medewerker gesproken van Lesli, dit zou niet de T-Bone zijn, omdat de T-Bone een single shot was van 3 inch en de maximale tube mag maar 2 inch zijn. Hij moest er wel op lijken, meer kon die niet vertellen.
                        Hmm ik vraag me af wat het wordt.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          #27
                          Dat het de Single Shot uit het T-bone pakket niet is, werd gisteren inderdaad duidelijk. De uitwerking werd verder niet over uitgeweken, maar de Single Shot uit het T-bone pakket kwam in ieder geval niet door de keuring.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Erg leuk dingetje om in w-shape te zetten.
                            Verklaar je nader? Waarop baseer je dat? Zonder dat de uitwerking bekend is, wil ik me niet aan dat soort uitspraken wagen. Het zal maar een fluiter zijn die z'n eigen leven gaat leiden als 'ie onder een hoek staat...!
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                              Verklaar je nader? Waarop baseer je dat? Zonder dat de uitwerking bekend is, wil ik me niet aan dat soort uitspraken wagen. Het zal maar een fluiter zijn die z'n eigen leven gaat leiden als 'ie onder een hoek staat...!
                              Ik was zoals meerdere ervan overtuigd dat het om de mortier uit het pakket ging.
                              En zeg nou zelf,In w-shape zou dat een geweldig plaatje zijn.
                              Nu blijkt dat het niet om diegene gaat is het een ander verhaal.
                              En daarbij staat de uitwerking in de startpost!!!
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #30
                                Met 10 gram voor het boeket ga ik hier geen 7eu voor betalen. Als er 40/50 gram in had gezeten dan was het zijn geld waard geweest ( mits het een goed effect heeft )


                                Koop liever een cake die per tube 15 gram heeft en het dan een euro of minder kost.

                                Comment

                                Working...
                                X