Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thundergod [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Vind je het heel gek dat ie lafaards geen filmpje op vuurwerkplanet zetten? En dit is liegen over de effectomschrijving... niks gouden regen en titanium knal.


    Nu verdienen ze het om aangeklaagd te worden.. net zoals met het aantal gram wat ze steeds zeiden.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Vind je het heel gek dat ie lafaards geen filmpje op vuurwerkplanet zetten? En dit is liegen over de effectomschrijving... niks gouden regen en titanium knal.


      Nu verdienen ze het om aangeklaagd te worden.. net zoals met het aantal gram wat ze steeds zeiden.
      Wat een aanfluiting die dingen, ik had er twee stuks maar komt echt nie veel soeps uit.

      Comment


        #78
        Hierover maak ik geen woorden meer vuil, was zwaar triestig.

        Alsnog wel een filmpje:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #79
          Wat een oplichterij weer. Past eigenlijk wel bij de bedrijven als lesli/broekhoff/schuurmans. Lesli laat al iets aan verbetering zien, maar dit is een regelrechte terugval in oud gedrag.

          Te duur vuurwerk, met matige effecten. Deze mag aan het rijtje bagger worden toegevoegd.

          Comment


            #80
            ik kan niet anders zeggen dan wat een scheit ding.


            helaas 14 euro armer en daar had ik beter een crazy magnolia of dergelijke voor kunnen halen :(
            Laatst aangepast door bassie1978; 10 January 2012, 14:47. Reden: ge-edit ivm onjuist gebruik van vuurwerk (op de kop)

            Comment


              #81
              Als ik het filmpje kijk vraag ik me het volgende af; Hoe durf je zoiets voor 7 euro te verkopen?
              [B]Phantom[/B]

              Comment


                #82
                Te duur, echt een tegenvaller met oud en nieuw dit ding!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door titania Bekijk bericht
                  Te duur, echt een tegenvaller met oud en nieuw dit ding!

                  Prijs kan ook gewoon komen door het absurde formaat! En aangezien er op thunderkings haast geen marge meer zit, en hierop wel wss krijg je een gigantisch verschil.

                  Wel uiteraard een dramatisch stukje vuurwerk.

                  Maar Lesli heeft wel meer van die dingen lol.

                  Comment


                    #84
                    Gisteren had een jongen er eentje gekocht om te testen. Paar uur later kwam ie weer langs om wat singleshots te halen. En vandaag was ie er voor de derde keer Mét een productreview van deze Thundergod! Hij had er eentje afgestoken de avond ervoor. Voelde zich zwaar bekocht! Was wel een erg harde knal, maar verder nauwelijks boeket en "absoluut het geld niet waard!" aldus de jongen.
                    Niet mijn ervaring, maar van een klant, dus ik deel het even! Gelukkig zijn ze al op en worden niet meer door ons bijbesteld.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #85
                      Haha vandaag stond ik bij de lokale vuurwerkzaak en de jongen voor mij wilde eigenlijk de Big Shot van Rubro...
                      Mevrouwtje achter de balie dacht even slim te zijn en adviseerde deze Thundergod vervolgens, omdat deze 'harder' zou gaan.
                      Hilarisch uiteraard, want dit product is natuurlijk veel minder heftig.
                      Tja, ik zou hem ook niet aanraden, lekker laten liggen.
                      Als ik Lesli was, zou ik eens een echte 2'' single shot op de markt brengen.
                      5 euro is teveel voor dit product.
                      Het leven is een feest!

                      Comment

                      Working...
                      X