Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderpipe [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Hoeveel stuks zitten er in een pakje ?


    Als dat er 6 zijn is dit zeker wel de moeite waard om te kopen.
    Ik neem aan dat ze los verkocht gaan worden.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Per stuk koop ik er geen 1 , indien dit een kleine single shot word, aangezien dit dan te duur kost. Als het iets speciaals heeft ( een goede uitwerking ) dan is het het overwegen wel waard.

      Comment


        #18
        Ik denk dat ze per 4 verkocht worden, ze stonden tenslotten met 4 bijelkaar op een foto van deze collectie ;) per stuk vind ik de prijs erg hoog als het per stuk zou gaan. De rebel en multithunderking zijn in mijn ogen dan veel aantrekkelijker. maar eerst maareens afwachten op wat zekerheid voordat we.conclusies gaan trekken
        Staren word je stil van.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door zyzal Bekijk bericht
          Ik denk dat ze per 4 verkocht worden, ze stonden tenslotten met 4 bijelkaar op een foto van deze collectie ;) per stuk vind ik de prijs erg hoog als het per stuk zou gaan. De rebel en multithunderking zijn in mijn ogen dan veel aantrekkelijker. maar eerst maareens afwachten op wat zekerheid voordat we.conclusies gaan trekken
          Dan ben ik wel benieuwd welke foto dat is *edit* al gevonden

          Denk dat verkoop per 4 wel logischer is. Al blijft het natuurlijk altijd afwachten. Lijkt me wel een gaaf product om te hebben. Hopelijk gaat mijn dealer ze verkopen. Weet iemand hoe dat met deze serie gaat? Wordt die toegevoegd aan het assortiment van de vuurwerkplanet winkels of wat is precies de bedoeling ?

          Comment


            #20


            Comment


              #21
              Vind het een erg goed product ! Prijs is ook wel te doen vind ik. Hoop dat mijn Lesli dealer ze gaat verkopen. Dan neem ik minstens 1 pakje mee.

              Weet iemand hoe het zit trouwens met de vuurwerkplanet dealers. Welke series gaan die verkopen? Ik hoop o.a. deze serie !

              Comment


                #22


                Foto niet gebruiken zonder toestemming

                Comment


                  #23
                  Zitten per 4 verpakt, prijs is ook voor 4 stuks.

                  Comment


                    #24
                    Erg leuk dingetje voor de sfeeropbouw.
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #25
                      Soort van Stoere knallers van marijn.

                      Lijken me leuk voor in de vooravond.

                      Comment


                        #26
                        foto aan startpost toegevoegd

                        Comment


                          #27
                          adviesprijs toegevoegd

                          Comment


                            #28
                            filmpje:
                            Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.

                            Comment


                              #29
                              dat titanium boeketje zie k niet op het filmpje :P

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-banaan Bekijk bericht
                                dat titanium boeketje zie k niet op het filmpje :P
                                Klopt idd.

                                Maar ik vind hem zeker niet minder zo. Het werd weleens tijd voor een goede single shot met fluit een een mooi boeket. Het is te hopen dat de andere single shot wel een t.i. boeketje heeft.

                                Comment

                                Working...
                                X