Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pisces

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pisces

    Artikelnummer: 082
    Artikelnaam: Pisces
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 361,10 gr.
    Aantal Schoten: 40
    Effectomschrijving: 40 schots cakebox: Rode staart met burst. Groene, gele en paarse sterren. Zilverkleurig vis-effect met crackling. Groene staart met rode, gele, groene en paarse palmboom effecten. Groene staart naar gouden chrysanthemum met burst. Gele staarten knallend in limegroene sterren met wilgeffect. Goude brocade kronen sluitend knallend af!
    Tijdsduur: 45 sec
    Stijghoogte: 8 m
    Richtprijs: €.44,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 16 September 2012, 14:47.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Mijn sterrenbeeld,voor de fun,ook maar extra in de gaten houden.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Mijn film!

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Absoluut een van de aanraders,van Lesli,voor dit jaar! Erg nette cake,voor 39,95.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #5
          Jep, supercake! Deze cake koop je niet voor het geweld, maar om zijn sierlijkheid. De mooiste kleuren die mogelijk zijn in vuurwerk en die je zelden ziet. Zowel peony's als waves waren ontzettend mooi op naar de kijken, ondanks dat het misschien niet de grootste boeketten waren.
          Ook de crackling willows waren mooi uitgevoerd.

          Comment


            #6
            Eerste 5 schoten waren echt fantasttisch. Met de afstand de beste multi-colour op de Nederlandse markt.

            Maar dan: Fishes, leuk!
            Daarna multi-colour palms. mm, minder
            Multi-colour crackling palms, waar de kleur nauwelijks te zien is.. shit, nog minder.

            Kortom, Een combi van de eerste 5 schoten met de fishes was voor mij een must-buy geweest. Nu probeer ik 1 cake te scoren en omgekeerd aan te steken, zodat ik het mooiste voor het laatst heb.

            Comment


              #7
              Hier mijn filmpje:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                Eerste 5 schoten waren echt fantasttisch. Met de afstand de beste multi-colour op de Nederlandse markt.

                Maar dan: Fishes, leuk!
                Daarna multi-colour palms. mm, minder
                Multi-colour crackling palms, waar de kleur nauwelijks te zien is.. shit, nog minder.

                Kortom, Een combi van de eerste 5 schoten met de fishes was voor mij een must-buy geweest. Nu probeer ik 1 cake te scoren en omgekeerd aan te steken, zodat ik het mooiste voor het laatst heb.
                Heb meer cakes voorbij zien komen met die multicolor peony, maar om een of andere reden hebben ze geen enkele cake met enkel dit effect. Altijd gaan ze halverwege over op een ander effect. Ik snap niet dat ze niet gewoon een keer één dik multicolor blok maken..

                Comment


                  #9
                  Dit was nou echt een cake zoals die van Lesli vaak zijn! 1 effect dat me nou echt aansprak, inderdaad de eerste 5 multi-colour peony's. Daarna baalde ik alweer dat het mooie effect af werd gewisseld door effecten die mij niet echt aanspraken omdat die voor mij in het niets vielen met die van de eerste 5 schoten, jammer. Jammie, volgend jaar een 16 shots versie met alleen maar multi colour peony's zoals de eerste 5 schoten?

                  Comment


                    #10
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Advies verkoopprijs € 39,95
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        foto aan startpost toegevoegd

                        Comment


                          #13
                          Wow wat een fenomenaal begin! Die eerste schoten, echt een genot. Wat een kleuren!

                          Maar dan...

                          Die fish? Ok fish cakes vind ik altijd wel fun vindt ze hier echter wel wat klein. Maar ok het begin was briliant...

                          Maar dan de rest... Wat een verschil met het begin, ben geen effect tegengekomen wat mooi afgewerkt was. Alle rare figuren en vormen.. jammer..

                          Crackling willows zijn zeker mooi in het algmeen maar ook deze vielen wat tegen..

                          Helaas, maak een pot met alleen het eerste effect en ik koop hem zeker.. Nu zeker niet!

                          Comment


                            #14
                            Hmzz, vind hem tegen vallen.
                            Neem het ervan!

                            Comment


                              #15
                              Weet iemand een verkooppunt waar ik deze kan kopen?

                              Comment

                              Working...
                              X