Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oase - واحـَة

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      Hier een foto van de oase!



      (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #18
        Deze viel niet tegen op de demo. Mooie, grote, witte blinker boeketten. Helemaal zoals ik gehoopt had, na hem gezien te hebben op de open dag van Lesli Je moet er wel van houden, zo'n cake met slechts 1 effect.

        Even op hogere resolutie kijken voor beter beeld. Door de regen is niet alles even duidelijk gefilmd. Er worden twee stuks geschoten.
        Twee keer Oase. Geschoten op de demo van Onrust Drouwenermond.

        Comment


          #19
          Er waren bij mij geen blinkers!
          Het waren meer witte boeketten, heb geen witte flitsen gezien...
          Voor mij de tegenvaller van de avond...
          Offline!

          Comment


            #20
            Dit was de grootste miskoop van het jaar zo ongeveer.

            Lesli moet samples hebben gebruikt op haar demo's. De zilveren blinkers waren nergens te bekennen. En dat zelfde geld voor de effectgrootte, die viel ook zwaar tegen. Nee het was niet meer dan een 15 shots blok met zilveren peony die heel licht knipperde en waarvan de laatste 3 schoten tegelijk gingen.

            En dat terwijl ik op de demo deze cake zag met zware knallen en hele grote boeketten met veel blinkers.

            Ik had er meer van verwacht, en was gezien de prijs van 24,95 ook nogal teleurgesteld. Hij is het absoluut niet waard.... Bah

            Comment


              #21
              Wilt u meer informatie over dit product? Kijk dan op http://www.vuurwerkbieb.nlDeze video is opgenomen tijdens de Lesli Vuurwerk demonstratie 2012

              Comment


                #22
                Vanavond gefilmd tijdens een demo. Per 2 geschoten.

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                  Vanavond gefilmd tijdens een demo. Per 2 geschoten.

                  *filmpje*
                  huh dit is de oase toch niet? of is die ineens veranderd zonder wij het weten

                  ik vond die witte blink boeketten net mooi

                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #24
                    vuurwerkbieb

                    Comment

                    Working...
                    X