Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Carat bevat 190gram zo ver ik mij nog kan herinneren en bevat kleine tubes. Het is echt een kleine compacte cake, waar desondanks toch meer uit komt dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Maar het is en blijft een kleine budget cake die het best tot zijn recht komt wanneer je er meerdere tegelijk van afsteekt. En dan ga je echt geen 20 euro uitgeven hiervoor.

    15,- euro zou ik naar Nederlandse maatstaven een leuke prijs vinden. 7 of 8 euro bij de Duitse Aldi is namelijk gewoon echt goedkoop.

    Comment


      #17
      Mooi blokje, persoonlijk geen fan van WECO maar deze mag er zijn.

      Comment


        #18
        Leuk dat deze cake ook naar Nederland komt. Als je er meerdere tegelijk schiet krijg je inderdaad een gaaf effect. Los zijn ze ook leuk hoor!

        Een filmpje van een losse van mijn kant:

        Comment


          #19
          ja leuk zo'n filmpje met 6 tegelijk, als de prijs hier 20 euro zal zijn ben je 120 euro lichter.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
            Leuk dat deze cake ook naar Nederland komt. Als je er meerdere tegelijk schiet krijg je inderdaad een gaaf effect. Los zijn ze ook leuk hoor!

            Een filmpje van een losse van mijn kant:

            'Allemaal uit 1 potje da's echt ziek heh' XD

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
              'Allemaal uit 1 potje da's echt ziek heh' XD
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Mats Bekijk bericht
                Prachtig blokje, in Duitsland gaan ze voor 6,99 weg dus ben benieuwd wat een prijs ze hier gaan krijgen!
                Zal wel 2 a 3 keer zo duur zijn ben ik bang, bij Loots in Baarle kost hij al 16 euro. Toch afgaande op de filmpjes lijkt hij mij het geld wel waard, en dan heb ik het over de Belgische prijs.
                De komende maanden minder actief op het forum.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
                  Zal wel 2 a 3 keer zo duur zijn ben ik bang, bij Loots in Baarle kost hij al 16 euro. Toch afgaande op de filmpjes lijkt hij mij het geld wel waard, en dan heb ik het over de Belgische prijs.
                  Voor 15 euro is deze nog de moeite waard daar boven zou ik hem lekker laten staan.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    Voor 15 euro is deze nog de moeite waard daar boven zou ik hem lekker laten staan.
                    Moet je eigenlijk nog korting hebben ook
                    Aangezien deze het mooiste is als je ze per 4 of meer afsteekt.

                    Comment


                      #25
                      ik heb gezien dat deze in Nederland voor €16 ( prijs kan verschillen per winkel) per stuk verkocht gaat worden.

                      Oeps een typ foutje prijs moet zijn €16,-
                      Laatst aangepast door mania4u; 23 September 2011, 19:17. Reden: typfoutje

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
                        ik heb gezien dat deze in Nederland voor €i6 ( prijs kan verschillen per winkel) per stuk verkocht gaat worden.
                        6 of 16 euro?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          6 of 16 euro?
                          Als deze voor ongeveer 7 euro in Duitsland over de toonbank gaat, denk ik dat €16 in Nederland de meest logische prijs is. Een nette prijs voor deze 25 shots goudcake

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
                            Als deze voor ongeveer 7 euro in Duitsland over de toonbank gaat, denk ik dat €16 in Nederland de meest logische prijs is. Een nette prijs voor deze 25 shots goudcake
                            Zoiets dacht ik ook al. Maar een fout kan natuurlijk al snel gemaakt zijn

                            Comment


                              #29
                              16 euro kan nog net.Een leuke cake blijft het zeker.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #30
                                Deze word voor 16 euro verkocht.


                                Ik vraag me af of dit de moeite waard is. Veel andere goud cake's van 25 shots zijn al gauw 25 euro. Dan is 16 euro nog wel een leuk prijsje. Maar of deze net zo goed presteerd als die andere goudcake's van 375 gram..

                                Comment

                                Working...
                                X