Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
    Dan mogen jullie van Katan dit jaar wel van geluk spreken zeg, met zulk goed vuurwerk, als het geen samples zijn!
    Het zijn productie films,we kunnen niet meer terug......hahahaha.En van geluk spreken we zeker we hebben de juiste persoon/fabriek gevonden die aan onze wensen wil en kan voldoen.

    Comment


      #32
      Hopelijk wordt dit een grote hit voor Katan.
      (China) films zijn vaak vertekenend, maar toch oogt deze wel goed.

      Beter dan de beelden van de Rebels en Broekhoff Thunderkings bijvoorbeeld. Ik hoop dat ze in de buurt komen van de Binkie. Maar dat geldt ook voor de Dragon Thunder van Bonfire.

      I'll be watching this one.

      Comment


        #33
        Dit ziet er erg goed uit. Zou ze graag willen hebben. Veel single shots met echt een t.i. boeketje zijn er namelijk niet.

        Benieuwd of katan dit jaar weer in de buurt verkocht gaat worden. Misschien weet 500gram of mike daar meer over, zeg eens, Steenbergen weer dit jaar? Of doen jullie daarover nog een uitlatingen ?

        Denk dat ik dit jaar wel e.a. meeneem van Katan. Weet alleen nog niet precies wat....

        Comment


          #34
          Wat een leuke single shots, de 1 leuker dan de ander.

          Even een katan dealer bezoeken hoor. Ookal alleen voor deze dingen.

          Comment


            #35
            Vandaag is de container met de Thunderking gearriveerd.... Natuurlijk gelijk getest voor onszelf maar ook voor jullie, de liefhebbers. Een filmpje van het eindresultaat kun je bekijken op mijn twitter: http://twitter.com/Mik3y_T

            Comment


              #36
              ziet er goed uit mike

              Comment


                #37
                Zo dan, dat klinkt heel goed!!! Dat belooft wat.

                Comment


                  #38
                  Als ik dit filmpje zie dan behoort deze tot de toppertjes qua effect maar wat betreft de prijs is dit dan misschien wel de beste.
                  Deze zou CE goedgekeurd moeten zijn omdat Katan nieuw is in de importwereld, dus qua regelgeving moet die goed zijn.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkdumper Bekijk bericht
                    Als ik dit filmpje zie dan behoort deze tot de toppertjes qua effect maar wat betreft de prijs is dit dan misschien wel de beste.
                    Deze zou CE goedgekeurd moeten zijn omdat Katan nieuw is in de importwereld, dus qua regelgeving moet die goed zijn.
                    Beste vuurwerkdumper,

                    Dit artikel is inderdaad ce gekeurd. Wij waren zelf ook al eens over hetgeen dat dit nog wel eens de beste keus kon worden op het gebied van single shots, zijn zelf iig tevreden!

                    Gr, Mike
                    Katan vuurwerk

                    Comment


                      #40
                      Als ik ze kan krijgen doe ik een massa-inkoop :P
                      Dit ziet er geweldig uit!
                      December here we come!

                      Comment


                        #41
                        hier d elink naar het filmpje

                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #42
                          waar in Overijssel ( twente) zit een dealer die Katan vuurwerk verkoopt?

                          Comment


                            #43
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #44
                              En nog eentje;

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X