Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skies of Gold

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61

    Comment


      #62
      hij lijkt wel iets veranderd te zijn. Die dikke palmen die hij eerst bij elk schot had worden nu afgewisseld met andere effecten. (Hoe lang ik al met vuurwerk bezig ben en nog steeds niet alle effect namen ken;-) Ik weet niet of ik het er beter op geworden vind.
      gretzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #63
        dit is een echte aanrader voor die prijs! een video van mij uit de straat 2013-2014

        365 days a year pyromaniac

        Comment


          #64
          dit is een echte aanrader voor die prijs! een video van mij uit de straat 2013-2014

          365 days a year pyromaniac

          Comment


            #65
            Zijn er mensen die deze cake gisteren hebben gezien op de ano demo?
            De xxl40 viel zwaar tegen als ik de reacties lees, hoop dat de kwaliteit van de skies of gold nog op het oude niveau zit.
            Doe gewoon normaal, dat is het moraal

            Comment


              #66
              Blijft een leuke cake:

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #67
                Ook op de demo in Steenbergen was deze weer heel mooi, zeker met die mines:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #68

                  Comment


                    #69
                    Hij is veranderd. Nogmaal is dat heel erg. Allereerst dacht ik dat ook want deze cake heb ik ook wat jaren op rij in mijn collectie in meervoud. Maar ik vind hem verbeterd! Leuke afwisseling, palm effect lijkt niet heel explosief maar daardoor juist mooi uitgevoerd in een soort van treurwilg effect.

                    Comment


                      #70
                      Hmm vandaag bij een Katan dealer geweest en die vertelde mij dat deze "afgekeurd" zou zijn. Vond het een vreemd verhaal maar goed 2 vervangers meegekregen die naar mijn zin zijn dus prima opgelost. Meer mensen dit vandaag te horen gekregen?

                      Comment


                        #71
                        Nee dat heb ik niet te horen gekregen. Ik heb deze gewoon mee gekregen bij de dealer.

                        Comment


                          #72
                          Als kadootje gehad vandaag toppieeee

                          Comment


                            #73
                            Ik heb m vandaag ook als gratis vuurwerk meegekregen.

                            Comment


                              #74
                              Vanavond bij Ano gratis gekregen bij mijn bestelling.

                              Comment


                                #75
                                Dit was een mooi kadootje: goede gouden boeketten met mooie gekleurde sterren. Zeker van genoten, goeie cake.

                                Comment

                                Working...
                                X