Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.kartonvoordeel.nl 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Al zicht op de lancering? Ik heb bestelbehoefte
    Wat ik begreep, toen ik van de week op de koffie was, is dat ze er mee bezig zijn om de webshop in orde te krijgen. Er moet hier en daar nog aan gesleuteld worden.
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      Ik wacht gespannen af, maar Frits kennende zit dat wel goed. Ben benieuwd wat voor moois er allemaal op kartonvoordeel gaat verschijnen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
        Ik wacht gespannen af, maar Frits kennende zit dat wel goed. Ben benieuwd wat voor moois er allemaal op kartonvoordeel gaat verschijnen.
        Alleen het beste

        Comment


          In overleg met Frits wordt alles mbt kartonvoordeel niet meer besproken.

          Comment


            Gaat daar nog 30 of 40% af dan van die prijzen die erbij staan ofzo?

            Wat is het kortingspercentage?
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Neejoh dat zijn de aanbiedingsprijzen. Percentage kan je zelf uitrekenen, al is dat verder niet relevant met die neppe adviesprijzen en/of aanbiedingsprijzen die importeurs voorleggen.

              Leuke producten trouwens met mooie prijzen!

              Comment


                Goed nieuws! In overleg met Frits is besloten om het topic van www.kartonvoordeel.nl weer te openen.
                Frits heeft het volgende bericht ook al in het topic van de Rijswijkse Vuurwerkhal geplaatst:
                Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                De kogel is door de kerk, wij mogen weer reclame maken voor kartonvoordeel.
                De webwinkel van kartonvoordeel.nl staat weer boordevol aanbiedingen en er komen er nog meer bij.
                Kortom, plaats hier al je berichten over www.kartonvoordeel.nl!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ik kom zojuist een erg leuke video tegen van een kijkje achter de schermen bij Frits van www.kartonvoordeel.nl. Foto's en video's van bunkers vallen altijd erg in de smaak en daarom wil ik de beelden graag met jullie delen.

                  Met dank aan youtubekanaal PyroDenHaag voor de beelden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Zojuist tevens weer een aantal nieuwe artikelen toegevoegd aan de webshop waaronder een aantal Vulcan producten, heel veel boxen van Katan en een karton thunderkings voor een hele mooie prijs.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                      Gaat daar nog 30 of 40% af dan van die prijzen die erbij staan ofzo?

                      Wat is het kortingspercentage?
                      Nee alle producten in kartonvoordeel zijn al afgeprijsd !!

                      Comment


                        In sommige gevallen is er ruim 50% vanaf.
                        Op=Op en half november sluit de webwinkel voor kartonvoordeel en ga je hele andere prijzen betalen.
                        Mis je een artikel dan kan je altijd de Kartonprijs vragen op [email protected]
                        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                        Comment


                          Nog een leuk filmpje van paar weken geleden, waarbij fritsie de opening van kartonvoordeel aankondigde !!

                          Laatst aangepast door jeremy21; 1 May 2017, 18:35.

                          Comment


                            Ook de Pyro Show boxen van Wolff staan weer in de webshop.

                            Comment


                              Staan heerlijke aanbiedingen tussen hoor, top.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Heel veel mooie dingen ik begrijp alleen de Six best possible niet het is productie jaar 2016, verleden jaar 169, met ik gok 6800 spaarpunten. Nu in kartonvoordeel 169,- zonder spaarpunten.

                                Ik heb gelezen dat er een 2017 productie is maar dan begrijp ik op dit ene artikel het voordeel niet, of er moet iets anders mee zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X