Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy legend 49

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #62
      Oei wat heb ik een spijt dat ik deze heb laten staan! Komende jaarwisseling schaf ik hem zeker weten aan. Prachtige rood/blauw combinatie met de bekende salutes.. hmm!

      Comment


        #63
        Mijn filmpje van de demo rubro 2012 wel vanaf de zijkant

        http://www.youtube.com/watch?v=n2m9KcB4I4o

        HD instelbaar
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          #64
          Het viel mij nu met de demo van gisteren eigenlijk pas op dat de boeketten van de 49 sh. Heavy Legend veel beter zijn dan de boeketten van de 16, 25 en 36 shots versie. De burst is veel beter van de boeketten, waardoor de boeketen veel groter worden. Ook vond ik de kleuren van deze 49 sh. het beste van de vier. Het is wel de grootste en duurste van de serie, maar kwalitatief toch wel de beste.
          De salutes tussendoor en in de finale lijken mij allemaal hetzelfde.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #65
            http://www.youtube.com/watch?v=qhwAqfRRg84

            Comment


              #66
              Ja ik vind ze echt retegoed deze heavy legend lijn waarbij deze mij t meeste aanspreekt dus ze staan op de lijst...

              Comment


                #67

                Comment


                  #68
                  Dit product verraste me gisteren tijdens de demo, heldere kleuren, grote boeketten, een goede burst, en dan nog een mooi prijsje. Ja een product wat ik nog niet heb besteld, maar er wel graag bij wil hebben.

                  Comment


                    #69
                    jammer dat ie niet tegen viel zo als alles van rubro toch? haha blijft een goede bak dit! pak hem weer mee dit jaar!

                    Comment


                      #70
                      Ik vond um ook heerlijk. Deze cake gaat ook vrolijk mee me tassie in!
                      Even eens als de 16, 24,en 36 shots.
                      Oja en de voltage!.
                      Heerlijke lijn die heavy lijn

                      Comment


                        #71
                        dankzij het filmpje van Jan Willem ook deze maar even op mn lijstje gezet, wat een heerlijke cake die per 2 of 3 ook prima is voor om 0:00
                        www.youtube.com/pyroboysNOP

                        Comment


                          #72
                          Ik stond van de week op het punt om deze te bestellen, maar zie daar nu toch vanaf nadat ik hem zo juist op de demo heb gezien. Het is een erg mooie bak, maar ik vind persoonlijk de 16 en 25shots varianten mooier in deze lijn. Deze gaf naar mijn idee wel het meeste geweld, maar is ook gelijk de duurste. Daarnaast vond ik de kleurencombinatie ook minder dan de 16 en 25shots. Dus schaf liever daar nog wat meer van aan dan dat ik deze neem.

                          Comment


                            #73
                            Ik vond hem weer erg goed en hij komt er dus ook zeker weer bij! Echter viel me wel op dat het paars lilla achtige kleur bijna wit is geworden hierdoor krijg je niet meer de rood/paarse boeketten maar rood/witte wat een stuk minder mooi is. Verder waren de salutes nog zeer goed.

                            Mooist in HD:

                            Comment


                              #74
                              Deze vond ik gister ook gewoon goed lekker tempo met harde salutes tussendoor.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #75
                                Nu 2 keer gezien in een demo, maar geen een die het haalde bij de versie in Rijssen.

                                Comment

                                Working...
                                X