Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend 25

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    had deze dit jaar ook , ondanks dat het maar een klein potje is vond hem erg geslaagd !

    Comment


      Heavy legend 25: een vol karton 16 stuks doorlonten dat is mijn idee voor dit jaar. Misschien freaks die dit al eens hebben geprobeerd? Of tips en andere leuke ideeen hebben? Thnx����

      Comment


        Ik zou het opbouwen. Ik denk dat je haast geen verschil ziet of je nou 10 van deze cake's of 16 schiet. Ik zou zelf eerder voor bv eerst 2, daarna 4 en als finale 10 doen. Dan heb je er langer plezier van en heb je een opbouw erin.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Dat is inderdaad ook een optie. Echter je zegt 10 of 16 tegelijk is geen groot verschil, qua sound zal dat zeker wel te merken zijn.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ruud2012 Bekijk bericht
            Dat is inderdaad ook een optie. Echter je zegt 10 of 16 tegelijk is geen groot verschil, qua sound zal dat zeker wel te merken zijn.
            https://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_(eenheid)
            https://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidssterkte

            Juist qua sound niet, een verdubbeling in cakes betekend zeer zeker niet een verdubbeling in geluid.
            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

            Comment


              nee een verdubbeling in geluid dat dat niet is ben ik met je eens, maar er word gezegd dat als ik nu 10 of 16 cakes afschiet er geen verschil is, natuurlijk is er dat wel qua geluid: meerdere knallen sneller achter elkaar en de lucht gevuld met de tegelijk ontploffende bombettes.

              Comment


                En welke cake is te vergelijken met de heavy legend qua uitwerkingen? bvd.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
                  https://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_(eenheid)
                  https://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidssterkte

                  Juist qua sound niet, een verdubbeling in cakes betekend zeer zeker niet een verdubbeling in geluid.
                  Hij zegt toch ook geen verdubbeling? Er zit juist wel verschil in geluid.. Een mat met die kleine felle knallertjes hebben misschien 0,1 gram flash en zijn los echt laf. Maar met die honderden knalletjes achter elkaar en tegelijkertijd wordt het geluid aanzienlijk verhoogd.

                  Comment


                    Gisteren gezien op de demo van Vuurwerk Hol. Een lekkere cake met gouden palmen en paars ( altijd een pluspunt als dit in een cake verwerkt zit ) wat afgewisseld wordt met harde salutes. En ja, deze salutes willen nog wél hard knallen! Gewoon lekker oude niveautje salutes wat we een aantal jaren geleden nog hadden. Als je deze nog kan aanschaffen zou ik het zeker doen! Vooral met meerdere tegelijk heb je echt een ramfinale lijk me.

                    Comment


                      Blijft een leuke cake hoor, ik was hem alweer even vergeten.

                      Comment


                        Gelukkig dit jaar weer in de collectie! Jammer genoeg de broertjes niet gevonden in de buurt.
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Was vergeten erbij te vermelden dat ze de finale salutes schot om schot hebben gedaan, voor afkeur natuurlijk. Maar ze gaan ieder geval nog even hard als voorheen! ( dit was trouwens al vorig jaar gedaan )

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Was vergeten erbij te vermelden dat ze de finale salutes schot om schot hebben gedaan, voor afkeur natuurlijk. Maar ze gaan ieder geval nog even hard als voorheen! ( dit was trouwens al vorig jaar gedaan )
                            De 16 gaat naar mijn ervaring net wat harder. Hoe zou die dan wel een eindsalvo kunnen rammen?
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              De 16 gaat naar mijn ervaring net wat harder. Hoe zou die dan wel een eindsalvo kunnen rammen?
                              Ik heb de 16sh versie zaterdag niet gezien, maar het lijk mij dat de salutes even hard zijn omdat ze ook uit dezelfde fabriek komen. Misschien dat de 16sh versie nu ook wel shot om shot gaat.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Ik heb de 16sh versie zaterdag niet gezien, maar het lijk mij dat de salutes even hard zijn omdat ze ook uit dezelfde fabriek komen. Misschien dat de 16sh versie nu ook wel shot om shot gaat.
                                Met de "16 zit ik dan iig goed.
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X