Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ede by Night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ede by Night

    Artikelnummer: 6930A
    Artikelnaam: Ede by Night
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Richtprijs: €50.00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Jaco Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door bassie1978; 7 June 2011, 18:54.

    #2
    Heel leuk dat de vuurwerkartikelen nederlandse namen meekrijgen en niet het moeten doen met de wereldwijde standaard benamingen
    NLE ..... Feuerwerk Pur-Natur

    Comment


      #3
      Deze cake ook gehad, het is een 35 shots pot met goude willow effecten met kleur (beetje zoals de finale van de Pro-Line Mega Steps) en een crackling willow met blauwe sterren finale (meerdere schoten tegelijk). Mooie cake maar de prijs had iets lager gemogen.

      Comment


        #4
        Deze cake is zonder label, het zijn blanco potten die geimporteerd worden door GBV,
        Jaco gebruikt onder andere deze potten en geeft ze zelf de namen,
        Moet zeggen de 6930 & 6940 zijn echt de allermooiste potten die ik ooit gezien heb in Nederland, heb ze zelf nu 2 jaar achter elkaar gehad en altijd de hele buurt op de stoep, en allemaal zeer tevreden.

        moet zeggen dat ik persoonlijk ook de 6940 B erg mooi vind, vooral omdat er meerdere tegelijk de lucht in gaan, en natuurlijk de harde beuken!

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

          Comment


            #6
            Bedankt voor de film Vincent.
            Hier doe je mij een groot plezier mee.
            Een van GBV,s/Jaco,s beste cake,s
            Pas los nog live gezien bij de productendemo van GBV
            De cake beukt er op los met snoeiharde burst en geeft grote prachtige willows met tips te zien en sluit af met een mooie finale.
            Van mij mag deze cake in iedere winkel komen te staan. Hij is gewoon een topper.

            Comment


              #7
              Dit is toch wel een toppertje uit de collectie.
              Ieder boeket is rustig te bekijken en heeft mooie lange slierten.
              Ik vind dat de burst lekker hard is.

              Comment

              Working...
              X