Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 45 van 57 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 661 t/m 675 van 855

Discussie: Secret Salute

  1. #661
    VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2014
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    607
    Thanks
    1.250
    512 waarderingen in 199 posts
    Deze ook geschoten. De crackling was weer erg indrukwekkend. Volgend jaar zeker weer! Echter waren de knallen niet erg veel harder dan een normale cake.
    -FireworksHolland-

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Goldpyro voor het bericht:


  3. #662
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Haha voel je de drang om je territorium weer terug te pakken?
    Haha nee niet echt, dat gaat hem niet worden. Buiten dat ik het dan veel te duur vind worden denk ik ook niet dat het een meer waarde is om er zoveel tegelijk te schieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #663
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2018
    Berichten
    14
    Thanks
    23
    82 waarderingen in 9 posts
    Hey ja hier zijn we dan. Heb maar is een account aangemaakt om wat fotos en ervaringen te delen. 55 x secret salute .. ja was echt heel erg bizar. Nog veel heftiger dan het filmpje doet overkomen. Maar we zijn erg te spreken over deze cake. En wilde een keer een ander thema. 2 jaar geleden 70 x Red Thunder flower als finale was ook gaaf alleen jammer dat het geen echte titanium salutes meer zijn.

    Ik weet niet wat het was maar het was erg lastig om de secret salutes te bestellen. We wilde er eerste instantie 70 hebben maar geen 1 winkel kon of wilde ze leveren.. vaak hadden ze er maar 50 bijvoorbeeld en ze wilde geen 50 klanten teleurstellen. We hadden + - 40 winkels gemaild en gebeld en bijna elke winkel zei oke prima kunnen we leveren , alleen belde ze eerst rubro. (ik denk dat het aardig beperkt was dit jaar met de secret salute )Rubro was er door heen volgens mij. Eind goed al goed hebben we ze bij 2 winkels op kunnen halen bij de rest van de bestelling


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    De meest gestoorde consumenten finale die ik ooit heb gezien. Op dit filmpje zie je dus 20 x Return of the Pheonix, 5 x Jackhammer en 55 x Secret Salute!!!! En besef dat dit enkel de finale is. Dit filmpje is niet van mij, dus credits naar de gene die dit geschoten hebben. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk ook op dit forum zitten dus laat even van je horen haha.


  5. Deze 7 gebruikers waarderen Straat Stokers voor het bericht:


  6. #664
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2018
    Berichten
    14
    Thanks
    23
    82 waarderingen in 9 posts
    Naam: pyros 2.0.jpg
Bekeken: 845
Grootte: 205,1 KB

    Dit was het schema

  7. Deze 8 gebruikers waarderen Straat Stokers voor het bericht:


  8. #665
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150
    Thanks
    54
    385 waarderingen in 82 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Haha nee niet echt, dat gaat hem niet worden. Buiten dat ik het dan veel te duur vind worden denk ik ook niet dat het een meer waarde is om er zoveel tegelijk te schieten.
    56x dan maar doen Wes???

  9. #666
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
    Hey ja hier zijn we dan. Heb maar is een account aangemaakt om wat fotos en ervaringen te delen. 55 x secret salute .. ja was echt heel erg bizar. Nog veel heftiger dan het filmpje doet overkomen. Maar we zijn erg te spreken over deze cake. En wilde een keer een ander thema. 2 jaar geleden 70 x Red Thunder flower als finale was ook gaaf alleen jammer dat het geen echte titanium salutes meer zijn.

    Ik weet niet wat het was maar het was erg lastig om de secret salutes te bestellen. We wilde er eerste instantie 70 hebben maar geen 1 winkel kon of wilde ze leveren.. vaak hadden ze er maar 50 bijvoorbeeld en ze wilde geen 50 klanten teleurstellen. We hadden + - 40 winkels gemaild en gebeld en bijna elke winkel zei oke prima kunnen we leveren , alleen belde ze eerst rubro. (ik denk dat het aardig beperkt was dit jaar met de secret salute )Rubro was er door heen volgens mij. Eind goed al goed hebben we ze bij 2 winkels op kunnen halen bij de rest van de bestelling
    Rubro had dit jaar erg veel last met de leveringsproblemen in China, waardoor veel spullen pas de 28e of later binnenkwamen. Ik denk dat dat de grootste reden zal zijn geweest. Maar wel echt bizar! Goede keuze om deze cake te gebruiken, door de crackling mine en de crackling boeketten is het zoveel heftiger dan wanneer je een andere ´knalcake´ had gebruikt. Echt top!

  10. #667
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    HolyFuck.... dit is insane!! hahahaah

  11. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  12. #668
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2012
    Berichten
    107
    Thanks
    1
    27 waarderingen in 22 posts
    Is er ook een complete film van het project? Echt knettergek die finale!

  13. Deze gebruiker waardeert Poldersnol voor het bericht:


  14. #669
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts

  15. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  16. #670
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
    56x dan maar doen Wes???
    Nou, vooruit dan maar. Laten we eens gek doen .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  18. #671
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
    Hey ja hier zijn we dan. Heb maar is een account aangemaakt om wat fotos en ervaringen te delen. 55 x secret salute .. ja was echt heel erg bizar. Nog veel heftiger dan het filmpje doet overkomen. Maar we zijn erg te spreken over deze cake. En wilde een keer een ander thema. 2 jaar geleden 70 x Red Thunder flower als finale was ook gaaf alleen jammer dat het geen echte titanium salutes meer zijn.

    Ik weet niet wat het was maar het was erg lastig om de secret salutes te bestellen. We wilde er eerste instantie 70 hebben maar geen 1 winkel kon of wilde ze leveren.. vaak hadden ze er maar 50 bijvoorbeeld en ze wilde geen 50 klanten teleurstellen. We hadden + - 40 winkels gemaild en gebeld en bijna elke winkel zei oke prima kunnen we leveren , alleen belde ze eerst rubro. (ik denk dat het aardig beperkt was dit jaar met de secret salute )Rubro was er door heen volgens mij. Eind goed al goed hebben we ze bij 2 winkels op kunnen halen bij de rest van de bestelling
    What the F! Wat een geweldige finale! Wow! Hier kun je me altijd voor wakker maken. Doe fluiters op het einde maakten het nog eens mooi af ook. Top gedaan hoor!

  19. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


  20. #672
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Goed om te lezen dat de 2017 batch in ere hersteld is, heb deze eigenlijk sinds die op de markt gekomen is altijd gehad (meerdere kartonnen) laatste 2 jaren laten staan ivm slechte kwaliteit. Nu zeker weer op het lijstje (mits 2017 batch beschikbaar is, en/of 2018 net zo goed ia).
    Hier precies hetzelfde. Toen de kwaliteit plots met sprongen achteruit ging heb ik 'm, en velen met mij, enkele jaren laten staan. Ben dan ook blij dat men bij Rubro bij zinnen is gekomen en deze weer enigszins heeft opgevijzeld. Haalt het niet bij de eerste jaargangen natuurlijk, maar dit is al een hele verbetering. Vasthouden nu mannen van Rubro!

  21. #673
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Ziet er goed uit de nieuwe versie gaat op de lijst voor aankomend jaar.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  22. #674
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
    vaak hadden ze er maar 50 bijvoorbeeld en ze wilde geen 50 klanten teleurstellen. We hadden + - 40 winkels gemaild en gebeld en bijna elke winkel zei oke prima kunnen we leveren , alleen belde ze eerst rubro. (ik denk dat het aardig beperkt was dit jaar met de secret salute )Rubro was er door heen volgens mij. Eind goed al goed hebben we ze bij 2 winkels op kunnen halen bij de rest van de bestelling
    Secret salute was vanaf half december al niet meer bestelbaar voor rubro dealers. Bovendien ben je als verkoper beter af wanneer je 10 secret salutes tegen adviesprijs verkoopt, als wanneer je 50 secret salutes verkoopt tegen het tarief waarvoor jullie heb hebben.

    Rubro heeft grote moeite om te voorzien in de sterke toename naar de vraag van hun producten. Ik heb ze dit horen zeggen tijdens de Demo afgelopen jaar

  23. #675
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2018
    Berichten
    14
    Thanks
    23
    82 waarderingen in 9 posts
    Ik geef ze zeker geen ongelijk, geld is geld. Maar toch wat is 70 stuks? Er moet toch wel echt goed wat mis of gaande zijn met de voorraad of leveringen vanuit china? Zijn het dan toch die overstromingen ect wat je de laatste tijd veel leest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoerdnl Bekijk bericht
    Secret salute was vanaf half december al niet meer bestelbaar voor rubro dealers. Bovendien ben je als verkoper beter af wanneer je 10 secret salutes tegen adviesprijs verkoopt, als wanneer je 50 secret salutes verkoopt tegen het tarief waarvoor jullie heb hebben.

    Rubro heeft grote moeite om te voorzien in de sterke toename naar de vraag van hun producten. Ik heb ze dit horen zeggen tijdens de Demo afgelopen jaar

Pagina 45 van 57 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •