Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
    Ik geef ze zeker geen ongelijk, geld is geld. Maar toch wat is 70 stuks? Er moet toch wel echt goed wat mis of gaande zijn met de voorraad of leveringen vanuit china? Zijn het dan toch die overstromingen ect wat je de laatste tijd veel leest?
    70 stuks? Voor een gemiddelde winkel zijn dat er aardig wat hoor! Wij hadden een hele berg dozen ingekocht maar ik had ze graag extra gehad bij Huisman want ze verkochten zeker na onze demo als zoete broodjes. Maar net wat sjoerdnl zegt: we konden ze helemaal niet meer inkopen en dat was niet vanaf half december maar zelfs al eerder. Vuurwerk is en blijft een seizoensartikel. Vorig jaar was iedereen een stuk minder enthousiast over dit artikel en dus zal Rubro ondanks de productverbetering ook wat terughoudender zijn geweest met de inkoop in China. En op = op...
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment




      2016 versie
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        Afgelopen jaar ook een karton afgestoken. Volgens kenners op dit forum was het de 2017-batch, helaas kan ik dit niet meer checken op foto's.

        je ziet: eerst 1x Secret Salute en 1x Raw Whistler (zena) en daarna 7x secret salute en 5x raw whistler.

        Comment


          Heerlijk filmpje natanael, bedankt. Bevestigt voor mij maar weer dat ik hem er dit jaar gewoon weer bij moet hebben.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Heerlijke film hoor. Die moet er dit jaar dan ook weer komen wat ik zo zie!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Ik had deze er afgelopen jaar niet bij en zo te zien heb ik een fout gemaakt. Vanaf nu maak ik geen fouten weer, wat een topper is het ook!

              Comment


                Als het goed is is er gisteren productie 2018 geschoten, want ze waren helemaal uitverkocht afgelopen jaar. Vond hem weer erg dik over komen, alleen de crackling mine stelde helaas niet veel voor.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Vond hem gisteren als crackling cake erg goed over komen. De echte harde klappen zijn er helaas wel uit. Maar voor de prijs dat die vaak wordt aangeboden, zeer aantrekkelijk om een crackling zee mee te maken!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Was gisteren ook weer erg goed, klappen zijn inderdaad niet meer zo hard als vroeger, maar zal het in de straat nog wel goed doen hoor:

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      De titanium boeketten zijn ook verdwenen zie ik? En de crackling mine is ook zo goed als weg. Verder wel een leuke crackling cake en zeker voor het geld.

                      Comment


                        Ziet er gewoon gaaf uit en deze zal in meervoud echt nog wel wat mensen doen opkijken in de straat. Qua salutes zitten we met dar RACT of zoiets.. Jammer maar helaas!

                        Comment


                          Make Fireworks Great Again!

                          Comment


                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oude vertrouwde secret salute:

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                Blijft een leuke cake, kan een prima crackling chaos geven om er wat tegelijk te doen.

                                Comment

                                Working...
                                X