Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe kwam die over voor die mensen die et live hebben gezien??

    Comment


      2017 versie:
      --> Vuurwerkevents.nl <--

      Comment


        Ik heb deze besteld bij valk, iemand enig idee of ik de 2017 versie daar uitgeleverd zou krijgen? Dat heeft namelijk wel sterk mijn voorkeur..

        Comment


          Dat ziet er niet verkeerd uit

          Comment


            ziet er goed uit die 2017 versie!

            Comment


              Dat ziet er echt goed uit haha . Ben nu wel blij dat ik em heb besteld! Dat word een te gekke finale!!

              Comment


                Dit jaar voor het eerst besteld, ik ga nog even vragen of het de 2017 versie is.

                Comment


                  Heb een doosje vol bij huisman besteld, daar stond bij: 2017 versie.
                  Dus ik ben heel gelukkig !!

                  Comment


                    Was deze qua knal een beetje te doen? Of viel het in vergelijking met siercakes nog tegen?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Ben wel heel benieuwd hoe de knal was. Maar zo op film komt hij erg fijn over hoor.
                      Denk wel dat dit weer een topper kan gaan worden.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Ben wel heel benieuwd hoe de knal was. Maar zo op film komt hij erg fijn over hoor.
                        Denk wel dat dit weer een topper kan gaan worden.
                        Ik ben daar ook benieuwd naar! Als de knal zoals bijvoorbeeld de Transbomber is dan is het dikke prima! Dan ga je geen enkele grens over en heb je alsnog een lekkere burst. De crackling boeketten zijn ieder geval echt heel dik! Gewoon productie toch?

                        Comment


                          Iemand enig idee of de 2016 versie aan de hand van het label te onderscheiden is of heb je echt de doos nodig met het jaartal er op?

                          Comment


                            Zo op het filmpje te zien ziet de 2017 batch er weer als vanouds uit! Hopen dat iedereen de nieuwe batch uitgeleverd krijgt!
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Deze op de demo van Huisman voorbij zien komen, maar deze viel mij erg tegen. Helaas was er al een karton besteld voor de demo.
                              https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
                                Deze op de demo van Huisman voorbij zien komen, maar deze viel mij erg tegen. Helaas was er al een karton besteld voor de demo.
                                Wat viel er tegen? Was het de burst of de crackling?
                                Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                                Comment

                                Working...
                                X