Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking Jumbo Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    waar kan je een karton van die jumbo boxen bestellen?

    wat een toppers dit! prijs en formaat en vooral knal super!!!

    Comment


      Zijn zeker leuke knallers ook niet duur ik heb ze wel gehad

      Comment


        hallo, ik had vorig jaar de kans om het te bestellen, ze waren in de aanbieding. afgelopen jaar kosten ze 24,95 voor 80 thunderkings, ikzelf vind dat helemaal niet duur en zeker niet als je veel wilt knallen ( mij zou het niet uitmaken hoe ze afgewerkt zijn en hoe hard ze knallen) maar ieder zijn ding ikzelf zou toch voor de thunderkings gaan van big shopper, ze zijn goedkoop en omdat de tijden nu aangepast zijn vind ik het zelf wel irritant als je zoveel moet op maken maar dat is mijn mening ! ikzelf zou al blij zijn met de dingen wat ik krijg/koop !
        "I see my best dreams in fireworks"

        Comment


          Dit jaar 80 stuks te koop voor 16,95 bij mij in de buurt! hier!
          VUURWERK BRUCHEM

          Comment


            Knallen deze thunderkings harder dan de Royal knock down ?

            Comment


              Ik had deze een paar jaar terug al eens gehad en vond ze toen prima presteren. Dit jaar er weer bij genomen, maar wat een tegenvaller! Knal was duidelijk de minste van 4 andere single shots die ik tot mijn beschikking had. Alle voetjes zaten zo los dat ik constant alles opnieuw moest vastzetten en een aantal kwamen nauwelijks hoger dan 2 a 3 meter of viel alweer naar beneden voor de knal kwam. Werd daardoor ook nog gevaarlijk. Nee deze laat ik volgende keer lekker staan.

              Comment


                Had ze dit jaar en ben erachter gekomen dat ze even hard knallen als de Asian Thunder.
                Wel zit er vrijwel geen effect bij maar om te knallen prima dingetjes!

                Comment




                  Leuke singleshots van Rubro, niet zo speciaal naar mijn mening.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Ik lees nogal wisselende reacties, ik zoek nog wat voor de vooravond, zijn ze de 19,95 waard?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                      Ik lees nogal wisselende reacties, ik zoek nog wat voor de vooravond, zijn ze de 19,95 waard?
                      Ze zijn zelf nog goedkoper te krijgen. Knal is prima, maar de afwerking laat soms wat te wensen over
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                        Ze zijn zelf nog goedkoper te krijgen. Knal is prima, maar de afwerking laat soms wat te wensen over
                        Goed om te weten, heb toch aardig wat van deze pakken besteld bij Haokan!
                        Laatst aangepast door vuurwerkfreakk; 6 November 2017, 09:06. Reden: spelfout

                        Comment


                          ZIjn heel klein maar de knal is wel gewoon prima inderdaad.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            knallen perfect
                            Laatst aangepast door Viva la Bang; 5 November 2017, 22:04. Reden: Reclame

                            Comment


                              Inderdaad, heb er ook een aantal van gestookt maar knallen prima hoor.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Gewoon weer een lekkere knaller

                                Comment

                                Working...
                                X