Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Grande Finale

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Event Grande Finale

    Artikelnummer: RVW907
    Artikelnaam: Event Grande Finale
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 42 shots
    Effectomschrijving: Niet voor niets de naam:"Grande finale". Maximaal kaliber en maximaal gevuld flowerbed met een wel heel ongekend schietpatroon. Deze cake is speciaal ontwikkeld voor professionele vuurwerkshows en voorzien van fanshape, W-shape en V-shape schietrichting. Let vooral op de grote brocade crown, red pistel with silver blink en de time rain finale.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: 74,95

    O.a. te koop bij: Rubro.nl





    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 10:58.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hij ging rázendsnel voorbij, maar dat zorgde wel voor een ongekend spektakel.
    Net als de stage maker nog even wachten op de prijs, maar qua effecten absoluut een topper.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door pyroboy; 31 August 2011, 00:44. Reden: link aangepast

    Comment


      #3
      Wat een geweld! Prachtig om te zien. Dit zijn er 3 maar op zichzelf geloof ik ook dat ook dit een geweld gaat geven.
      Prachtige effecten en ik ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs!

      Comment


        #4
        Hierbij de film vanaf het schietveld.

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          dit is pas waar ik WOUW tegen zeg. please kan iemand me helpen? is er een rubro dealer in groningen? groeten mustang.

          Comment


            #6
            Super deze bak, wat een enorme beuken en boeketten zeg! Echt dik genieten, tuurlijk ging ie per 3, maar duidelijk was wel dat ie per stuk gewoon echt een geweld zal geven in de straat. Prijs, tja, wil ik hem wel nog een keer los voor zien, maar eentje die ik wel in gedachten houd.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ik ben benieuwd hoe deze bak in z'n eentje presteert.
              Het lijkt mij iig een heel spektakel, ben benieuwd of ze in demo's verder in het jaar ze stand-alone schieten. (Vooral met W-shape cakes is het moeilijk om een goed beeld te krijgen van één bak)
              [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

              Comment


                #8
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #9
                  Originele productfilm 2011

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    2 videos van mijn kant, in de eerste video links en de 2de rechts.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #11
                      Niemand afgeschoten afgelopen jaarwisseling? Nou ik wel en daar heb ik geen spijt van. Al weer een prachtige waaiercake van Rubro. Filmpje:

                      Event grande finale (Rubro) Oud en Nieuw 2011-2012. Prachtige waaiercake met volle effecten en harde bursts. Gefilmd met Panasonic SD90.


                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #12
                        Holy shit, dikke bak! Niet gekocht inderdaad en als ik dit zo zie, heb ik daar behoorlijk spijt van! Bedankt voor de film, prachtig hoor, zelfs die crackling!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          The cigarman had deze afgestoken en we zeiden na afloop hetzelfde tegen elkaar het leek wel een profblok! een mooie cake met hele brede effecten.

                          Comment


                            #14
                            Had deze ook laten staan maar als ik dat filmpje zo zie heb ik daar best wel spijt van... Volgend jaar toch maar eens proberen samen met de event stage maker.

                            Comment


                              #15
                              Man man man,wat een ontiegelijk harde burst,hadden de salvo,s! Al een jaartje oud,maar echte aanrader!
                              Laatst aangepast door skyrider; 13 October 2012, 18:11.
                              Light some fireworks, and see who answers.

                              Comment

                              Working...
                              X