Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Split Decision

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Split Decision

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Split Decision
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 35 shots
    Effectomschrijving: Voorzien van professionele show effecten. 35 shots 500 grammer met gouden blink, grote palm en afwiselende falling leaves
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 34,95

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    + http://www.youtube.com/watch?v=vwnKF...er_profilepage" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    http://www.youtube.com/watch?v=vwnKF...er_profilepage"> http://www.youtube.com/watch?v=vwnKF...er_profilepage" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:14.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Deze komt absoluut in mijn collectie mits de prijs redelijk is. Ontzettend mooie leaves afgewisseld met prachtige gouden blinkers.

    Filmpje werkt weer!

    Even rechts op HD klikken voor beter beeld.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Pyroguy; 2 September 2011, 21:57.

    Comment


      #3
      Heel erg aparte effectcombinatie. Naar je gevoel hoort falling leaves toch in een rustige cake maar zo afgewisseld met boeketten ziet het er ook top uit.
      Kan nog niet geheel beoordelen of het naar mijn smaak is want volgens mij moet ik 'm daarvoor in het echt zien, maar in eerste instantie ziet het er top uit.

      Comment


        #4
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Mooie combinatie. Rustige effecten afgewisseld met harde en grove boeketten. De eindsalvo met harde crackling komt nu erg mooi uit na een stil effect.

          Comment


            #6
            Dit was wel een topper. Fish,falling leaves,golden palm tree,s met golden strobe. Ook het rustige in combinatie met aardig wat geweld,spreekt me erg aan. Als de prijs aantrekelijk is,gaat die zeker mee.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Ik vond dit echt een topper. Goede fish, mooie falling leaves en fijne afwisseling met de boeketten van blink en palmen. Toppertje.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                als ik eerlijk ben vond ik deze tegenvallen. Ik ben wel fan van fallingleaves, maar bij deze pot zag je duidelijk dat eigenlijk alleen de rode kleur goed tot uiting kwam.
                De rest was voor mijn gevoel wel erg snel uitgedoofd en waren dus geen falling leaves, maar gewoon leaves;-)
                Wel een mooie pot, daar niet van, maar ik vond de falling leaves tegenvallen.
                Overigens vond ik de gouden blink wel weer erg goed.

                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  Wat wil je nou nog meer? Heel origineel dit product! Heeft gewoon alles in huis, rustige effecten, mooie willows met weer die mooie blinkers en erna een dikke crackling finale!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                    Mooie combinatie. Rustige effecten afgewisseld met harde en grove boeketten. De eindsalvo met harde crackling komt nu erg mooi uit na een stil effect.
                    Hier ben ik het helemaal mee eens.
                    Normaal ben ik geen fan van de falling leave's, maar hier wordt er wel heel goed gebruik van gemaakt.
                    En dat voor die prijs, hij staat op de lijst.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      De advies verkoop prijs van deze cake is voor dit jaar : 34,50.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Originele productfilm 2011

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #13
                          Weet iemand de kartoninhoud?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                            Weet iemand de kartoninhoud?
                            8/1
                            Gr Wim

                            Comment


                              #15
                              Super vette bak dit!
                              Hierbij mijn filmpje van de Split Decision van Rubro Vuurwerk

                              Comment

                              Working...
                              X