Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 5 van 36 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 526
  1. #61
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
    Heb er lang over nagedacht maar neem deze toch niet. Gekloot met doorlonten, terug in de doos doen en eigenlijk te duur. Neem liever wat andere potten voor dat geld.
    Als je goed op bovenstaande foto kijkt Zinkfanaat is het juist geen gekloot. De "reserve-lont" zit precies tegenover de volgende lont. Dus dat stelt echt niets voor en ze hoeven de doos niet eens uit...
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #62
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Vanavond voor het eerst live gezien bij Orthen. Echt een heel mooi blok! Leuk concept en de uitwerkingen zijn ook niet mis. Waanzinnig grote effecten en een moordend tempo, laten de buurman wel even zweten. Voor 169,- erg duur, mocht je hem met een leuke korting kunnen krijgen zal ik het sterk overwegen om hem te nemen.

  3. #63
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Ik denk persoonlijk dat als het goed droog was, deze beter presteerde.
    We hadden erg veel last van het vocht, omdat deze lang buiten gestaan hebben door het hele slechte weer van vanmiddag. Gelukkig werd het lekker droog en wind stil.
    Stel je voor dat het aardig waaide, dan zag deze er waarschijnlijk ook heel anders uit....
    www.rowyvuurwerk.nl

  4. #64
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Ik heb deze cake gezien tijdens de vw Orthen demo en ik vond hem zeer mooi!
    Ik heb zelfs het plan om deze opschrijven voor mijn vuurwekr lijstje van 2012/2013.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    Ik denk persoonlijk dat als het goed droog was, deze beter presteerde.
    We hadden erg veel last van het vocht, omdat deze lang buiten gestaan hebben door het hele slechte weer van vanmiddag. Gelukkig werd het lekker droog en wind stil.
    Stel je voor dat het aardig waaide, dan zag deze er waarschijnlijk ook heel anders uit....
    Das altijd K*t met de voorbereiding, weer heeft altijd veel invloed.
    Het maakt nogal verschil wanneer een cake een halve dag buiten staat met dit weer, of dat je deze om 24 uur lekker warm buiten zet.
    (zal voor sommigen niet uitmaken, maar is volgens mij echt zo)
    Daarbij komt nog eens dat ze vers zijn uit China, dat maakt wel degelijk uit.
    Ze staan nu lekker 2 weken droog. en hebben genoeg tijd daarom om uit te harden.
    Gr Wim

  6. #66
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Ik heb hem ook in almere gezien, waar die tussen de diverse producten iets tegenviel, ik had hem al besteld bij rowy en hoop dus maar dat ze de droger in de bunker op max zetten ;)

  7. #67
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Dit was gisteren tijdens de demo bij Orthen een erg goede bak, onzettend harde dreunen en veel effecten. De eerste cake ben ik verliefd op, die zouden ze wel los op de markt mogen brengen!

    Ik ben het er wel mee eens dat dit product gewoon te duur is, een adviesprijs van €130,- euro lijkt me beter, dan betaal je met een goede korting rond de €85,- euro.

  8. #68
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Net even een plaatje geschoten van dit ding. Niet al te best, maar toch:

    Laatst gewijzigd door Brainiac; 19 december 2011 om 16:30 Reden: Posterformaat

  9. #69
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Na wat twijfel en getreuzel heb ik er toch maar 1 besteld voordat ik er spijt van krijg. Je kan ook nog makkelijk de volgorde veranderen B-C-A-D ofzo... of alle vier tegelijk als finale. Wel in luttele seconde weggeschoten... Dus ik ben benieuwd naar deze cake hoe deze presteert in mijn eigen straatje! 119 eur is niet niks! Ik snap alleen die prijsverschillen niet zo 89 eur, 169 eur??! Hoog ingekocht lage prijs?

  10. #70
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Deze cake vanochtend opgehaald en is inderdaad een grote box. De box even opgemaakt en de 4 cakes zitten er los in. Je moet deze zelf doorlonten. Zorg dat je eerst de cakes in de juiste positie zet. Dus je moet 3 keer reserve fuse tegen de buiten kant zetten en dan in het midden van de zijkanten. Dan moet je doorlonten. Ik heb gewoon 3 kleine tyrips gebruikt om de lonten te verbinden. Zorg dan dat je de lonten ongeveer 1 cm overlapt en dan de tyrips eromheen en aanspannen. Doe dit op tijd en niet tijdens de jaarwisseling op straat anders moet je de potten 1 voor 1 aansteken.

    Succes

  11. #71
    VWC-Lid High performance's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    155
    Thanks
    10
    27 waarderingen in 19 posts
    Gisteren deze ook bij vechtweelde opgehaald. Wat een bak zeg! 14KG alleen al en toen moest de rest er nog bij.

  12. #72
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    ff een vraag ik wil vanaaf zon 4 seasons afschieten van rubro maar wie kan mij zeggen hoe je die lonten aan elkaar verbind op de potten staat a-b-c-d
    op de pot met c zit een hele lange lont moet je die als eerste aansteken

  13. #73
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene306 Bekijk bericht
    ff een vraag ik wil vanaaf zon 4 seasons afschieten van rubro maar wie kan mij zeggen hoe je die lonten aan elkaar verbind op de potten staat a-b-c-d
    op de pot met c zit een hele lange lont moet je die als eerste aansteken
    Nee je kan gewoon met A beginnen en dan verder met B, C, en D. Je moet deze zelf doorlonten. Zorg dat je eerst de cakes in de juiste positie zet. Dus je moet 3 keer reserve fuse tegen de buiten kant zetten en dan in het midden van de zijkanten. Dan moet je doorlonten. Ik heb gewoon 3 kleine tyrips gebruikt om de lonten te verbinden. Zorg dan dat je de lonten ongeveer 1 cm overlapt en dan de tyrips eromheen en aanspannen. Doe dit op tijd en niet tijdens de jaarwisseling op straat anders moet je de potten 1 voor 1 aansteken.

  14. #74
    VWC-Lid Ecfireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    311
    Thanks
    181
    209 waarderingen in 97 posts
    Hij was redelijk, het mooie eraan was dat het veel geweld was omdat het per 2 tegelijk ging.
    I think I'm rocking with the best!

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2011
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb hem ook in me bezit gehad, en ben Zaterdag een halve middag bezig geweest om te kijken hoe ik moest doorlonten, ook doormiddel van zoeken op internet, ik dacht het gevonden te hebben, maar helaas na pot A stopte hij ermee, en toen ik de reserve lont aanstak, gingen de andere drie tegelijk mee, jammer, want het de show die het moest zijn, viel weg.

    Volgend jaar wil ik hem over doen, de 4 season event box vind ik wel een aanrader.

Pagina 5 van 36 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •