Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event box 4 season's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Een geweldige cake natuurlijk, alleen moet ik zoals sommige anderen ook toegeven dat het me iets tegenviel. Begin is super met mooie effecten, dan tweede salvo ook mooi maar daarna te veel van hetzelfde om nog interessant te zijn. Per 1 zal het geweld ook wat minder zijn. Maar het is natuurlijk geen stuk troep. Echter met de andere potten van Rubro in mind jammer.

    Comment


      #32
      Deze vind ik op film niet zo goed overkomen, maar in werkelijkheid was ie echt ge-wel-dig! Heerlijk man, per 3 natuurlijk helemaal geweld, maar duidelijk was wel dat per stuk je al echt een dikke bak hebt en in verhouding niet eens duur te noemen, je krijgt wel veel kruit.

      Comment


        #33
        Mijn filmpje nogmaals, maar nu geupload in 720p, geeft niet even wat scherper beeld.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #34
          Ziet er zeker gaaf uit. Wel jammer dat het per drie is.. Ik kan er niet echt over oordelen hoe deze stand-alone zal presteren..
          [b]Niet actief[/b]

          Comment


            #35
            Weet iemand hoe je de cakes qua label kan onderscheiden van elkaar? Als ik ze bijvoorbeeld in een andere volgorde wil schieten?

            Comment


              #36
              Waarschijnlijk zal dit er wel op staan. Iedere cake heeft namelijk ook gewoon een afzonderlijke beschrijving op zich staan (is immers verplicht), dus daar zal de naam ook wel op staan.

              Comment


                #37
                ik zelf vindt dit toch wel een behoorlijk stuk vuurwerk ook al weegt deze 8kilotjes:P
                is natuurlijk niet niks maar goed je kan ook je bestelling verdelen over de heledag dat is wat ik dus gedaan had
                1bestelling plaatsen en om het uur op halen dus en dan ben je wel lang bezig okee!
                maar uit eindelijk allemaal in je uppie bij elkaar:P


                hij kost dan wel 120euro maar dat istie dan wel waard
                don't worry im fireworks crazy!!!

                Comment


                  #38
                  De advies verkoop prijs van deze cake is voor dit jaar : 169.

                  Echter is dat voor de winkelier zelf te bepalen, er is mee te schommelen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Originele productfilm 2011

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #40
                      Damnnn wat is dit een gaaf product! Ik ben van plan om hiermee te beginnen na 12 uur, dan heb je toch echt een show!

                      Comment


                        #41
                        Ook ik vind dit een geweldig product, heerlijk uiterlijk, snel tempo, harde burst, grote boeketten, alles bij elkaar geeft het veel geweld.

                        Echter vind ik de adviesprijs toch erg hoog, als deze voor wat tientjes minder in de winkel lag begon ik er ook graag mee om 00:00 uur, helaas twijfel ik er nu nog over.

                        Comment


                          #42
                          Tis een mooie box. Zeker als er 3 tegelijk van afsteekt. Ik ga nog heel eventjes wachten of er filmpjes komen van het schieten van slechts 1 box. Dan kan ik overtuigt raken en besluiten deze box te gaan bestellen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #43
                            Video van mijn kant hier (zag hem er niet tussen staan), gefilmt voor Vuurwerkforum.nl tijdens de demo toen der tijd..

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #44
                              Ik vindt dat deze batterij (of eerder doos) hele mooie effecten heeft. Jammer dat de prijs zo hoog is maar dat wordt misschien snel vergeten omdat het vier batterijen zijn, dan betaal je per stuk toch relatief 'weinig'. Als je deze naar buiten tilt wanneer het 12 uur is dan is je buurman toch best een sneu ventje!

                              Comment


                                #45
                                op alle filmpjes zie je er 3. dit komt omdat alleen tijdens de importeurs demo deze bak geschoten is. het is dus wachten op winkeliers demo's waar deze per 1 of 2 word geschoten

                                Comment

                                Working...
                                X