Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Pagina 2 van 36 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 526
  1. #16
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Het effect van elke cake blijft wel duidelijk, maar van het tempo per stuk blijft niks over. Soepzootje.

    Cake 1 vind ik wel aardig omdat er wél wat kleur in zit, maar standaard rood.
    Cake 2 ben ik alweer vergeten, ging wat langzamer gelukkig, maar boeide dus blijkbaar niet.
    Cake 3 crackling. Felle, da's goed. De (mistachtige) gouden mines vallen écht op, díe zijn origineel!(edit: onder dat zilver en crackling) Snelle bak.
    Cake 4 ook crackling en langzamer dan cake 3? Vallen de cakes ook in andere volgorde af te steken? 2-1-4-3 lijkt me heel wat logischer.

    D'r zijn zeker pluspunten te noemen, maar ik vind het geen opvallende effecten ondanks dat ze goed zijn uitgewerkt, en het tempo kan ik zo per 3 niet beoordelen. Ik kijk verder naar iets met meer schoonheid. Cake 3 wil ik wel los kopen.
    Laatst gewijzigd door Richardus; 31 augustus 2011 om 07:58 Reden: nuancering

  2. #17
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Het effect van elke cake blijft wel duidelijk, maar van het tempo per stuk blijft niks over. Soepzootje.

    Cake 1 vind ik wel aardig omdat er wél wat kleur in zit, maar standaard rood.
    Cake 2 ben ik alweer vergeten, ging wat langzamer gelukkig, maar boeide dus blijkbaar niet.
    Cake 3 crackling. Felle, da's goed. De gouden mines vallen écht op, díe zijn origineel! Snelle bak.
    Cake 4 ook crackling en langzamer dan cake 3? Vallen de cakes ook in andere volgorde af te steken? 2-1-4-3 lijkt me heel wat logischer.

    D'r zijn zeker pluspunten te noemen, maar ik vind het geen opvallende effecten ondanks dat ze goed zijn uitgewerkt, en het tempo kan ik zo per 3 niet beoordelen. Ik kijk verder naar iets met meer schoonheid. Cake 3 wil ik wel los kopen.
    helemaal mee eens.
    moet zeggen dat de ik de effecten nog wel redelijk vind maar het tempo vind ik minder. cake 4 vond ik ook niet echt passen in de volgorde een betere zou zijn zoals hier boven ook al werd gezegd, 2-1-4-3. cake 3 is wel echt een hele mooie snelle bak. mooi met die mines er onder!

  3. #18
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Tja ik snap dat commentaar ergens wel, maar dit is dus wel bijna allemaal gebasseerd op een filmpje, let daar wel op. Dit kan best een vertekend beeld geven...de winkeliersdemo's komen er straks ook weer aan, dus mooi tijd om deze zeker ergens te bekijken lijkt me

    Mij issie zeker niet tegengevallen iig.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ook uk vond met name de derde cake heerlijk. Beetje snel, maar de houden mines waren echt super vet. De rest vond ik zelf na alle verwachtingen iets minder. Mar dan nog is het totaal wel erg mooi.
    Het lijkt me dat je trouwens de volgorde zelf kunt bepalen? Of zitten ze vast in de doos?
    Greetz
    Eer was was was, was was is!

  5. #20
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ziet er redelijk uit had er persoonlijk iets meer van verwacht, het één en ander valt of staat met de daadwerkelijk prijs voor mij.

  6. #21
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik ga mee in de opmerking van Richardus én Bassie.
    Met een andere volgorde zou dit echt een geweldig "blok" kunnen zijn. De salvo's keiharde crackling zouden op het laatst moeten, dat maakt het blok echt af (kan de freak niet zelf anders doorlonten toevallig?). Iets meer variatie in kleur had wel gemogen ja.

    Maar wat Bas zegt klopt ook, het is pas een eerste indruk. En die is op zich best goed te noemen. Het is ook een test natuurlijk. Als dit nu een schot in de roos blijkt te zijn, misschien komt er volgend jaar een tweede variant uit met bonte boeketten en salutes op het einde. Wim leest mee en bij Rubro staat men open voor feedback. Dus ik denk dat wij als freaks toch wel blij mogen zijn met deze ontwikkeling.


  7. #22
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Zeker een bak geweld,en ik overweeg om hem te gaan kopen. De effecten zijn erg krachtig,en het tempo is super. Vooral de green strobe with red dahlia,en de golden brocade with white strobe,to crackling,spraken me aan.
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Tja ik snap dat commentaar ergens wel, maar dit is dus wel bijna allemaal gebasseerd op een filmpje, let daar wel op. Dit kan best een vertekend beeld geven...de winkeliersdemo's komen er straks ook weer aan, dus mooi tijd om deze zeker ergens te bekijken lijkt me

    Mij issie zeker niet tegengevallen iig.
    Ik sluit me aan bij bastiaan, heb deze gisteren live mogen ervaren en dan komt hij toch echt anders over dan op het filmpje, het is echt een erg goede bak, maar of hij het geld waard is(?).

  9. #24
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ik denk ook dat dit typisch een geval is dat je in reallife moet aanschouwen om tot een goede conclusie te komen. 120 euro is snel voorbij, maar zeker niet teveel gevraagd voor deze cakes. Ook de consument die gewoon één groot ding wil waarmee hij de show steelt komt hier ontzettend goed mee voor de dag.
    De lucht was helemaal gevuld van onder tot boven, met mines, tails en ontzettend grote boeketten (mede door het vrij hoge tempo).
    Ik zou zeggen bekijk hem in december (nog) een keer op een winkeliersdemo als je nog niet overtuigt bent. Met wat freakkorting is echt een geniaal assortiment, wat ook hier misschien wel op het erf staat om 00:00.

  10. #25
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Ik denk ook dat dit typisch een geval is dat je in reallife moet aanschouwen om tot een goede conclusie te komen. 120 euro is snel voorbij, maar zeker niet teveel gevraagd voor deze cakes. Ook de consument die gewoon één groot ding wil waarmee hij de show steelt komt hier ontzettend goed mee voor de dag.
    De lucht was helemaal gevuld van onder tot boven, met mines, tails en ontzettend grote boeketten (mede door het vrij hoge tempo).
    Ik zou zeggen bekijk hem in december (nog) een keer op een winkeliersdemo als je nog niet overtuigt bent. Met wat freakkorting is echt een geniaal assortiment, wat ook hier misschien wel op het erf staat om 00:00.
    Vergelijk die 120 euro is met die achtelijk grote bakken met slechts 500 gram kruit erin en wat tails en slappe boeketten van 3, 4 jaar terug eens. Dan is dit toch echt een super grote vooruitgang he.

    En dan kan je in sommige gevallen nog een korting tot 30 procent her en der krijgen. Met een prijs van 120,- kan je er dan 36,- euro van aftrekken, dan kost deze bak slechts 84,- euro!


  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik denk dat ik deze bak met korting nog wel zou aanschaffen.
    Wat ik ook al eerder zei: Het lijkt met dat deze bak niet kant en klaar geleverd word. Want dat mag gewoonweg niet toch?
    Dus je zult ze afzonderlijk aan moeten steken. Dat je ze gewoon kunt laten zitten en door kunt lonten is een bijkomend voordeel voor de mensen die er aan denken;-)
    En dat betekent dat je zelf de volgorde kunt bepalen. Maargoed, ik heb deze cake niet in mijn handen gehad dus ik weet niet wat precies de mogelijkheden zijn.

    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  12. #27
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Ik heb al een legale lijst klaarliggen van ca. 1000eur, maar ik zie zoveel geweldige nieuwe producten... Nog een voor de lijst! Ik hou geen cent meer over dalijk!

    Geweldig concept, wim! Kan al vast zeggen dat dit een van de hoogtepunten is van mijn collectie dalijk.
    Die gast van die filmpjes...

  13. #28
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Dit is absoluut een cake die bij mij voor de deur komt te staan.
    Hulde voor het concept en hulde voor de uitvoering.
    120 euro vindt ik best een schappelijke prijs voor zo een stuk geweld.
    Laten we hopen dat hiermee een trend in vuurwerkland wordt gezet,
    en we nog veel meer van dit soort cakes gaan zien.
    Laatst gewijzigd door Ischa; 31 augustus 2011 om 15:46
    Even a broken clock is right twice a day.

  14. #29
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Wow wow wow, Ik kom net terug van mijn werk en zie dan dit filmpje. Wat een gave bak! Kost wat maar dan heb je zeker wat terug! Wow
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  15. #30
    VWC-Lid de Vuurwerkjunk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2006
    Berichten
    225
    Thanks
    107
    373 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    tja de keuze voor Rubro om de producten per drie te gaan schieten of per een heeft volgens mij te maken met vorig jaar....maar dan nog...een freak kan toch makkelijk onderscheid maken in de beelden?
    @bassie, een freak kan zeker "live" of in filmpjes
    van bepaalde cakes onderscheid maken of het waar voor je geld krijgt of niet.
    Maar men staat daar niet alleen voor freaks te schieten, ook de winkeliers staan naar de producten te kijken, en ik hoorde van een aantal winkeliers dat zij het ook helaas te dicht op elkaar vonden staan om 1 artikel per stuk te beoordelen op prijs / kwaliteit.

    Als men de 3 posten wat verder uit elkaar hadden geplaatst was het wat beter te beoordelen. Het was nu, zeker met de waaiercakes, als of je naar een vuurwerkshow stond te kijken ipv een vuurwerkdemo.
    De producten waren van goede kwaliteit / mooie FX zatten er zeker tussen.

    Maar om even weer terug te komen in deze topic:
    Deze eventbox is zeker een aanrader!
    Had alleen van de finale cake (4) in deze box wat meer "power" verwacht.
    Een 8 van deze kant.

    Gr. Teejoo
    Vuurwerk, vuurwerk, en nog eens VUURWERK!

Pagina 2 van 36 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •