Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Pagina 1 van 36 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 526
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Event box 4 season's

    Artikelnummer: RVW910
    Artikelnaam: Event box 4 season's 100s
    Bruto Gewicht: 18kilo
    Netto Kruitgewicht: 1500 gram
    Aantal Schoten: 100 sh
    Effectomschrijving: 4 seasons box van maar liefst 18 kilo. Totaal 100 shots van de hoogste kwaliteit in 4 verschillende tempo's opbouwens naar een geweldige climax. Een complete showbox voor een geweldige afsluiting van het jaar!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €169,00 / €149,00 (2017)
    Voorverkoopprijs: €119,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Demo 2012


    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 6 september 2017 om 22:33

  2. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    De afbeelding in de folder ziet er geweldig uit, net een prof blok.
    Beschrijving ziet er ook top uit, mijn aandacht is getrokken.

  4. #3
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Hey ik lees dit nu pas, dat zijn goede ontwikkelingen.
    Mede door mijn ervaring met het buurtassortiment ben ik blij verrast door Rubro en vind ik het echt geweldigi dat Wim de moeite neemt om de freaks te woord te staan.
    Wim als je nog een commerciele jongen zoekt dan moet je me maar even PMen ;-)

    Verder zijn de prijzen goed te noemen, echter moeten we uitkijken dat we niet alles gaan vergelijken met het buurtassortiment, dat assortiment loopt al wat jaartjes mee en is aardig uitontwikkeld waardoor dit weinig tot geen extra kosten met zich mee brengt en daardoor vor een scherpe prijs aangeboden kan worden.

    4 seasons is een nieuw pakket en heeft wat ontwikkeling ed met zich meegenomen wat natuurlijk ook in de prijs verwerkt moet worden.
    Al met al denk ik dat de prijs van €120,00 netjes is en je daar weinig tot geen vergelijk kan vinden als het de kwaliteit van het buurtassortiment heeft.

    En Wim volgens mij wist jij al meer doen dit topic geopend werd :-) http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=21697
    Laatst gewijzigd door Pyroboy26; 10 augustus 2011 om 13:11

  5. #4
    VWC-Lid zyzal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    248
    Thanks
    173
    77 waarderingen in 27 posts
    Het concept van dit product spreekt mij echt heel erg aan ! , Doormiddel van meerdere cakes een grote cake maken, van 1.5 kg ! Ben echt super benieuwd naar wat deze Bak(en) Gaat doen op de demo ! en de prijs vind ik ook heel erg redelijk, voor 3 gemiddelde 500 grammers ben je al veel meer kwijt.;) Korting erbovenop en je hebt na mijn verwachting een heel spektakel in de straat staan.

    en je kan natuurlijk ook opscheppen dat je een 18 kilo blok in de schuur hebt staan ! ^^ Eventjes wat indruk maken op je vrienden Zonder Dat je ook maar een beetje bang hoeft te zijn voor oom agent ;)

    Mzzl Zyzal
    Laatst gewijzigd door zyzal; 11 augustus 2011 om 13:47

  6. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik heb van de week contact gehad met Wim.
    Alles was door de keuring, dus ook dit product.

  7. #6
    VWC-Lid stefanovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2009
    Locatie
    Twente
    Berichten
    147
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    PER 3 geschoten volgens mij
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    was mn 1e keer filmen met handycam en had geen statief.

    Deze staat zeker op mijn lijst

  8. #7
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee hé, schieten ze er gewoon 3 te gelijk! Je wilt toch laten zien wat de consument om 12 uur snachts buiten op straat neer zet? Die gaan geen 360 euro wegleggen hoor. Die kopen 1 doos. Echt doodzonde om er gewoon 3 te gelijk af te steken, dit kan nooit een goed beeld weergeven van het vuurwerk.

    Het enige wat ik er kan van zien is dat de burstknal goed is, dat de effecten groot zijn, dat er verschillende tempo's in zit en dat er mooie effecten in zijn verwerkt, maar dan blijf ik erbij dat ik niet kan zien wat nou 1 zo'n doos daadwerkerlijk gaat doen.

    Nogmaals, zonde!

  9. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    OMG deze is egt super... egt een mooie blokje hoor

    Als ik het filmpje ziet dan is die prijs zekers waard..
    hopelijk komt er ook nog eens filmpje waar alleen word geschoten

  10. #9
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Mhm, op het filmpje krijg je er niet echt een super beeld van, wat komt door de keuze van Rubro om er 3 in te zetten. Afgaan op wat ik nu gezien heb zeg ik; Met €360 en wat lont denk ik dat ik in staat ben op zelf wat leukers te maken. Na alle commotie om dit product valt ie me vies tegen.

  11. #10
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    Is inderdaad moeilijk in te schatten wat deze cake in de straat gaat brengen.
    De effecten van cake 1,2 en 4 zijn in ieder geval erg mooi.Tempo is lekker en de grootte van de effecten lijkt ook in orde.Verwacht bij een cake met de naam 4 season's wel meer afwisseling in effecten per cake.Bij cake 1 en 2 overheersen de blinkers en bij 3 en 4 de dragon eggs

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ik ben nu net thuis van de demo en zal kijken of ik ook een filmpje kan uploaden. Maar ik moet het nog ff allemaal uitzoeken.
    Wat wel jammer was dat het inderdaad per drie geschoten werd, ook wel begrijpelijk, en dat ik er scheef voor stond. Dus je hebt dan niet echt een recht beeld.
    MAargoed ik zal eens zien.
    grreetzz
    Eer was was was, was was is!

  13. #12
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Hierbij mijn filmpje dat ik vanavond tijdens de demo van deze topper heb gemaakt. Wij stonden met een groepje aan de zijkant van het schietterrein waardoor je wat meer een indruk krijgt hoe de effecten zijn als je er iets meer onder staat:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    www.huismanvuurwerk.nl

  14. #13
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    tja de keuze voor Rubro om de producten per drie te gaan schieten of per een heeft volgens mij te maken met vorig jaar....maar dan nog...een freak kan toch makkelijk onderscheid maken in de beelden?

    Ik ben net terug van de demo en dit was zeker voor mij 1 van de toppers van de avond! Heerlijk afwisselend, harde burst en mooie effecten! Bij mij komt hij ook zeker in mijn collectie dit jaar.

  15. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik stond ook aan de zijkant van bij het hek, met links wat mensen die ook aan het filmen waren. Wie het waren? ik weet het niet.
    Mijn filmpjes zijn iig niet super. Ben ik achter. Of ik moet er nog meer werk van maken.
    Was een va nde eerste keren dat ik filmde. Ach je moet het toch leren op de een of andere manier.

    greetzzz

    Ps: Overigens vond ik het wel een erg mooie pot. veel geweld. Alleen om er een goed beeld van te krijgen zou je em wel in zijn eentje moeten zien.
    Eer was was was, was was is!

  16. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Ook van Vuurwerkcrew zijn er natuurlijk mensen aanwezig geweest op de demo van Rubro Vuurwerk.
    Hieronder vind je dan ook de film gemaakt, door Mike, op het schietveld van de 4 season's!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 31 augustus 2011 om 01:44

Pagina 1 van 36 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •