Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 45
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Reactie Cafferata vuurwerk over de gebeurtenissen en uitleg

    Beste Marco,

    In de bijlage een uitleg over de gebeurtenissen van Cafferata.

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen Cafferata



    Reactie Bijlage:

    Reactie op geruchten en uitlatingen die (collega’s) en media over Cafferata Vuurwerk rond vertellen.


    Open en eerlijk willen wij als Cafferata Vuurwerk uitleggen wat er momenteel gaande is. Aansluitend op het onderzoek dat opgestart is door het OM en nu al tweeënhalf jaar duurt, waar absoluut nog geen schot in komt en waar nog geen rechtszaak voor gevoerd is, dus ook geen vervolging. Wel hebben wij reeds diverse bezittingen en auto’s van het OM terug gekregen.

    Toch is op advies van het OM de provincie voornemens onze milieuvergunning op de locatie Uden in te trekken, wij hebben hier uiteraard bezwaar tegen aangetekend en zijn we er stellig van overtuigd dat wij voor 100% ons recht zullen halen. Mocht er zich toch iets voordoen, hebben wij als alternatief nog meerdere opslagen (ook in Nederland).

    In deze zaak gaat het alleen over de opslag in Uden en niet over het bedrijf Cafferata. Wij zullen ten allen tijde vuurwerk verkopen, zoals u van ons gewend bent, kwaliteit, snelle service en vuurwerk tot op de laatste dag. Wij hebben dit jaar weer vele vernieuwende spectaculaire artikelen en zullen die op onze demodagen donderdag en vrijdag 22-23 september aan u tonen. Verdere informatie volgt in een later stadium.

    Cafferata hoopt op een snelle afwikkeling van deze nare zaak, om duidelijkheid te scheppen in een eventuele schuldvraag, maar de rechtsgang in dit land is niet gebaseerd op snelle afhandelingen.

    Wij zullen na dit incident nog strijdvaardiger naar buiten treden.
    Mochten er na deze uiteenzetting nog vragen zijn of onduidelijkheden bestaan, zijn wij uiteraard bereid om u open en eerlijk te informeren.

    Met vriendelijk groet,

    Familie Cafferata

  2. #2
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Zo Supper dat Caferata zo open en eerlijk antwoord geeft op dit forum via Marco!
    Ik waardeer het!
    Ik wens ze veel sterkte de komende tijden!
    En gelukkig kan ik nog blijven genieten van mooie caferata producten die ik dit jaar weer aan me colectie ga toe voegen!

    Hartenlijk dank voor deze openheid!

  3. #3
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Aha, het gaat dus enkel om een lokale milieuvergunning en niet de bedrijfsvergunning om vuurwerk te verhandelen. Dat werd uit het krantenbericht niet duidelijk. Nu is de media sowieso goed in het verdraaien, spectaculairder maken of verzwijgen van zaken.

    Fijn dat Cafferata op deze manier met de fans blijft communiceren. Respect daarvoor. Ik hoop op een voorspoedige afloop.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Da's duidelijk in elk geval. Dit jaar dus gewoon Cafferata single-shots inslaan. Phieuw!

  5. #5
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Zo zie je maar dat in dit democratische landje de democratie ver te zoeken is of voor je bepaald word.
    Zover ik weet is het toch dat men onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.
    Echt weer zo typisch voor dit oh zo fijne land
    Men zou dus een bedrijf of persoon helemaal de grond in kunnen boren zonder dat er ook maar iets is bewezen door alleen een gerucht te maken dat men dingen doet die niet door de beugel kunnen,Wanneer komt men is in opstand in dit politiestaatje in wording.

    HET MOET NIET GEKKER WORDEN
    Extreme Pyromaniac for life.

  6. #6
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    het is goed dat ze zo naar buiten komen zo krijgen wij een beter beeld van wat er gaande is.
    en tsja de televaag die dikt alles lekker aan. (zoals we gewent zijn)
    een goed teken is in iedergeval dat ze al bezittingen zoals auto's terug hebben.
    ik zie dit wel goed aflopen voor ze.
    ;)

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Leuk verhaal van de Familie Cafferata, maar daar is duidelijk meer aan de hand. Zij hebben misschien wel diverse spullen terug gekregen maar het illegale vuurwerk niet. En dat is toch het grote probleem van 2 jaar geleden. Natuurlijk hebben ze goede en leuke artikelen. Single shots die perfect zijn maar als ze maar binnen de wettelijke eisen blijven is het geen probleem. Maar daar had men in Uden nog wel eens problemen mee.

    Een dergelijk gerechtelijk onderzoek zal niet op lucht zijn gebaseerd neem ik aan. Er is daar duidelijk wat aan de hand en dat kun je wel strijdvaardig zijn maar ik zie de toekomst van Cafferata geen lang leven beschoren.

  8. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Duidelijk een ander bericht dan in de media staat, want enkel de milieuvergunning voor Uden zal ze wel de mogelijkheid geven om vanuit een andere plaats te leveren, bijv. Duitsland.

    Ben benieuwd hoe dit zich zal gaan ontwikkelen de komende tijd.

  9. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ondanks dat ik principieel (en hypocriet ) tegen criminele praktijken en profiteren van mijn zuurverdiende geld dmv woekerwinsten, ben ik nog meer voor 't mooie vuurwerk dat Cafferata levert Ik duim ervoor dat dit inderdaad enkel om één opslag gaat, en de levering van Showtime en Xplosion e.d. gewoon door kan gaan

    afz. een hypocriete opportunist

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Allemaal leuke verhalen en veronderstellingen. Het gaat niet alleen om een milieuvergunning. Ze hebben het bedrijf en de familie onder een loep gelegd en de uitkomst was niet positief. Zelf de schijn ophouden maar ondertussen de criminele schoentjes aantrekken. Er zitten best mooie artikelen tussen maar over het allergrote deel is het niets bijzonders. Dat vind je in elke collectie.

    Maar waar ik het meeste moeite mee heb is het feit dat als de familie dan wil reageren ze ook met een eerlijk erhaal moeten komen. Er is daar veel aan de hand en ik denk dat dit niet nog eens 2 jaar zal duren. En terecht wat mij betreft. Als je iets fout hebt gedaan weet je ook dat je gepakt kan worden.

  11. #11
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro junk Bekijk bericht
    Leuk verhaal van de Familie Cafferata, maar daar is duidelijk meer aan de hand. Zij hebben misschien wel diverse spullen terug gekregen maar het illegale vuurwerk niet. En dat is toch het grote probleem van 2 jaar geleden. Natuurlijk hebben ze goede en leuke artikelen. Single shots die perfect zijn maar als ze maar binnen de wettelijke eisen blijven is het geen probleem. Maar daar had men in Uden nog wel eens problemen mee.

    Een dergelijk gerechtelijk onderzoek zal niet op lucht zijn gebaseerd neem ik aan. Er is daar duidelijk wat aan de hand en dat kun je wel strijdvaardig zijn maar ik zie de toekomst van Cafferata geen lang leven beschoren.
    Rare is wel dat u een beetje over komt als conculega.
    Je bent vollop negatief over ze bezig en je bent pas lid,En dat roept bij mij de vraag op of u ook daadwerkelijk een collega/Concurent bent?
    En daarbij is er totaal helemaal geen illegaal vuurwerk in beslag genomen maar word de Firma ervan verdacht het in te markt te hebben gebracht.
    Mocht ik ernaast zitten dan mijn welgemeende excusses

    Dus zoals ik al eerder opperde!!!

    Laten we de berichtgeving gewoon afwachten.
    Laatst gewijzigd door PYROMANIAC 1975; 4 augustus 2011 om 20:54 Reden: tekst omgezet
    Extreme Pyromaniac for life.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Ach ja, pyro junk is duidelijk een negativiteit junk.

  13. #13
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik zeg: Showtime!

  14. #14
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro junk Bekijk bericht
    Allemaal leuke verhalen en veronderstellingen. Het gaat niet alleen om een milieuvergunning. Ze hebben het bedrijf en de familie onder een loep gelegd en de uitkomst was niet positief. Zelf de schijn ophouden maar ondertussen de criminele schoentjes aantrekken. Er zitten best mooie artikelen tussen maar over het allergrote deel is het niets bijzonders. Dat vind je in elke collectie.

    Maar waar ik het meeste moeite mee heb is het feit dat als de familie dan wil reageren ze ook met een eerlijk erhaal moeten komen. Er is daar veel aan de hand en ik denk dat dit niet nog eens 2 jaar zal duren. En terecht wat mij betreft. Als je iets fout hebt gedaan weet je ook dat je gepakt kan worden.
    blaat blaat blaat. Erg he een beetje concurrentie

    @PYROMANIAC1975 heb er niks aan toe te voegen. AMEN
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  15. #15
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro junk Bekijk bericht
    Er zitten best mooie artikelen tussen maar over het allergrote deel is het niets bijzonders. Dat vind je in elke collectie.
    Hier moest ik toch echt even hartelijk om lachen. Alsof je 't over Lesli of GBV ofzo hebt Het haalt bij ons kenners je hele geloofwaardigheid onderuit, helaas; want de rest van je post zit best wat in.
    Ik hou ook niet zo van de dubbele en schimmige praktijken. Maar ik zie dingen graag ook van de positieve kant, naast het azijnzeiken en apprecieer iets goeds als ik het zie (wellicht hypocriet opportunisme) zoals in het geval van aardig wat vuurwerkjes van Cafferata. Jij daarentegen lijkt enkel en alleen uit op zwartmakerij, zelfs al zit er een kern van waarheid in je betoog. Gelukkig ben ik dat soort eenzijdig bezien van situaties wat ontgroeid de laatste jaren

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •