Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderstruck

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Alle thunderstrucks van het karton deden het perfect

    Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
    Hallo vraagje. is dit de hardste salut blok in nederland? zo niet wie kan me vertellen welke dat wel is?

    al vast bedankt
    vuurwerkbieb

    Comment


      #62
      Super dingen, ik heb er nog 1 voor vanavond.

      Comment


        #63
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        4x Thunderstruck top bak!
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          #64
          Heerlijke bak is dit. knalde lekker boven de andere cakes uit. super knalllen komen hieruit, echt een topper!

          Comment


            #65


            de camera had geen zin om naar boven te kijkenmaar het gaat om de knallen hier gelukkig.
            en bedankt he mark
            Ik zeg BOEM .....!

            Comment


              #66
              Wow echt een goede knal pot zeg.

              Tegelijk afgestoken met de Silver Salute en deze gaat net zo hard, de knallen zijn iets scherper, die van de Silver Salute iets doffer.

              Deze is alleen wel € 6 goedkoper!!!
              Groeten...:)

              Comment


                #67
                Wat een topper, heerlijke beuken komen hier vanaf.
                Ik zelf vind hem harder dan de silver salute, bedenk dat je 6 euro goedkoper uitbent en de keus voor mij is snel gemaakt.
                Ik stap volgend jaar over naar de thunderstruck.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Heerlijke knalcake, ook overdag tegelijk met een Silver Salute getest en wat Wesley zegt, daar waren wij het allemaal over eens, deze gaat harder!
                  Verder een mooi tempo en zachter prijsje, geen mine en titanium-boeket, maar ook ik stap over op de Thunderstruck.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Die keuze had ik dit jaar al ggemaakt echt een super ding voor die prijs

                    Comment


                      #70
                      Ben er de dag mee begonnen en halverwege nog 1, heerlijk ding hoor!! Knal doet niet veel onder voor de silver salute
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #71
                        Top ding! Ook ik begon de dag met deze cake en net voor 2 uur sloot ik de dag hiermee af

                        Helaas vergeten te filmen in de ochtend, heb wel de film van 's nachts.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #72
                          Ook van deze was ik zeer onder de indruk (zelfde als de dutch thunder). Ook ik ben het er mee eens dat hij harder ging dan de silver salute. Heb ze om en om afgestoken op dezelfde locatie!

                          Comment


                            #73
                            Hardix heeft weer een prima knalbak op de markt gezet. Naast de Silver Salute ging hij net iets harder. Jammer dat ik er maar 4 van had, maar ik voel dit jaar een projectje aankomen...
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Toch blijf ik de silver salute leuker vinden vanwege die lekker sissende mine
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                #75
                                Dat klopt, dat is zeker een plus punt voor de silver salute.
                                Maar ik koop deze cakes puur voor de knal, en dan gaat de Thunderstruck harder en ook niet onbelangrijk hij is 6 euro goedkoper.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X