Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderstruck

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Sodemieter, lekker hoor. Klinkt wel erg hard. Misschien voormij een goede vervanger van ss. Ik hoop hem zelf nog wel ff te zien/horen op een demo.
    Greetz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #17
      Ook voor deze cake alleen maar lof en net als zijn kleine broertje Dutch Thunder vallen mij hier de zeer harde knallen en de scherpe prijs op.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
        Sodemieter, lekker hoor. Klinkt wel erg hard. Misschien voormij een goede vervanger van ss. Ik hoop hem zelf nog wel ff te zien/horen op een demo.
        Greetz

        dat is hier mogelijk:

        vuurwerkbieb

        Comment


          #19
          Gisteren deze en zijn broertjes gezien en knalde de ss eruit. Ik hoop dat dit de defenitieve versie is want dan teken ik ervoor hoor wat hij gaat loei en loei hard!
          Gerwin

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
            Gisteren deze en zijn broertjes gezien en knalde de ss eruit. Ik hoop dat dit de defenitieve versie is want dan teken ik ervoor hoor wat hij gaat loei en loei hard!
            hierbij de bevestiging dat dit de definitieve versie is.

            er is gisteren geen enkele sample geschoten
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Een vraagje. Hoe kan deze nou eigenlijk door de keurig gaan, want knalcakes moeten toch een effect na de knal hebben?
              Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                Een vraagje. Hoe kan deze nou eigenlijk door de keurig gaan, want knalcakes moeten toch een effect na de knal hebben?
                Lees mijn post een paar regels terug en hoe dit kan kan Roderick beter voor zichzelf houden lijkt mij, het coca cola recept is ook geheim toch?
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #23
                  Je ziet af en toe een paar sterren vliegen, weet niet of dat het sier effect is? Als deze harder gaat dan de SS, en met die prijs, dan weet ik wel wat de topper gaat worden van 2011 onder de knalcake's.


                  Hopen dat er een grote zaak is die freakkorting geeft met hardix producten

                  Comment


                    #24
                    Naar mijn mening de beste van de 3, mooi aantal schoten, lekker tempo en een prima prijs. De knallen zijn echt keihard, een vergelijking met de Silver Salute is makkelijk te maken, ik denk persoonlijk zelfs dat ie hem overtreft zoals we hem gister meemaakten, maar de prijs is absoluut beter dan de SS.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Ook deze knal knal cake ging bijzonder hard.
                      Hij staat bij mij op de lijst, vooral ook qua prijs.
                      Wat een topper dit.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Je ziet af en toe een paar sterren vliegen, weet niet of dat het sier effect is? Als deze harder gaat dan de SS, en met die prijs, dan weet ik wel wat de topper gaat worden van 2011 onder de knalcake's.


                          Hopen dat er een grote zaak is die freakkorting geeft met hardix producten


                          Ja die zal er zijn, reken op rond de 40% korting:

                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Heerlijke Knalcake! Ik mag hem zeff in elk geval 1 keer gratis afsteken om dat ik hem gewonnen heb

                            Er komt vast gezelschap voor de gewonnen cake.
                            Om 10 uur een mooie start van de dag of ik zet hem erbij in de finale.

                            Comment


                              #29
                              Effecthoogte: 15-20 meter
                              Tijdsduur: 20 seconden
                              Gaat deze ondertitel wel door de beugel??

                              Comment


                                #30
                                dit geeft toch gruwelijk lekker knallen,potentiele topper dit
                                [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X