Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Inderdaad de Thunderstruck was in mijn beleving nog zelfs beter! Maar die schiet natuurlijk ook 3 schoten tegelijk. Ik weet nog met het introductie jaar van deze cakes, wat was ik enthousiast!

    Comment


      Dit was echt een prima knalcake. Elk jaar in de collectie en dat voor een schijntje. Dus meerdere tegelijk stoken wou prima. eens kijken of ik ergens nog wat kan scoren.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        Ook jaren gehad deze prachtige knalcake. Prijs was zeer goed te doen en de knallen waren gewoon erg goed.
        Zo zonde dat dit niet meer mogelijk is.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Ik heb nog een paar bij megavuurwerkfreaks kunnen regelen.

          Comment


            heb gelukkig nog 10 van deze staan maar indd jammer dat deze er niet meer zijn, waren tog 1 van de betere knalcakes op de markt

            Comment


              Blijft een lekker potje, jammer dat hij niet meer te krijgen is.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                Dit blijft een super knalcake. Echt jammer dat ze eruit zijn, maar gelukkig heeft mijn dealer er nog wat op voorraad. Deze had ik nog bewaard van Megavuurwerk vorig jaar. Echt een lekkere harde knal die toen der tijd alle andere knalcakes wegblies samen met zīn broer de Thunderstruck.

                Comment


                  Hier nog een filmpje. Wie wat bewaard heeft wat! Nogmaals, heerlijke knalcake en jammer dat ie er ondertussen al 7 jaar uit is. Maar de Aftershock Color Insanity is nog harder! Dus ik ben niet getreurd haha.

                  Comment


                    Voor een Nederlandse knal cake is deze zeker niet gek

                    Comment


                      Heb er heel wat weggestookt.Heerlijke knalblokjes.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment

                      Working...
                      X