Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Freak

    Artikelnummer: 3220
    Artikelnaam: Freak
    Netto Kruitgewicht: 160 gr.
    Aantal Schoten: 25 Schots
    Effectomschrijving: Rood, groen, geel en blauwe staarten tot rood, groen, blauw en gouden glitter
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: €. 13,95
    Verpakkingseenheid: n.n.b.

    Demo 2011:




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 30 September 2013, 19:47.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    25 shots , 160 gram Rood, groen, geel en blauwe staarten tot rood, groen, blauw en gouden glitter

    Comment


      #3
      Adviesprijs van 12,50 toegevoegd!

      Comment


        #4
        film toegevoegd:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Mooi budgetpotje! Opvallende kleurcombi's en gaat lang door. Geen grote boeketten voor dat geld maar dat geeft niet.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Mooi budgetpotje! Opvallende kleurcombi's en gaat lang door. Geen grote boeketten voor dat geld maar dat geeft niet.
            Ik vind de boeketten helemaal zo klein nog niet, als je nagaat dat er iets meer dan 6 gram per schot gebruikt wordt. Ik had persoonlijk veel kleiner verwacht (nou kan het zijn dat de film een beetje een misleidend beeld geeft, maar dat denk ik niet).

            Voor €12,50 een prima cake. Vooral de rode glittering gecombineerd met blauwe peony vind ik erg sterk.

            Comment


              #7
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                Voor dat geld is het zeker een mooie cake! De boeketten zijn echt prima te noemen voor dit geld! Ook een leuke finale!

                Comment


                  #9
                  mooie blinkers ook weer voor 12.50 een must have voor mij en indd een leuke finale

                  Comment


                    #10
                    En dat met slechts 160 gram:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #11
                      het ploft meer dan er echt een knal van komt maar wel goede crackling einde. kleuren zijn ook mooi.

                      Comment

                      Working...
                      X