Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20

Discussie: T-Rex

  1. #16
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Dit was dat 'MIJN' cake..


    Ik ging hem ophalen in de winkel en de winkeliers waren helemaal blij en enthousiast dat ik deze cake had gewonnen enzo. De cake was trouwens ook groter dan ik had verwacht! Dit was echt een joekel. De tubes zijn ook echt super groot. Ik heb deze cake dan ook met goede verwachtingen afgestoken. Moet zeggen dat dit echt een goede cake was. De finale was echt zeer mooi.


    Zou hem zelf volgend jaar niet kopen. Puur omdat ik liever voor de echte toppers ga. Maar voor dat geld is het echt absoluut geen miskoop.

  2. #17
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Voor dit geld is dit echt een super cake. Goed tempo en mooie afwisseling tussen I- en W-shape. Het publiek kon dit ook wel waarderen.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    126
    Thanks
    15
    13 waarderingen in 8 posts
    Heeft iemand misschien een straatfilmpje of ervaring over de grote van de boeketten?

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bmwfankatwijk Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien een straatfilmpje of ervaring over de grote van de boeketten?
    Misschien dat iemand die een half jaar niet heeft gekeken nu tijd heeft om wat ervaringen te posten? Zo op het eerste gezicht een degelijke bak voor dat geld..

    Mooie kleuren, leuke shape..Leuke prijs alleen vind het boeket wat smallish..

  5. #20
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    De boeketten zijn zeker groot te noemen. Ik weet niet hoeveel gram er per shot zit, maar het is zeker vergelijkbaar met goede 15 grams boeketten. Ook de afwisseling van verschillende shapes is natuurlijk erg leuk, ik houd daar wel van.

    Ik had er 2 tegelijk afgestoken en dat was zeker een kort showtje op zich. Wees creatief en je hebt een leuke jaarwisseling.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •