Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ghost

    Artikelnummer: 3240
    Artikelnaam: Ghost
    Netto Kruitgewicht: 250 gr.
    Aantal Schoten: 21 Schots
    Effectomschrijving: Gouden staarten tot blauwe sterren, zilveren regen en rode glitter
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: 19,95
    Verpakkingseenheid: n.n.b.

    Demo 2011:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.
    Laatst aangepast door bassie1978; 20 September 2011, 12:14.

    #2
    21 shots , 250 gram Gouden staarten tot blauwe sterren, zilveren regen en rode glitter

    Comment


      #3
      Deed mij denken aan de Investigate, maar weet niet zeker of dat deze cake was. Ik stond op een afstandje te kijken naar de Hardix Demo, dus hoorde niet wat de meneer achter de microfoon precies zei. Aangezien ze per 2 werden geschoten weet ik ook niet hoeveel shots deze cake had, maar ik dacht rond de 20. Zou dus best deze kunnen zijn.

      Comment


        #4
        Dit leek mij inderdaad ook heel erg lijken op de investigate (identiek aantal schoten en gram) Met een prijs van 19,95 echter wel goedkoper!

        Comment


          #5
          film toegevoegd:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            denk dat in de effectomschrijving ook nog wel crackling toegevoegd mag worden.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #7
              ook hier weer meerdere potten tegelijk jammer

              Comment


                #8
                Ziet er wel uit al stevige crackling
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door binkenparade Bekijk bericht
                  ook hier weer meerdere potten tegelijk jammer
                  Zijn er maar twee hoor. En wel zo geschoten dat je prima kan zien wat voor effect een pot heeft.

                  Comment


                    #10
                    Ze hadden van mij ook best één tegelijk mogen schieten, maar zoals Bassie al zegt is nu ook nog wel goed te zien wat het product in zijn eentje doet.

                    Ik vind dit ook weer een goede cake. Lekker stevige crackling, afgewisseld met W-shape brocades en glittering. Best een goede combi.

                    Comment


                      #11
                      Vanavond zijn alle potten per 1 geschoten. Die zijn allemaal stuk voor stuk gefilmt, dus die zullen binnenkort op de website verschijnen lijkt mij.

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                          Vanavond zijn alle potten per 1 geschoten. Die zijn allemaal stuk voor stuk gefilmt, dus die zullen binnenkort op de website verschijnen lijkt mij.
                          Zoals gezegd:

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Het is inderdaad gewoon de investigate. Ik vind het iig een super pot voor een super prijs!

                            En ja, je staat er toch dichtbij in de straat, dan is die nog vetter! Ik ga hem erbij halen
                            Neem het ervan!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                              Het is inderdaad gewoon de investigate. Ik vind het iig een super pot voor een super prijs!

                              En ja, je staat er toch dichtbij in de straat, dan is die nog vetter! Ik ga hem erbij halen
                              Dat is niet helemaal waar, hier zit 50 gram minder in.

                              Toch heb ik er 4 van besteld. Denk dat je die 2 gram per schot niet zal missen, zeker niet met 4 tegelijk.

                              Bovendien scheelt het voor mij toch al gauw een geeltje, dat is mooi meegenomen in deze tijden van recessie
                              'War does not determine who is right, only who is left.'

                              Comment

                              Working...
                              X