Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Viper

    Artikelnummer: 3250
    Artikelnaam: Viper
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 36 Schots
    Effectomschrijving: Zee-blauw peony met crackling en zilveren glitter
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: €. 32,50
    Verpakkingseenheid: n.n.b.

    Demo 2011:




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 30 September 2013, 19:52.

    #2
    Zee-blauw peony met crackling en zilveren glitter

    Comment


      #3
      okw dan dat klinjt niet verkeert ff afwachten hoe dat er uit ziet
      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

      Comment


        #4
        Wat een mooie cake zeg! Het zee-blauwe zag er alleen wel ook als zilver uit (kan ook aan mij liggen), waardoor het een en al zilver was. Ondanks dat was het alsnog een mooie cake, met grote peonies.

        Comment


          #5
          Erg afwisslende cake dit, denk zeker wel een topper met een prijs van 29,95.

          Comment


            #6
            film toegevoegd:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #7
              Wauw, wat een beauty zeg. Zuiver peony's in diverse bijzondere kleuren, mines tussendoor, crackling boeketten. Een opvallende mix, met dat mooie geel en oranje wil ik 'm hebben!

              Comment


                #8
                De mines in deze cake vind ik ook erg opvallend. Zeer goed uitgewerkt. De crackling tussendoor hadden ze weg mogen laten van mij, maar ik stoor me er niet al te veel aan. Wat Richardus hierboven ook al zegt, hele mooie zuivere peony's in prachtige kleuren.
                Het leukste aan deze cake vind ik nog de finale. Ik verwachtte crackling, maar gelukkig hebben ze gekozen voor een salvo van verschillende kleuren peony's.

                Dan denk je dat je alle positieve punten al gehad hebt... Maar hij is nog geen €30!!! En toch maximaal gevuld! Dat zie je bijna nergens. Must-have, absoluut!

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #10
                    Wat ik al tijd jammer vind is dat ze het presenteren als een pot.
                    Maar in werkelijkheid zie ik er 2 op de demo(naar mijn inzicht)
                    Daarvan afgezien vind ik het een mooie pot mooie afwisseling van effecten.
                    ik hoop dat ze er ook een mooie nette prijs er bij hebben gezet.

                    gr Fan

                    Comment


                      #11
                      Zo dit ziet er wel goed uit zeg! Ook de prijs is zeer lekker 29,95€ past er toch zeker bij!

                      Staat er ''ook'' weer bij!

                      Comment


                        #12
                        Dit word toch een potje, waar ik voor om ga rijden om hem nog even bij de collectie te voegen.

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                          Oorspronkelijk geplaatst door jorge200 Bekijk bericht
                          Wat ik al tijd jammer vind is dat ze het presenteren als een pot.
                          Maar in werkelijkheid zie ik er 2 op de demo(naar mijn inzicht)
                          Daarvan afgezien vind ik het een mooie pot mooie afwisseling van effecten.
                          ik hoop dat ze er ook een mooie nette prijs er bij hebben gezet.

                          gr Fan
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #14
                            Elburgersc,

                            Zeer zeker een mooie pot met een nette prijs! Maximaal gevuld voor 30e prima

                            Comment


                              #15
                              Topper lijkt mij! Weinig reacties hierover.

                              500 gram voor onder de 30 euro!

                              Comment

                              Working...
                              X