Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 275
  1. #16
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    He Bluebear, leuk projectje en mooie blokken man!
    bedankt het is leuk om te lezen een een aanmoediging voor dit jaar

  2. #17
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    tja het is wel geen foto maar tog een doorlont project.
    zal wel even vragen en kijken of ik de foto's van deze 4 pallets kan vinden.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  3. #18
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    dit grote projeckt is meer dan goed gelukt
    als ik zoiets tot stand heb weten te krijgen , zou ik meer dan te vreden zijn .
    ja dan zou ik echt met een goed gevoel het nieuwe jaar in gaan
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  4. #19
    VWC-Lid bluebear's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    357
    Thanks
    11
    10 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    He Bluebear, leuk projectje en mooie blokken man!
    ey bedankt voor je reactie is leuk om te lezen

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    56
    Thanks
    0
    46 waarderingen in 17 posts
    Hier een filmpje van (een deel van) mijn finaleproject van vorig jaar. De timing was niet helemaal goed...weer een les voor volgend jaar
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door jawe; 17 juli 2011 om 22:03 Reden: film zichtbaar gemaakt

  6. Deze gebruiker waardeert Frederik voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    592
    Thanks
    408
    783 waarderingen in 219 posts
    Hier een filmpje van mijn 1e project dat ik gemaakt heb, na mijn mening goed gelukt voor een 1e keer. Volgend jaar zeker meer en grotere doorlont projecten!

    Inhoud project:
    - 16x whistling cake
    - 3x nitraatcake
    - 2x Miracle

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #22
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Prachtig hoor! Gaat wel lekker los aan het begin en sluit mooi af met de Miracle.

  9. #23
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Nu in het juiste topic in plaats van in het reactietopic van collectiefoto's
    Bedankt voor de tip lesl

    Hierbij mijn 22:00 project wat nu toch wel een jaarlijks terugkerend iets begint te worden



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    (alleen consumentenvuurwerk)

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Na het zien van je filmpje Savendro.
    Weet ik het zeker, ik ga ook een showtje schieten

    Zeer mooi gedaan, variatie, goed opbouwend enz.

    Ben benieuwd hoe hij dit jaar word!

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Wat ik mij altijd afvraag bij zulk soort projectjes is wat men hiervoor heeft moeten neerleggen. Het zou echt niet goedkoop zijn geweest als ik bijvoorbeeld het projectje van Savendro zie... Op hoeveel moet ik rekenen als ik zo'n project zou willen maken?

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Het hangt ervan af wat jij wilt schieten, hoelang het moeten duren enz.

    Je kan ook allemaal budget potjes kopen, en dan klein beginnen.

    Ik ga oa het buurtassortiment in mijn show verwerken, dan heb je al 6 cakes voor 95 euro. Das best wel goedkoop.
    En dan kan je nog wat meer cakes van rond de 20 euro gebruiken.

    Finale erbij, misschien wat mines een matje ofzoiets.

  13. #27
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Wat ik mij altijd afvraag bij zulk soort projectjes is wat men hiervoor heeft moeten neerleggen. Het zou echt niet goedkoop zijn geweest als ik bijvoorbeeld het projectje van Savendro zie... Op hoeveel moet ik rekenen als ik zo'n project zou willen maken?
    Als ik zo naar het project van savendro kijk, denk ik dat je zonder korting zo tussen de 400 en 500 euro zit
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  14. #28
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Zoals een echte freak bewaar ik natuurlijk ook kostenoverzichtjes van alle jaren. Door de internetfacturen kan ik ook precies uitrekenen wat het heeft gekost. Van 2010-2011 waren de kosten van het project 643 euro zonder 20% korting.

    Nu dit een jaarlijks terugkerend iets begint te worden zijn omwonenden en vrienden echter al wel bereid wat bij te leggen, (dit moet nog gebeuren natuurlijk) dit kan de kosten wel drukken.


    Toen ik dit in 2008-2009 voor het eerst deed waren de kosten veel lager. Zeg totaal 200 euro, en voor dat bedrag is ook best iets leuks neer te zetten.
    Zo ben ik er achter gekomen dat ik het uitdenken van zo'n project, het uitzoeken van de producten en het knutselen hartstikke leuk vind. En als op HET moment dan loopt zoals ik het had bedacht heb ik een grijns van oor tot oor. Dit in combinatie met positieve reacties uit de omgeving maakt dit het een onbetaalbare ervaring. Voor mij veel leuker als het wegstoken van een aantal 500-grammers.

    Zie onderstaand voor 2008-2009 +- 200 euro:



    (de les van toen... geen multiflash tegen een cake aan tapen. Deze brande letterlijk door een messier heen waardoor deze vroegtijdig afging, waarna ik de tails ook maar liet gaan.)

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  15. #29
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
    Zoals een echte freak bewaar ik natuurlijk ook kostenoverzichtjes van alle jaren. Door de internetfacturen kan ik ook precies uitrekenen wat het heeft gekost. Van 2010-2011 waren de kosten van het project 643 euro zonder 20% korting.

    Nu dit een jaarlijks terugkerend iets begint te worden zijn omwonenden en vrienden echter al wel bereid wat bij te leggen, (dit moet nog gebeuren natuurlijk) dit kan de kosten wel drukken.


    Toen ik dit in 2008-2009 voor het eerst deed waren de kosten veel lager. Zeg totaal 200 euro, en voor dat bedrag is ook best iets leuks neer te zetten.
    Zo ben ik er achter gekomen dat ik het uitdenken van zo'n project, het uitzoeken van de producten en het knutselen hartstikke leuk vind. En als op HET moment dan loopt zoals ik het had bedacht heb ik een grijns van oor tot oor. Dit in combinatie met positieve reacties uit de omgeving maakt dit het een onbetaalbare ervaring. Voor mij veel leuker als het wegstoken van een aantal 500-grammers.

    Zie onderstaand voor 2008-2009 +- 200 euro:

    image


    (de les van toen... geen multiflash tegen een cake aan tapen. Deze brande letterlijk door een messier heen waardoor deze vroegtijdig afging, waarna ik de tails ook maar liet gaan.)

    movie
    het bedenken het maken en het efeckt van een geslaagd projeckt werk verslavend .
    maar hoe lang sta je dan buiten om 12 uur .
    met andere worden maakt jij alleen maar projeckten of koop je ook nog cakes om los te stoken ?
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  16. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Pffff.. tjonge, toe maar! Dat is wel een hoop geld dat je daar dan in stopt. Neen, dat is mij toch net iets teveel van het goede. Ik moet het echt dan hebben van de low budget cakes of die van Duitsland. Ik bedoel.. ik ga echt niet 500-600 euro in 5 min. wegschieten. Maar het is wel mooi, dat wel. Beter was wanneer er zo'n gek hier bij mij in de buurt woonde, dan scheelt mij dat ook weer een hoop geld, kan ik mij tenminste concentreren op die mooie 500 grammers.

    Anyway, bedankt voor de toelichting! ;)

Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •