Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorlont projecten - Video's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Doorlont projecten - Video's

    doorlontproject 2010-2011
    op het laatst pas besloten om toch wat te gaan doen en de timingen gingen goed alleen de afsluiter een 3 inch white lotus ging te vroeg


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    greetz
    Laatst aangepast door FireDragon; 9 July 2011, 17:39.
    'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

    #2

    Comment


      #3
      Mooi projectje hoor, erg leuk ook die caballer blokjes, je ziet ze nog maar weinig hier in NL, grtz koen
      075 zaantjee

      Comment


        #4
        Mja...hij heeft er toch ook een video van bijgezet.
        Aangezien er ook een algemeen FOTO-topic m.b.t. projecten bestaat, moeten we dit topic maar omdopen tot Doorlontprojecten - Video's

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
          Mja...hij heeft er toch ook een video van bijgezet.
          Aangezien er ook een algemeen FOTO-topic m.b.t. projecten bestaat, moeten we dit topic maar omdopen tot Doorlontprojecten - Video's
          Lijkt het me handiger om 1 algemeen doorlont topic te maken. Waar je zowel je foto's als filmpjes kwijt kan.

          Comment


            #6
            als iedereen zijn plaatsje maakt zoals ik deed dus een tekstje een foto en dan een filmpje. en de mods halen hier de reacties weg en we doen ergens anders een reactie topic?
            mvg
            'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
              Mooi projectje hoor, erg leuk ook die caballer blokjes, je ziet ze nog maar weinig hier in NL, grtz koen
              ik was er ook erg blij mee toen ik ze aangeboden kreeg
              'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
                als iedereen zijn plaatsje maakt zoals ik deed dus een tekstje een foto en dan een filmpje. en de mods halen hier de reacties weg en we doen ergens anders een reactie topic?
                mvg
                Er zijn geen reacties verwijderd. En dat gaan we ook niet zomaar doen ook.

                We hebben vanaf nu gewoon een FOTO topic én een FILM topic voor doorlont projecten. Mocht blijken dat het misschien toch beter is alles in één topic te zetten, dan zullen we dat natuurlijk aanpassen.

                On-topic dus maar, en kom maar op met alle filmpjes van jullie projecten

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
                  Er zijn geen reacties verwijderd. En dat gaan we ook niet zomaar doen ook.

                  We hebben vanaf nu gewoon een FOTO topic én een FILM topic voor doorlont projecten. Mocht blijken dat het misschien toch beter is alles in één topic te zetten, dan zullen we dat natuurlijk aanpassen.

                  On-topic dus maar, en kom maar op met alle filmpjes van jullie projecten
                  leek me wat overzichterlijker.
                  anders moet je eerst 1 pagina reacties door voordat je een nieuw filmpje te pakken hebt zou makkelijk opgelost kunnen worden door er een subforum bij te maken voor reacties
                  greetz
                  'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                  Comment


                    #10
                    zo bleubaer dat was een mooi projeckt .
                    je had er echt 3 minuten plezier van .
                    het leek wel profesioneel
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                      zo bleubaer dat was een mooi projeckt .
                      je had er echt 3 minuten plezier van .
                      het leek wel profesioneel
                      altijd fijn om te lezen.
                      vorig jaar was een peulenschil kwa timingen en combi's vergeleken met dit jaar
                      'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                      Comment


                        #12
                        Lekker projectje hoor
                        mooie blokjes weggeschoten.
                        Altijd leuk om te zien zo midden in de zomer.
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                          Lekker projectje hoor
                          mooie blokjes weggeschoten.
                          Altijd leuk om te zien zo midden in de zomer.
                          bedankt voor je reactie doet me goed
                          hij stond al langer op youtube maar nooit hier dus vandaar midden in de zomer. hoop dat je dit jaar weer kunt genieten van me doorlontproject
                          'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
                            bedankt voor je reactie doet me goed
                            hij stond al langer op youtube maar nooit hier dus vandaar midden in de zomer. hoop dat je dit jaar weer kunt genieten van me doorlontproject
                            of er wellicht iets van op te steken
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              #15
                              He Bluebear, leuk projectje en mooie blokken man!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment

                              Working...
                              X