Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midzomeravond bij Attractiepark Toverland eindigt met vuurwerkshow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Midzomeravond bij Attractiepark Toverland eindigt met vuurwerkshow

    Midzomeravond bij Attractiepark Toverland
    Tijdens de Midzomeravonden op zaterdag 30 juli, 6 & 13 augustus 2011 is Attractiepark Toverland geopend tot 23.00 uur.

    Geniet tijdens deze avondopenstellingen van zomerse sferen in het buitengebied. Muziek, dans en optredens van diverse artiesten staan centraal, met als afsluiting een magisch mooie vuurwerkshow.

    Vuurwerk: Als klap op de vuurpijl zal de Midzomeravond afgesloten worden met een betoverende vuurwerkshow (aanvang vuurwerk 23.00 uur). Bewonder een magisch schouwspel onder begeleiding van zomerse muziek.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    en welk bedrijf schiet dit spektakel?
    Lijkt me wel gezellig zo, in de avond naar een attractiepark.
    Make Fireworks Great Again!

    Comment


      #3
      Rohan Landgraaf
      Dieter www.pyroevents.nl

      Comment


        #4
        is de show ook te bekijken buiten het park?
        https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

        Comment


          #5
          ik woon in de buurt van toverland, en ik weet wel plekken om op de achterkant van Toverland te kijken, waardoor ik denk dat het zeker van buiten het park ook te zien is.
          Zeker een van de avonden eens een kijkje nemen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door appelsapliefhebber Bekijk bericht
            is de show ook te bekijken buiten het park?
            Het vuurwerk zal worden ontstoken op het terrein gelegen aan de achterzijde van attractie Booster Bike, buiten het park. Zelfde locatie als met het 10-jarig jubileum. Beste zicht heb je op het zandweggetje tegenover de Booster Bike. Je staat dan op ongeveer 60 meter van de schietlocatie met een mooi uitzicht op het vuurwerk.


            Foto ter verduidelijking:


            Rode rechthoek is het schietterrein.
            Rode dikke lijn is het zandweggetje, gelegen tussen de Schorfvenweg en Toverlaan.

            Ik zal op één van de data aanwezig zijn om te filmen.
            Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

            Comment


              #7
              De show van gisteravond:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Bekijk in HD
              Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

              Comment


                #8
                13 aug. ga ik hier samen met Anaconda een kijkje nemen Nog meer mensen die er dan zijn?

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Geüpload door RFIPyroEvents op 5 aug 2011

                  De vuurwerkshow ter afsluiting van de mid zomeravonden in atractiepark Toverland
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #10
                    Vanavond ook weze kijken hier.. tja, als je net 'n dagje Düren achter de rug hebt, schiet dit natuurlijk niet op
                    Filmpje komt nog online als het er een beetje fatsoenlijk op staat.

                    Comment


                      #11
                      ik kijk er naar uit pyroboy! Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
                      Make Fireworks Great Again!

                      Comment


                        #12
                        Gisteren ook weer eens de vuurwerkshow bezocht daar. Mooi showtje van 8 minuten met extra gasvlam effecten.
                        De shows vinden iedere woensdag avond plaats tijdens de midzomer avonden t/m 22 augustus,telkens om 22.45 uur.
                        Locatie: Port Laguna, het nieuwe entreegebied dat pas geopend is.

                        Weet iemand of deze shows nog steeds geschoten worden door Rohan?

                        Comment


                          #13
                          volgens mij cafferata

                          Comment

                          Working...
                          X