Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tilburg , 31-07-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Vind mijn film mooier
    btw. Na de show hebben wij nog een blauwe kabel van jullie (schietsysteem/geluid?) gevonden in het gras, uiteraard netjes afgegeven bij je collega's.

    @Heartworm, ja dat klopt.

    grt
    Bedankt daarvoor!!!!!!!!

    Comment


      #47
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      ThunderBoy, je staat er mooi op in de film met camera en al (links onderin beeld)
      Laatst aangepast door pyromaniac; 1 August 2011, 14:07.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
        Je kan ook gewoon op tijd aanwezig zijn.
        Is niet de eerste keer dat een willekeurige show eerder of later begint en zal ook niet de laatste keer zijn.
        Ik WAS op tijd aanwezig. Als hier staat dat de show om half 11 a 11 uur begint dan neem ik aan dat het begin ergens daartussen ligt en niet ervoor! Ik vind dit echt belachelijk. Ik hoef ook de filmpjes niet meer te zien zo.

        Ik zag trouwens dat veel meer mensen de boel misten. Er was een enorme toestroom aan mensen richting de piushaven waar ik in meeliep (toen dacht ik dus nog dat het nog goed ging) en die mensen kwamen ook allemaal te laat.

        Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
        Het spijt me Dinkydau, we kregen ineens te horen dat het eerder moest.
        Om de pijn te verzachten heb ik wel een mooi filmpje gevonden:
        movie

        Groet,
        Mike
        Bedankt, ik accepteer het.

        Comment


          #49
          Mooie show gezien, dit had ik totaal niet verwacht. Na vakantie meteen doorgereden naar de piushaven maar het was zeker de moeite waard.
          Het was niet de heftigste, ook niet de langste maar wel de mooiste show in tijden in tilburg na de kermis.
          Salutes waren inderdaad lekker.
          Als ik niet op vakantie was geweest was ik ook zeker nog meegegaan met het groepje dat van te voren was geweest, als jullie dat goed hadden gevonden natuurlijk .

          PS. Er kwamen inderdaad veel mensen later pas kijken, waardoor er ook veel mensen bleven staan na de show en er meerdere signalen moesten worden gegeven dat het afgelopen was.
          Het was wel drukker aan de kant waar ik altijd sta dan normaal!

          Goed werk katan!

          Comment


            #50
            hier effe een video van mij kant:

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door FireDragon; 1 August 2011, 21:04. Reden: filmpje zichtbaar gemaakt
            Enjoy dont destroy i love fireworks

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
              http://www.youtube.com/watch?v=ZoRmqjb-z1Mhier effe een video van mij kant
              Mooi filmpje! Goede kwaliteit!!! thanks voor het delen!

              gr Mike.

              Comment


                #52
                Sluit ik me volledig bij aan, zeer nette film!
                Heb nu alle films eens bekeken, ik stond zelf aan de zijkant dus erg gaaf om het showtje nu ook te zien vanaf de voorkant. Ziet er echt goed uit, en ja, dit was zeker wel het beste showtje in vergelijking met voorgaande jaren. Respekt voor Katan, ze proberen er iets van te maken en dat is best een pluim waard.
                Laten we hopen dat deze stijgende lijn zich zal voortzetten de komende jaren, de kermis, de lokatie, en de Tilburgers verdienen dit!

                Laatst aangepast door Thunderboy; 1 August 2011, 23:08. Reden: fotootje toegevoegd

                Comment


                  #53
                  Ik heb hier een leuke show gezien met een finale die stond. Ik vond het nummer van titanic niet zo passen in de show. Leuk avondje geweest.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
                    hier effe een video van mij kant:

                    movie
                    Nou ik dit filmpje zie zag het erg best spectaculair uit! Welke camera heb jhe gebruikt?
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #55


                      Hier staat een filmpje, waar wij het geluid van het muziek erachter hebben gezet, zodat dit het hele nummer te horen is.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                        Nou ik dit filmpje zie zag het erg best spectaculair uit! Welke camera heb jhe gebruikt?
                        wat voor camera ik gebruik een Panasonic hdc-sd700 met panasonic groothoek lens en een rode svm microfoon een prijzige combinatie maar geeft top beeld en geluid.
                        Enjoy dont destroy i love fireworks

                        Comment


                          #57
                          Hierbij nog een aantal filmpjes die ik nog vond op Youtube...

                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.




                          afsluitend vuurwerk op de Tilburgse kermis geschoten door Katan.het betreft hier vuurwerk op muziek.




                          Hier de vuurwerkshow ter afsluiting van de Tilburgse Kermis 2011.Geschoten door Katan Vuurwerk.film: Thunderboy

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
                            movie

                            ThunderBoy, je staat er mooi op in de film met camera en al (links onderin beeld)
                            Het verbaast me dat je mij niet hoort op de film zeg!
                            heb toch best veel tegen je aan staan praten haha


                            we stonden ook wel naast sukkel zeg, met 3 blikken bier in 1 hand, lekkere dikke buik, beetje staan ***len over hoe ze dit hebben gedaan, en wat er allemaal wel niet beter kon..pfff
                            DarkSoul is soms een inspiratierover!

                            Comment


                              #59
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                              Ik werd toen geinterviewd door een radioman, zo'n 4 uur voor het vuurwerk... Wel lache om terug te horen!!!

                              Comment

                              Working...
                              X