Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Het valt hier erg mee, het duurt meestal voordat er geknald wordt, maar dan gaan de meeste mensen wel gelijk los!
    Je kan natuurlijk ook een duwtje in de juiste richting geven.

    Hier ook alweer de eerste knallen gehoord afgelopen weekend, fijn gevoel om te weten dat er al meerdere mensen in je dorpje zich ermee bezig houden

    Comment


      #62
      Net weer zeg!

      Is nu nog bezig zelfs!

      Meerdere salutes, en net ook en bs-120, of anders snel blokje.
      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

      Comment


        #63
        Zonet hier iets enorms, vlakbij en ik heb nu echt een piep in mijn oren. Was echt minstens een 8" zou ik zeggen..

        Comment


          #64
          En terwijl dat juist zo dom is, eigenlijk. Als die kinderen gepakt worden hoeft de politie alleen maar even verder te informeren waar ze het spul weg hebben en ze hebben weer een mooie klapper te pakken.

          Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
          Het valt hier erg mee, het duurt meestal voordat er geknald wordt, maar dan gaan de meeste mensen wel gelijk los! Het ligt vaak ook aan de illegale handelaren, als hun actief worden hoor je als snel meer knallen!

          Comment


            #65
            Gsiter hoorde ik een knal. Ik dacht dat het een vuurpijl was maar ik was te laat om te kijken.

            Comment


              #66
              Waren hier gisteren toevallig wat lui bezig met vuurwerk.
              Was wel grappig het was precies 00:00. Waren wat zachte knallen dus vermoed dat het was restantjes van afgelopen jaarwisseling zijn geweest. Kanonslagen etc
              Stoken tot we er bij neervallen!!

              Comment


                #67
                Gister ook het een en ander gehoord hier! ze knalde er best op los, we zaten in de tuin tot 23.00 maar toch flink wat knallen al gehoord !!
                075 zaantjee

                Comment


                  #68
                  Gisterenavond na de wedstrijd Ado Den Haag - VVV Venlo, liep ik van het werk terug naar P1 om met de auto naar huis te gaan, toen werd een pot afgestoken

                  Multi color Peony
                  & Spinners

                  Iemand enig idee, welke pot het was ?
                  Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                  Comment


                    #69
                    Z05 cake van Original Fireworks?

                    Comment


                      #70
                      Gisteravond werden hier als ik het goed geteld heb 5 pijlen afgestoken. Wat ik gezien had waren peony half rood half groen, en blauwe peony met palm pistil, mooie pijlen. Er werd ook nog een pot afgestoken maar veel heb ik niet kunnen zien omdat ik bezig was.

                      Comment


                        #71
                        2 vuurpijlen gister avond

                        Comment


                          #72
                          Volgens mij woon ik op de verkeerde plek. Nog helemaal niks gehoord tot nu toe

                          Comment


                            #73
                            Gister tijdens het tennissen op het naastgelegen voetbalveld wat kinderen gehoord die in de weer waren met rotjes :P *Doet me goed*
                            December here we come!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Flying Dragon Bekijk bericht
                              Zonet hier iets enorms, vlakbij en ik heb nu echt een piep in mijn oren. Was echt minstens een 8" zou ik zeggen..
                              Nu even serieus..Weet je wel wat een 8'' is?
                              Dat is niet zomaar iets hoor :P
                              In veel grote shows is dit zelfs te zwaar,
                              en vraag ik me dus ook af of je wel weet hoe enorm dat is.
                              Ik zie de mensen geen 8'' shell afsteken rond deze tijd van het jaar eigenlijk xD
                              Laatst aangepast door !-Joost-!; 25 September 2011, 20:39.
                              December here we come!

                              Comment


                                #75
                                zitten volgens mij aardig wat mensen met fantasie tussen hier...
                                ffffffffff

                                Comment

                                Working...
                                X