Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Levensgevaarlijk, door de drukverplaatsing schieten de knallers alle kanten op.
    wat ducktape wel niet voorkomen kan he
    Guess who's back?

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
      Levensgevaarlijk, door de drukverplaatsing schieten de knallers alle kanten op.
      Niet helemaal, door dat de cobra's op afstand gehouden worden, is er geen sprake van druk verplaatsing door zware knallers.
      Ik neem dus ook aan dat hij quickmatch zal gebruiken.

      Wat je ook kan doen is gewoon cobra's afsteken en weggooien, zo kun je veel stoken en heb je nog steeds harde klappen in snelle tijd.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
        wat ducktape wel niet voorkomen kan he
        Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar je meent het nog ook

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
          Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar je meent het nog ook
          10 meter schietlont, 10 cobra's, om de meter een cobra 6, en vastgeplakt aan de grond op een parkeerplaats? Ik snap niet zo goed wat je probleem is.
          Guess who's back?

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
            10 meter schietlont, 10 cobra's, om de meter een cobra 6, en vastgeplakt aan de grond op een parkeerplaats? Ik snap niet zo goed wat je probleem is.
            Nou probleem heb ik niet, maar ik weet zelf erg goed wat C6 zijn. En daar moet je gewoon niet mee gaan spelen. Maar wat jij doet moet je uiteraard helemaal zelf weten.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
              Nou probleem heb ik niet, maar ik weet zelf erg goed wat C6 zijn. En daar moet je gewoon niet mee gaan spelen. Maar wat jij doet moet je uiteraard helemaal zelf weten.
              Ik bedoelde eigelijk, wat jij verwacht dat er fout zou moeten gaan. Wel appart want schijnbaar kan er van alles aan een waslijntje gehangen worden, maar dat toch een aantal personen helemaal in paniek raken zou ik haast zeggen.
              Guess who's back?

              Comment


                #67
                Als mensen meerdere cobra's in een mascleta verwerken en er filmpjes van worden gepost, dan zijn reageren de leden hier voor 99% wel positief. Soms snap ik het gewoon allemaal niet meer.

                Comment


                  #68
                  Het idee van pyro-power snap ik helemaal, zolang de cobra's stevig vast staan zal er weinig gebeuren. Wel lijkt het me een beter idee om misschien lang een reling ofzo te doen want met tape op het koude/vochtige/bevroren asfalt iets vast te maken lijkt me nogal een klus.
                  NO³

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door koevis Bekijk bericht
                    Het idee van pyro-power snap ik helemaal, zolang de cobra's stevig vast staan zal er weinig gebeuren. Wel lijkt het me een beter idee om misschien lang een reling ofzo te doen want met tape op het koude/vochtige/bevroren asfalt iets vast te maken lijkt me nogal een klus.
                    Precies, stel je voor dat het heeft gesneeuwt, en het gaat ontdooien. Met die drap kun je de cobra's natuurlijk niet vast plakken. achja, ik heb nog even tijd om er overna te denken
                    Guess who's back?

                    Comment


                      #70
                      oh en het spectakel gaat op film vastgelegt worden natuurlijk
                      Guess who's back?

                      Comment


                        #71
                        Met een meter tussen de knaller kun je ze ook wel op de grond leggen hoor... Dat word echt niet weg geblazen :P Zou wel bizarre druk verplaatsing zijn dan als dat gebeurd... Acht de kans heel klein.

                        Comment


                          #72
                          Ik begin altijd al met stoken zodra ik het vuurwerk in huis heb... Dus stiekem wat rotjes uit het dak raam romeinse kaars etc :P Tot mijn moeder boven komt (en ik zwarte duim van aansteker heb die ik aan het kussen heb zitten afvegen die ze net die dag had verschoond...)

                          MAar gewoon een binkie ofzoeits
                          En natuurlijk vanaf 6-7 uur wachten in de vwc chat!

                          Comment


                            #73
                            nu alles is besteld denk ik te weten wat ik als eerste afsteek.
                            Tears of beauty gevolgd door een hypnothised gevolgd door nog een Tears of beauty verder zullen er wat cruise rockets tussen door komen bij de knal potten.

                            Comment


                              #74
                              ik zit te denken aan een doorlond project dit jaar ga ik wel knallen met mn vrienden want vorig jaar ben ik naar mn vriendin gegaan en die wou alleen maar buten zitten (boringgg) maar of (als ik hem nog krijgen kan) crown collection: confetti blaster

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
                                Met een meter tussen de knaller kun je ze ook wel op de grond leggen hoor... Dat word echt niet weg geblazen :P Zou wel bizarre druk verplaatsing zijn dan als dat gebeurd... Acht de kans heel klein.
                                Vergeet niet dat gebuist lont ook nog wel wat kracht heeft hé
                                Guess who's back?

                                Comment

                                Working...
                                X