Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is een mascleta geworden. Niet die van original, zelf gemaakt met de valencia 150 en nitraten. Was echt vet!

    Comment


      hier was het een reeks van single shots geworden gevolg door 11 x sick 6 pijltjes doorgelont

      later ( zon 10:30) de knalcakes die ik als 10 uur project ingepland had de lucht in gegaan

      Comment


        het zijn 10 hindu rollen geworden die ik doorlont had + eindbommetje

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
          Vanmorgen om 10:00 begonnen met een 5000 rol van GBV/WECO knalde nog wel best met een goed tempo en "eindbom" , daarna een fluitbak van 300 shots (GBV) tegelijk met de Alligator (Weco) en een Dutch Thunder van Hardix morgen komt er een filmpje
          hier is het filmpje

          begonnen met een 5000 rol van GBV/WECO daarna een fluitbak van 300 shots (GBV) tegelijk met de Alligator (Weco) en een Dutch Thunder van Hardix
          Laatst aangepast door GewoonMarco; 1 January 2012, 12:45.

          Comment


            Om 2 seconden voor 10 klapte er hier een 3" Lidu salute. Wat een pokkeknal!
            We waren toen echter al wel een uurtje of 1,2 bezig. Sinds 8 uur was ik buiten ^^
            Mvg, Landinho

            Comment


              zie hier mijn filmpje
              http://www.youtube.com/watch?v=a-DhB...2&feature=plcp

              Comment


                Ik had smorgens om 10.00 2x hoogmoed en een 100.000 klapper afgestoken daarna kwam me buurman en die stak als antwoord een zink901 in de grond en daarna een voor mij een onbekende salute shell maar volgens mij was het een 4" wat een knal kwam van dit ding af er stonden ook gelijk 3 politie auto's bij me in de straat.

                Comment

                Working...
                X