Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laser

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Laser

    Weco fontein.

    Was afgelopen jaar voor 2,99 te koop bij Lidl (dacht ik)

    Super fontein!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    2,99!
    Laatst aangepast door pyroboy; 18 June 2011, 20:42.

    #2
    Blauw, paars, geel, rood en groen in uitmuntende kwaliteit! Kleuren zijn echt fantastisch!
    Van mij mag er ook een peony-cake en een mine van komen in dezelfde kwaliteit multi-color!

    Comment


      #3
      Klopt het nou dat deze er uit gaan?

      Ik had er 1 twee jaar geleden en 1 dit jaar.

      Heerlijke fonteinen en voor 3 euro, echt top!

      Niks meer aan toe te voegen verders.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        Als ze eruit gaan, dan moeten we ze komend jaar maar inkopen waar we de kans krijgen!

        Comment


          #5
          Op de website van Weco staat deze fontijn er ook niet meer op,jammer het is een mooie product.
          Laatst aangepast door jawe; 19 June 2011, 10:08.

          Comment


            #6
            zou erg jammer zijn als ze er uit gaan.
            ze waren er nog niet eens zo heel lang volgensmij 2 jaar?
            een erg leuk en langdurig fontein(tje)

            Comment


              #7
              Zeker een hele mooie fontein. De helderheid van de kleuren, oef!
              Was ook apart dat de kleuren op de grond nog na bleven branden. Toch jammer dat de goede goedkopere fonteinen er weer uit gaan. Was deze overigens niet in de plaats gekomen voor de "Funky Town". Deze topper van 3,- zie je helaas ook nergens meer.
              Hoop niet dat het met deze dezelfde kant opgaat.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jw fireworks Bekijk bericht
                Zeker een hele mooie fontein. De helderheid van de kleuren, oef!
                Was ook apart dat de kleuren op de grond nog na bleven branden. Toch jammer dat de goede goedkopere fonteinen er weer uit gaan. Was deze overigens niet in de plaats gekomen voor de "Funky Town". Deze topper van 3,- zie je helaas ook nergens meer.
                Hoop niet dat het met deze dezelfde kant opgaat.
                Funky Town was inderdaad ook een topper voor dat geld.

                Comment


                  #9
                  Geweldige fonteintjes! Zeker voor de €3,- waren ze het waard. Leuk voor de gehele avond, en als de geruchten waar zijn dat hij er uit gaat, erg jammer...
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jawe Bekijk bericht
                    Op de website van Weco staat deze fontijn er ook niet meer op,jammer het is een mooie product.
                    Dat hoeft op zich nog niet zoveel te betekenen. Volgens mij wordt deze bij de discounters verkocht zoals Lidl, Aldi, Rewe, etc. en dat betekent dat het waarschijnlijk een omgelabeld product is. Weco kiest er steeds vaker voor om de omlabelingen niet meer op de eigen website te plaatsen. Dat gaat immers ten koste van de verkoop van de originele producten. Dus wie weet zitten ze aan het eind van het jaar misschien nog gewoon in het assortiment van de discounters!
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      Mercury Fontäne in de gaten houden dan, dat is de omlabeling.

                      Comment


                        #12
                        Toschi heeft ze nog volop, naar het schijnt.
                        Wel een eurootje duurder.

                        Comment


                          #13
                          zou erg jammer zijn als deze gaat verdwijnen
                          Vooral die gekleurde parels die van deze fontein afkomen maken deze uniek.
                          En waar vindt je voor deze prijs nog zo'n mooie en langdurige fontein.
                          Hopen maar dat deze dit jaar nog bij Lidl te verkrijgen is en dan maar flink inslaan voor het te laat is
                          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                          Comment


                            #14
                            Ik ben alles behalve een fonteinen man maar deze was toch heel vet. Echt super aparte kleuren!
                            VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                            Comment


                              #15
                              En? Waren ze dit jaar er nog? Of met een andere naam??
                              Dit jaar spijt gehad dat ik niet naar DU geweest ben om weer wat Lasers, Alligators en een Bazooka in te slaan Volgend jaar ben ik zeker weer in DU om dit in te slaan, maar dan moet het er wel zijn
                              Groet, Sander

                              Comment

                              Working...
                              X