Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goedkopervuurwerk.nl

    Per heden (8-6-2011) is de webwinkel www.goedkopervuurwerk.nl online!

    Op dit moment hebben we praktisch het complete Royal Fireworks assortiment online staan. De komende tijd voegen we andere artikelen toe van de andere leveranciers. De nieuwe artikelen voegen we toe zodra deze worden vrijgegeven.

    Onze eerste actie dit jaar:

    ZOMERVOORDEEL 2011: TOT WEL 40% KORTING!


    Zoals je intussen van ons gewend bent doen wij het weer anders! Vanaf nu kun je vuurwerk online bestellen met een korting tot wel 40%! Dat is pas vroege vogel korting!

    - op = op dus je hebt geen garantie dat je in de toekomst met dezelfde korting kan kopen!
    - netto prijzen: we werken op dit moment niet met codes, de prijzen die je ziet is wat je betaald
    - minimaal 50,00 euro af te rekenen. Bedrag is in deze periode slechts 50,00 euro, je dient direct te betalen via Ideal bij bestellen.
    - we geven een laagste prijs garantie: de artikeln die je nu koopt zullen we niet goedkoper aanbieden, en zou dat wel gebeuren dan garanderen wij dat je het voordeel ook krijgt!
    - de maximale korting kan verschillen per artikel/leverancier en is alleen geldig zolang deze bij het artikel vermeld staat!

    Wij zouden zeggen: sla je slag!

    Wij gaan ook dit jaar weer ons stinkende best doen jullie van het mooiste vuurwerk te voorzien voor een hele mooie prijs.
    Website speciaal voor en door freaks [URL="http://www.goedkopervuurwerk.nl"]Goedkopervuurwerk.nl[/URL]

    #2
    Waneer staan ongveer alle prijzen online?
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Weer een geweldige Aktie van Goedkopervuurwerk. Goed werk Gerrit. Ik hoop dat de prijzen zo snel mogelijk online staan. Dan ga ik zeker al het een en ander bestellen.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #4
        Top actie weer! Hopelijk staan de prijzen inderdaad snel online. Is daar enig indicatie van? En geldt de korting voor alle producten dan? Ben al een lijstje aan het maken haha!

        Comment


          #5
          Wilde graag een karton Fire Emblem halen, maar helaas zijn die al uitverkocht.

          Dan maar de Silver Willow en de Fire Flower.

          Comment


            #6
            Fantastische actie weer!

            40% maar liefst, nu alleen Royal, maar er komt vast meer bij.
            Sorry Teun48 van die Fire Emblems....!
            Vorig jaar viste ik naast het net, dus heb nu maatregelen getroffen...

            Comment


              #7
              domme vraag misschien, maar waar zit deze winkel?
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                domme vraag misschien, maar waar zit deze winkel?
                greetzz
                Als je even op de website kijkt zie je route in linker menu...

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                  Fantastische actie weer!

                  Sorry Teun48 van die Fire Emblems....!
                  Geen probleem hoor, ik vis ze ergens anders wel weg, jij hebt er net zoveel plezier aan, maar wel filmen dan he! haha

                  domme vraag misschien, maar waar zit deze winkel?
                  greetzz
                  Op de site staat contact informatie, en route weergegeven, neem daar een kijkje zou ik zeggen.

                  Edit: Er was iemand eerder.

                  Comment


                    #10
                    Mooie actie, niet zo heel ver.

                    Maar nu mijn vraag, krijgen jullie ook nog dingen als de cruise rockets, andere soorten single shots enzovoorts. mines pijlen?

                    zoja, tot de 29e.

                    edit, cruise rockets enzovoorts gezien.

                    Denk dat de kleinere dingen dus wat later in het jaar komen?

                    Comment


                      #11
                      helemaal gelijk, ik heb er compleet overheen gekeken.
                      sorry;-)
                      greetz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #12
                        Gister ook al snel besteld, heb tot zover alles kunnen krijgen.

                        Op de fire emblem na, die wordt vast binnenkort nog wel aangevuld

                        Super actie Gerrit!!

                        Comment


                          #13
                          Sjissus wat zijn jullie snel, alles word onder mijn neus weg gegrist.
                          Mischien mijn verdiende loon omdat ik vorig jaar onder jullie neus alle light year pijlen heb weg gegraaid

                          Ik hoop dat het een en ander nog word aangevuld dan zal ik spoedig ook wat leuke snuisterijen gaan bestellen.

                          Comment


                            #14
                            Geweldige actie.
                            De ene winkel volgt de ander snel op, en is nog 'maar' juni.
                            Mooi om te zien dit en ook dat er al zo veel gebruik van wordt gemaakt.

                            Ik wacht nog met bestellen totdat alle nieuwe producten en prijzen bekend zijn.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Echt dikke respect naar 123vuurwerk!
                              Zo'n kortingsacties is iets wat maar paar winkels doen en om nu al zoveel korting te geven is heel gaaf!
                              Jammer dat ik moet werken voor op vakantie te gaan en zodoende zal ik pas bestellen na september, maar petje af hoor met dit soort acties!
                              Het leven is een feest!

                              Comment

                              Working...
                              X