Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 Carat / Sol, Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heeft iemand enig idee hoeveel dit hemels cakje bij alpeco mag kosten ?

    Comment


      #17
      Meerdere keren kunnen aanschouwen op een film en ben er zeer positief over te spreken. Leuke gouden effecten, goed tempo, goede prijs in Duitsland.

      Comment


        #18
        Ja dit is zo te zien op film een toppertje van jewelste!
        En zeker met die prijs in Duitsland is ie gewoon super goed!!!
        Zal er zeker een paar meenemen mocht ik ze tegenkomen!

        Comment


          #19
          Bij Aldi süd staat ie te koop voor € 5,99, alleen heet ie daar Phoenix



          Staat ook een filmpje bij, uiteraard exact dezelfde als op de site van Weco
          Ik vind het toch jammer dat je er in België 2,5x zoveel voor moet neerleggen, anders had ik er lekker 10 van gekocht en had ik één mooie afsluiter kunnen maken
          'War does not determine who is right, only who is left.'

          Comment


            #20
            Heb er dus 2 tegelijk afgestoken, was heel erg mooi, mooier dan alle brocade potten die ik me kan herinneren €15 bij Loots zijn ze echt waard, maar als je naar DE gaat, koop er dan gewoon 10, je zal echt niet teleurgesteld zijn
            'War does not determine who is right, only who is left.'

            Comment


              #21
              Heb er dit jaar 4 gehad van deze maar heb ze niet echt kunnen zien aangezien er nog `4 andere duitse potten de lucht in gingen op hetzelfde moment

              Maar ik weet wel dat het echt een super ding is en zeker voor de prijs die je in Duitsland betaald!!!!!

              Comment


                #22
                Ik had er ook eentjes van, ja wat moet je erover kwijt
                Prachtig potjes volgend jaar een waaier van maken denk ik.

                Comment


                  #23
                  Kheb er 4 gekocht bij alpeco en uiteindelijk 3 doorgelont waarbij de laatste twee perfect tegelijk afgingen en er een ware gouden lucht ontstond Volgend jaar zeker weer in mijn assorti !! Weco is Topklasse!!! Klein potje maar een groot effect met harde knallen gezien het kaliber!

                  Comment


                    #24
                    Zelf vond ik dit een van de mooiste van de ongeveer 70 verschillende Duitse cakes die ik had. Dat wist ik al van tevoren, want ik had 'm al bij een demo in Duitsland gezien. Daarom heb ik er vijf in fanshape gezet. Aanrader hoor!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                      Zelf vond ik dit een van de mooiste van de ongeveer 70 verschillende Duitse cakes die ik had. Dat wist ik al van tevoren, want ik had 'm al bij een demo in Duitsland gezien. Daarom heb ik er vijf in fanshape gezet. Aanrader hoor!
                      Offtopic; 70 verschillende? LOL dan heb je veel winkels bezocht. Het assortiment is nooit echt breed..

                      Comment


                        #26
                        Ik mocht mezelf weer gelukkig prijzen en 12 x Phoenix (omgelabelde Carat)
                        kunnen bemachtigen.
                        De 28e in een uitgestorven Aldi geshopped.

                        Ik heb nog 4 exemplaren over.
                        Voor die prijs 5,99 Euro.......een schoonheid van een cake.
                        Prachtige gouden waves (niet zo heel groot ,want blokje schiet vrij hoog)
                        en harde burstknallen.

                        Unieke prijs / kwaliteitsverhouding !!!!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                          Ik mocht mezelf weer gelukkig prijzen en 12 x Phoenix (omgelabelde Carat)
                          kunnen bemachtigen.
                          De 28e in een uitgestorven Aldi geshopped.

                          Ik heb nog 4 exemplaren over.
                          Voor die prijs 5,99 Euro.......een schoonheid van een cake.
                          Prachtige gouden waves (niet zo heel groot ,want blokje schiet vrij hoog)
                          en harde burstknallen.

                          Unieke prijs / kwaliteitsverhouding !!!!
                          Uitgestorven waar heb jij het over was knokken als een malle
                          Haha

                          Comment


                            #28
                            Ik heb deze als omlabeling gehad als Phoenix, kom daar nu pas eigenlijk achter. Kan me niet veel herinneren ervan, geloof dat we hem samen hebben geschoten met zo'n 2 andere potten.
                            Het was wel een geweld, maar ik weet zeker dat het een prachtige cake moet zijn geweest voor die 6 euro.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                              Uitgestorven waar heb jij het over was knokken als een malle
                              Haha

                              In Dinslaken niet hoor

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
                                deze worden dus ook nu bij Loots verkocht voor 15 euro per pot, nog een filmpje van loots zelf :



                                erg mooie pot en als je dan naar de prijs kijkt van loots en dan de prijs in duitsland ach dat doet toch wel een beetje pijn vind ik zo zonde dat er niet zulke prijsen kunnen komen in belgie en nederland zelf

                                Groeten Ryan
                                Idd, hij is zo ongelooflijk goedkoop, zo´n mooi potje en zo goedkoop
                                Nederland is dan nog veel te duur maar dan ook echt VEEEEL te duur als je dit zo vergelijk.

                                Comment

                                Working...
                                X