Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 34
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Bezoek aan Hardix Vuurwerk 19-05-2011

    Wij zijn donderdag 19 mei met 4 man afgereisd naar Kampen om daar op bezoek te gaan bij Hardix. We werden zoals altijd zeer gastvrij ontvangen door Roderick. Namens de crew waren aanwezig Bastiaan, Fred, Marco en ik zelf.
    We hebben eerst gezellig een uurtje zitten kletsen over van alles en nog wat voordat het uiteindelijke gesprek begon.
    Toen eenmaal het gesprek aan de gang was, ging het ook erg hard, want Hardix komt dit jaar met zeer veel nieuwe producten.

    Nieuwe producten

    Hardix heeft zijn cakes eens goed nagemeten en is hierdoor tot de conclusie gekomen dat een aantal cakes niet meer voldeden aan de door Hardix gestelde eisen. Hierdoor zullen een aantal producten verdwijnen maar daar komen veel nieuwe producten voor in de plaats. Daarnaast zijn door Hardix reeds bestaande producten verbeterd of in oude glorie hersteld. Vorig jaar had dit al tot gevolg dat de 7steps weer in oude glorie was hersteld.

    Steengoed lijn :

    Hardix komt dit jaar met een geheel nieuwe lijn : ‘Steengoed’.
    Deze lijn zal bestaan uit 11 cakes en 1 pijlenpakket.
    De cakes zullen variëren van 90 gram tot 500 gram.
    Wij hebben de dummy’s hiervan al gezien en wij waren alle 4 zeer positief.
    De labels doen de naam van de collectie eer aan en zien er prachtig uit.
    De duurste cake van deze nieuwe collectie zal rond de 30 euro liggen, een prachtige prijs voor een 500 grammer.



    Brilliant Collectie :

    In de Brilliant Collectie komen 4 nieuwe cakes:

    Een 16 shot cake.
    Een 25 shot cake.
    Een 26 shots cake.
    En een 35 shots cake.

    De volgende producten uit deze collectie zullen eruit gaan:

    Wave, Suprising, Magnificent 3 en Flame.

    Black Smit Collectie :

    Ook in de Black Smit collectie komen 4 nieuwe cakes:

    Een 15 shots cake.
    2 maal een 36 shots cake.
    En een 30 shots cake.

    De volgende producten uit de collectie zullen eruit gaan:

    Storm of Fire, Mega en de Magic Light.

    Titanium Collectie :

    Deze collectie heeft een nieuw verfrissend label gekregen. Ook in deze collectie zullen 4 nieuwe artikelen komen:

    2 x een 16 shots cake
    Een 19 shots cake
    En een 36 shots cake.

    De volgende producten uit de collectie zullen eruit gaan:

    Deep Impact, Titanium Thunder en de Zenit.

    En er zullen 2 pijlen pakketten verdwijnen:

    De Sky World.
    De Sky High.



    Verder zijn de Titanium Thunder en de Aftershock Thunder vernieuwd/verbeterd. Ze hebben deze cake’s opnieuw laten maken in China. Volgens Hardix was er nog meer uit de knal te halen, ze hebben nu minder kruit voor de sier sterren gebruikt en er extra burst powder voor in de plaats gedaan.
    Tussen deze cake’s komt er ook nog een nieuwe, een 36 shot cake.
    Dus nu heeft Hardix 3 knal cakes, een 16 shots, een 36 shot en de 90 shots. Deze zullen alledrie onder het Aftershock label worden verkocht.

    Ook de panda cake’s zijn weer onder de loep geweest. Deze zijn totaal vernieuwd.
    De cake’s hebben nu salvo’s en alle effecten zijn veranderd/verbeterd.

    Verder komt Hardix met een geheel nieuwe lijn pakketten. E.e.a. zal binnenkort door Hardix bekend worden gemaakt. Wij hebben de eerste proeflabels mogen zien en waren hierover zeer positief.

    Hardlopers afgelopen jaar:

    De Poisonous Spider, Outblast, Investigate, Fascinating Superior, Fascination Supreme, het black Smith pakket en de Stardust zijn de absolute hardlopers geweest en waren totaal uitverkocht.


    Website en nieuwe media

    Hardix zal verder zijn website eens goed onder handen nemen en ook gebruik gaan maken van de nieuwe media. Op deze manier hoopt Roderick zijn klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
    Ook zal Hardix nieuwe media gaan gebruiken zoals twitter, facebook en hyves.

    Uitbreiding verkooppunten

    Dit jaar wil Hardix toch een stukje uitbreiding. In het verleden lag hier niet echt de focus op, maar komend jaar wil Roderick toch actief bezig zijn met het uitbreiding van verkooppunten. In onze ogen ook terecht en goed haalbaar, want aan de kwaliteit van het vuurwerk zal het liggen.


    Hardix namenactie:
    Zoals jullie allemaal weten heeft Hardix een topic voor ons geopend waar iedereen namen voor cakes kon bedenken.
    Hier is zeer veel reactie op gekomen en Roderick heeft er hier 16 van uitgekozen, dit zijn:

    Marizon: Atomic
    Koenie: Freak
    Master Bsc: T-Rex
    070-pyro-070: Ghost
    Tjopper: Anger
    Tjopper: Strike
    Moontan: Mega Blitz
    Vw freak: Furious
    Flying dragon: Fraction
    Skyrider: Tiger Claw
    Moontan: Power play
    Tjopper: Salvation
    Aftershock: Thunderstruck
    Ischa: Dutch Thunder.

    Hierbij wil ik alle winnaars bedanken voor hun inzet en feliciteren met de gewonnen prijs.
    Iedereen krijgt 1 cake met de jouw verzonnen naam.
    Voor de prijs winnaars, jullie kunnen mij allemaal een pm sturen met je gegevens, naam, woonplaats enz. Hier ook graag bij vermelden bij welk verkooppunt je de gewonnen prijs op wilt halen.
    Ik zal dit vervolgens naar Roderick sturen zodat jullie een tegoedbon krijgen.


    Vragen van de leden :

    Pyroguy: Komen er nog meer dealers in het noorden?
    Ze zijn bezig met nieuwe dealers, ook voor in het hoge noorden. Ze zijn hier nog erg druk mee bezig. Hardix wil dit jaar tussen de 10 a 15 nieuwe dealers krijgen.

    De knaller: Is er nog wat uitgekomen met het contact met de Supreme fabriek?
    Ze hebben contact gehad met de Supreme fabriek. Ze zijn daar langs geweest en hebben daar een show gezien, maar dit is uiteindelijk niets geworden.



    Ik wil hierbij Hardix nogmaals van harte bedanken voor de gastvrijheid en de zeer gezellige avond.
    Laatst gewijzigd door omepje; 24 mei 2011 om 21:25

  2. #2
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    topverslag hoor wesley! het was een gezellig avondje daar! en er gaat veel gebeuren qua producten bij hardix! kan niet wachten tot de eerste demo

  3. #3
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Erg mooi verslag. Ik wil ook de winnaars feliciteren met hun cake

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    hehe,

    Dit is zeker verrassend, Ik ben in ieder geval wel blij met dit verslag;-) Goed verslag met heel veel nuttige informatie.
    Toffe actie en echt heel erg tof dat er ook echt iets mee gedaan is.
    En wat een nieuws. Dat er cakes uitgaan is goed te snappen. Super dat er veel nieuwe producten bij komen. Het is nu afwachten op de demo's. Ik heb er nu al zin in.

    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  5. #5
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Lekker veel concreet nieuws, zo vroeg in het jaar; heel fijn en veel nieuws om naar uit te kijken! Dank voor 't verslag, omepje.

    ...en met een dealer hier vrijwel letterlijk om de hoek...

  6. #6
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Super nieuws dit! Prachtig dat er zoveel nieuwe cakes komen en ook voor mij is het letterlijk om de hoek (of eigenlijk een rotonde en een hoek). Enige kleine minpuntje is dat de Zenith eruit gaat. Deze had ik graag nog eens willen hebben! Vorig jaar was hij goed te doen! Maarja, zoveel nieuws, je hoort mij niet klagen

    Mooi verslag trouwens(Y)
    Laatst gewijzigd door Willymeuf; 24 mei 2011 om 23:38 Reden: toevoeging

  7. #7
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    dat de producten eruit gaan betekent niet automatisch dat ze komend jaar niet meer te krijgen zijn hoor...wel zullen het uitlopende producten worden. Bestaande voorraad zal worden opgemaakt
    Oftewel: flink inslaan komend jaar

  8. #8
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Bedankt voor het verslag met mega veel nieuws zo lekker vroeg in dit jaar. moet zeggen dat de labels van de Titanium collection echt mooi zijn geworden! ik vind het zeker een verbetering t.o.v. de vorige labels!
    Leuk dat Hardix zoveel namen uitgekozen heeft van VWC leden voor nieuwe producten!

  9. #9
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Yes eindelijk een prijs, En het verslag weer in de bekende VWC kwaliteit! Veel nieuwe cakes,vernieuwde producten en een nieuwe paketten lijn,lekker hoor! Ik wil ook de prijswinnaars van harte feliciteren,ben zeer benieuwd hoe onze kindjes zich gaan gedragen,
    Laatst gewijzigd door skyrider; 25 mei 2011 om 09:48
    Light some fireworks, and see who answers.

  10. #10
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Goed en net verslag! Er is weer goed nieuws voor de vuurwerkwereld.. Ik vind het verassend om te lezen dat veel producten verbeterd worden! Dit is altijd goed.

    En ook top natuurlijk dat ik een prijs heb gewonnen haha! Zat gistere avond laat te lezen en was er gelijk wakker van haha.
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 27 mei 2011 om 10:32

  11. #11
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    goed nieuws en een mooi verslag!!!
    ik doe dan ook alle winnaars van harte feliciteren!!!!
    ben benieuwd nu nog wachte op de eerste filmpjes!
    de labels ogen weer strak!

  12. #12
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    mooi verslag Wesley, toe maar zeg dat zijn behoorlijk wat uitbreidingen en niet te vergeten de verbeteringen van de knalcakes
    Raaddebom.nl

  13. #13
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    Zoals altijd is het verslag weer van hoge leesbaarheidsfactor Super mannen!! Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Steengoed lijn en de nieuwe producten waarvoor een aantal van ons namen hebben aangeleverd in de wedstrijd .

    Leuk Mijn naam staat ook tussen de winnaars Alvast mijn hartelijke dank

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
    Zoals altijd is het verslag weer van hoge leesbaarheidsfactor Super mannen!! Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Steengoed lijn en de nieuwe producten waarvoor een aantal van ons namen hebben aangeleverd in de wedstrijd .

    Leuk Mijn naam staat ook tussen de winnaars Alvast mijn hartelijke dank
    En een leuk detail is dat uitgerekend jouw verzonnen naam Thunderstruck in een "aftershock" label komt....

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Sorry, dat ik zolaat reargeer in deze topic, maarja ik heb ook een drukke baan met veel stress.

    Ten eerste wil ik Hardix/Roderick bedanken voor het ontvangst, ik was nog nooit geweest bij Hardix, en wilde dit jaar ook mee omdat ik Hardix goed vuurwerk vindt hebben.
    Ik heb absoluut geen spijt gehad dat ik meegegaan bent want wat was het ontvangst geweldig door Roderick, alsof je daar al jaren kwam, no nonsens doe maar normaal van die houding hou ik.

    Heb met Roderick afgesproken dat ik binnenkort langs komt om de bunkers/showroom te filmen en te fotograveren om dit op het Forum te plaatsen.

    Roderick bedankt en mijn zoontje is wat blij met zijn dummy's/posters.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •