Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tanz der Vampire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hij blijft gaaf, ook de nieuwe versie, maar de oude was toch beter: die blinkers bleven veel langer hangen en brandden tot vlak boven de grond!!
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Had em dit keer ook voor het eerst.
      Een erg mooie cake, maar ik had de blinkers ook 'langer' verwacht.
      Neemt niet weg dat het per 3 tegelijk een erg vet effect gaf!
      Volgend jaar zeker weer

      Hier mijn filmpie:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
        Had em dit keer ook voor het eerst.
        Een erg mooie cake, maar ik had de blinkers ook 'langer' verwacht.
        Neemt niet weg dat het per 3 tegelijk een erg vet effect gaf!
        Volgend jaar zeker weer

        Hier mijn filmpie:
        movie
        Wat is die fishmine ervoor?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Bij welke winkels wordt dit juweeltje eigenlijk verkocht?
          Je hebt er nu nog weinig aan maar ik koop ze altijd bij de NORMA in duitsland verder weet ik ook niet waar ze verkrijgbaar zijn
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Toschpyro heeft deze ook, daar had ik hem vandaan.

            Comment


              #21
              Mooiste Duitse consumentenbak die ik ooit heb gezien.
              Offline!

              Comment


                #22
                is die nog te koop ?

                waarom is die zowieso niet bij de lidl te koop ?

                hebben jullie nog actie flimpjes van dit product, van afgelopen oud en nieuw ?
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #23
                  Deze is nog te koop. Heb hem bij de pennymarkt gehaald.
                  The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                  Comment


                    #24
                    De Tanz der Vampire is een A-klasse product van WECO en daarom vind je deze vaak alleen bij de betere vuurwerkwinkels. Dat deze bij de Penny te verkrijgen was verbaast mij wel een beetje. Bij de Discounters zoals Lidl, Aldi, enz. vind je in 95% van de gevallen speciaal voor de Discounters ontwikkelde of omgelabelde producten. Leuk voor het geld wat je betaald maar vaak niet te vergelijken met het niveau van de Duitse A-klasse producten die toch echt een stuk beter zijn.

                    Zet je die A-klasse producten vervolgens naast de gemiddelde NL-cake dan wint die laatste het in 9 van de 10 gevallen met gemak. De Tanz der Vampire is daarin wat mij betreft echter een uitzondering die in NL niet geėvenaard kon worden. Tot afgelopen jaar toen ZEN opeens met een variant erop is gekomen met de Red Club die wat mij betreft ook erg mooi is met hetzelfde Red Ghost effect. Wel wat duurder maar ook grotere vollere effecten, harde salutes en 25 shots i.p.v. 12 dan het Duitse broertje.
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      De Tanz der Vampire is een A-klasse product van WECO en daarom vind je deze vaak alleen bij de betere vuurwerkwinkels. Dat deze bij de Penny te verkrijgen was verbaast mij wel een beetje. Bij de Discounters zoals Lidl, Aldi, enz. vind je in 95% van de gevallen speciaal voor de Discounters ontwikkelde of omgelabelde producten. Leuk voor het geld wat je betaald maar vaak niet te vergelijken met het niveau van de Duitse A-klasse producten die toch echt een stuk beter zijn.

                      Zet je die A-klasse producten vervolgens naast de gemiddelde NL-cake dan wint die laatste het in 9 van de 10 gevallen met gemak. De Tanz der Vampire is daarin wat mij betreft echter een uitzondering die in NL niet geėvenaard kon worden. Tot afgelopen jaar toen ZEN opeens met een variant erop is gekomen met de Red Club die wat mij betreft ook erg mooi is met hetzelfde Red Ghost effect. Wel wat duurder maar ook grotere vollere effecten, harde salutes en 25 shots i.p.v. 12 dan het Duitse broertje.

                      Had gelezen dat de TdV bij de supermarkt zo'n 3 a 4 euro duurder was dan bij webshops als die van Tosch of Topp.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        De Tanz der Vampire is een A-klasse product van WECO en daarom vind je deze vaak alleen bij de betere vuurwerkwinkels. Dat deze bij de Penny te verkrijgen was verbaast mij wel een beetje. Bij de Discounters zoals Lidl, Aldi, enz. vind je in 95% van de gevallen speciaal voor de Discounters ontwikkelde of omgelabelde producten. Leuk voor het geld wat je betaald maar vaak niet te vergelijken met het niveau van de Duitse A-klasse producten die toch echt een stuk beter zijn.

                        Zet je die A-klasse producten vervolgens naast de gemiddelde NL-cake dan wint die laatste het in 9 van de 10 gevallen met gemak. De Tanz der Vampire is daarin wat mij betreft echter een uitzondering die in NL niet geėvenaard kon worden. Tot afgelopen jaar toen ZEN opeens met een variant erop is gekomen met de Red Club die wat mij betreft ook erg mooi is met hetzelfde Red Ghost effect. Wel wat duurder maar ook grotere vollere effecten, harde salutes en 25 shots i.p.v. 12 dan het Duitse broertje.
                        is er een lijst van de weco A producten ?
                        ben er benieuwt naar, veel wat ik op internet zie,
                        zie ik niet meer trug in de winkels(aldi/lidl/rewe/real)
                        我也喜欢年纪较大的烟花

                        Comment


                          #27
                          De Tanz der Vampire was bij de pennymarkt 12,99
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                            is er een lijst van de weco A producten ?
                            ben er benieuwt naar, veel wat ik op internet zie,
                            zie ik niet meer trug in de winkels(aldi/lidl/rewe/real)
                            Jazeker is er een lijst. Eigenlijk is het heel simpel: alles wat je terug kunt vinden op de WECO-websiite zijn de A-producten. Voor dit jaar 2014-2015 zijn ze al gelanceerd. Je vindt ze hier: http://www.weco-pyro.de/index.php?id=108 en de Tanz der Vampire staat hier: http://www.weco-pyro.de/index.php?id...he=1&item=3260

                            Een enkele uitzondering daarvan vind je ook bij de discounters, origineel of omgelabeld, maar 99% is alleen in de "echte" vuurwerkwinkel te krijgen. De Discounter-producten staan niet op de WECO-website. Informatie over die artikelen vind je terug op fora en aan het eind van het jaar op de website van de Discounters zelf.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #29
                              Scar is ook een topper met een vergelijkbaar ghost effect.

                              http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32759-Scar
                              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                              Comment


                                #30
                                Zit er niet een verschil tussen de blinkers van de scar en het red ghoost effect van de Red Club?

                                Comment

                                Working...
                                X