Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 66
  1. #31
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Ik ben zelf de afgelopen jaren vrij negatief geweest over dit merk. Nu lijkt het met het jaar steeds beter te gaan bij BKV. Veel vernieuwing met hopelijk veel toppers, ik kijk uit naar het assortiment!

  2. #32
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Zier er uit als een topper. Goede burst,volle spinning tails,harde wolk crackling. helaas weinig verkooppunten in de buurt,maar toch ben ik wel benieuwd naar de prijs.
    Light some fireworks, and see who answers.

  3. #33
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Zo, aangezien jullie in het verslag van Fred gelezen hebben dat ik mee geweest ben.. wil ik ook graag mijn verhaal kwijt zodat jullie kunnen zien hoe de dag voor mij geweest is..
    Vroeg opstaan was het die dag en een uurtje of 2,5 in de auto zitten op weg naar Veenendaal.
    Maar ik had het zeer zeker over voor een leuke dag bij BKV ‘De kruiterij’ samen met Fred (die ik alleen kon van TV) en Arjan waar ik vaak me gebeld en gesproken had..

    Helaas kon Arjan er niet bij zijn, maar samen met Fred was ik er van overtuigt dat het toch een super dag ging worden.
    Toen ik binnen kwam in het gebouw vak BKV viel mijn mond letterlijk open, zo hartelijk en sfeervol had ik een vuurwerk importeur niet verwacht..
    Ze hadden zelf een café met tap en alles en daar hebben we ook nog lekker gelucht en Fred de vragen van jullie gesteld en wat algemene vragen voor het verslag..

    Toen we eenmaal binnen kwamen in de showroom.. vielen Fred en mijn mond nog verder open! Wat een prachtige showroom en een hoop vuurwerk.. ik wist dat BKV groot was.. maar zo groot had ik niet verwacht!
    Maarliefst 3 nieuwe lijnen en ook nog een uitbreiding van de ‘DRGN line’ was al een hoogtepunt.. maar toen we eenmaal wat product filmpjes te zien kregen uit China zagen we ook wat er zich achter die cake’s schuildroeg.. en net zoals de labels liet dit onze mond ook open vallen..
    Mijn favoriet was toch wel die met die spinning-tails zoals in het filmpje te zien is!
    Nadat we in de showroom uitgekeken waren gingen we richting de bunkers wat eigenlijk vooral uit karton bestaat maar voor een vuurwerkliefhebber toch wel een geweldig grote indruk achterlaat! Zoveel vuurwerk in 1 bunker en er dan nog zoveel bunkers naast hebben liggen!

    Maar helaas aan alles komt een eind zo ook aan deze dag.. en zo ben ik met 2 goed gevulde zakken met 2 dummy’s, een petje, posters en een grote zwarte bom na huis vertrokken en Fred ook..
    Ik durf te wedden dat zowel ik als Fred nu lang kunnen na genieten van deze leuke, bijzondere en leerzame dag!
    Ik ben zelfs nog iemand tegen gekomen van mijn ‘doe een wens dag’ die ook op de boot van het vuurwerk te vinden was, leuk om diegene nog gesproken te hebben na zoveel jaar.

    Toch wil ik nog een aantal mensen bedanken en speciaal wil ik graag:
    - Arjan
    - Fred
    - BKV ‘De kruiterij’
    - Bert Breeschoten
    - Maurice Rosbag
    - Gert van Roekel
    - Barry

    Heel erg bedankt voor de echt super leuke top dag!
    En ik wil iedereen nog bedanken die deze dag mogenlijk gemaakt heeft.
    Oftewel: HEEL VWC BEDANKT!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Je hebt een heel leuk verslag geschreven Yorick.
    Het was mij een waar genoegen jou te mogen ontmoeten en om samen met jou en je vader dit bezoek aan BKV te doen.
    Jouw aanwezigheid maakte dit bezoek extra bijzonder en daarom vind ik het zo fijn dat je er zo,n plezier aan hebt beleefd.
    Dank voor je verslag, en wie weet, tot gauw.


  5. #35
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Ik weet niet als een reactie van uit mij wel of niet geschikt is, want ik ken je namelijk niet persoonlijk niet dat echt uitmaakt , maar vind het echt geweldig wat al deze mensen voor jou doen, en dat je er zo van geniet ,

    Breeschoten, vwc + crew en vorigjaar rijswijkse vuurwerkhal , allemaal stuk voor stuk TOP

    Vind het echt super om te zien dat dit allemaal gebeurt

    Gr stefan

    P.s ook vorige week ook een filmpje geupload met een kleine verwijzing naar jou :-)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  6. Deze gebruiker waardeert stefantvs voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Stefan, ik zie het filmpje nu pas. Respect.!!

  8. #37
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Thanks Moontan voor je toffe reactie ! leuk om te horen !

    Gr stefan

  9. #38
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Mooi filmpje! erg mooie kwaliteit en erg leuk van de verwijzingen

    oftewel TOP! dit!!
    Laatst gewijzigd door YorickT; 21 mei 2011 om 13:14

  10. #39
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Dat filmpje is helemaal goud Stefan, goed bezig
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Tranen in mijn ogen, kippevel op mijn armen, VWC als 1 familie.

    Geweldig datje dit heb willen posten Stefan, TOPmeer kan ik er niet over zeggen.

    Thanks.

  12. #41
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    @torr&ylke jullie ook bedankt voor de leuke reactie !
    Maar idd vwc is 1 grote familie !
    Als ik zie hoe hier met leden of crew wordt omgegaan RESPECT !

    zie de verhalen van
    -torr
    -Yorrick
    -Hoe jullie er waaren voor moontan !
    en zo zijn er denk ik nog wel wat voorbeelden !

    Waar vuurwerk wel niet allemaal goed voor is !

  13. #42
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Je heb een erg mooi verslag getypt Yorrick. Erg tof dat de mannen van vwc dit voor je geregeld hadden, respect.

    En zoals Stefan zeg "waar vuurwerk wel niet goed voor is", geweldig dit!!

    EN natuurlijk jou verslag ook niet te vergeten Fred. Elk jaar die verslagen die weer getypt worden van bezoekjes aan importeurs.. pff dat zijn nogal wat woorden. Maar elkaar weer waardeer ik het weer heel erg!!

    Bedankt voor jullie leuke verslagen!

  14. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    wow..Ik wist dat vuurwerk veel bij me deed en dat vwc een grote vriendengroep is waarin iedereen voor elkaar klaar staat..
    Maar dat het me nog eens zo diep zou raken,dat had ik nooit verwacht! Prachtig dit.

    Vuurwerkcrew is een stukje van mijn leven geworden!

    Stefan bedankt voor het filmpje en iedereen bedankt voor ieders inbreng, vriendschap en wederzijds respect!!

  15. #44
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
    wow..Ik wist dat vuurwerk veel bij me deed en dat vwc een grote vriendengroep is waarin iedereen voor elkaar klaar staat..
    Maar dat het me nog eens zo diep zou raken,dat had ik nooit verwacht! Prachtig dit.

    Vuurwerkcrew is een stukje van mijn leven geworden!

    Stefan bedankt voor het filmpje en iedereen bedankt voor ieders inbreng, vriendschap en wederzijds respect!!
    vuurwerkcrew is voor veel mensen een stukje van hun leven en ik denk zonder dat iedereen dat stukje in z'n leven had zou het hier nooit zo onwijs goed zijn!!

  16. #45
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik heb mij er in dit topic ook schuldig aan gemaakt door off topic te gaan door het mooie filmpje van Stefan en ik heb net van alle reacties hierop echt genoten maar nu moet ik toch weer vragen om weer on topic te gaan en dat is het bezoek aan BKV
    Vuurwerk doet de duivels dansen

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •