Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 66
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Bezoek aan Breeschoten "de Kruiterij" - 06-05-2011

    Verslag van het bezoek aan Breeschoten “de Kruiterij” op 6 mei 2011

    Vrijdag 6 mei was ik op bezoek bij Breeschoten “de Kruiterij” in Veenendaal.
    De bedoeling was dat ik samen met Arjan zou komen, jammer genoeg moest Arjan afhaken. Zijn gezondheidstoestand liet een bezoek aan Veenendaal niet toe.
    Maar gelukkig was ik niet alleen die morgen. Arjan had met toestemming van BKV geregeld dat Yorick en zijn vader Huub die dag ook te gast mochten zijn. Normaal gesproken gaan er geen leden mee, maar voor Yorick maakten we graag uit een uitzondering. Yorik lijdt aan de zeldzame taaislijmziekte CF.

    Bij de binnenkomst in het gebouw van Breeschoten viel mijn mond gelijk van verbazing open. We werden door Maurice Rosbag ontvangen en kwamen in de spreekruimte terecht.
    Een bijzonder gezellige ruimte ingericht als huiskamer inclusief bar. En een grote spreektafel voor bezoekers c.q. personeel. De eerste klap is een daalder waard dacht ik bij mijzelf. Heerlijk binnenkomen zo, wat moet het leuk zijn om hier te werken, de ruimte straalt sfeer uit.

    Namens BKV waren bij dit gesprek aanwezig: Bert Breeschoten zelf, Maurice Rosbag, Gert van Roekel en Barry.

    We mochten aan de tafel plaats nemen en onder het genot van koffie en frisdrank ontstond een bijzonder leuk en gezellig gesprek waarvan hieronder verslag.

    Evaluatie van het jaar 2010
    BKV kan terug kijken op een succesvol jaar. Stijgende lijn in de verkooppunten, dealers zijn uitermate tevreden over het concept, logistiek, de service en de productkeuze.
    De nieuwe Dragon Line blijkt een schot in de roos en werd door de afnemers en consumenten bijzonder goed ontvangen.
    De jaarlijkse dealeravonden annex demoshows in september zijn goed bezocht.

    Producten die gaan verdwijnen
    De huidige Ferro collectie wordt in een nieuw jasje gestoken (label)

    Nieuwe producten 2011
    Er komen dit jaar een flink aantal nieuwe artikelen op de markt.
    Wij hebben dummy,s van alle producten mogen zien. Informatie over deze nieuwe producten wordt later bekend gemaakt.
    Foto,s van de nieuwe producten mogen we later in het seizoen publiceren.
    In de maand september komen er weer producten demo’s waarvoor Vuurwerkcrew wordt uitgenodigd, zodat wij in staat worden gesteld om die producten voor jullie te filmen.

    Er komt een Thunderrol op de markt die volgens BKV behoorlijk hard knalt

    De Dragon Line wordt uitgebreid met 4 cakes:
    2x 32 shots
    2x 40 shots
    Verder komt een een Dragon Line pijlen pakket, plus 2 pakketten met cakes: waarvan 1 pakket met 6 cakes en 1 pakket met 4 cakes en Thunder kaarsen.

    Binnen de Rocking Rodeo lijn komen er geen wijzigingen dit jaar.

    Er komen maar liefst drie nieuwe lijnen op de markt:

    1. Monaco. Een lijn met 9 cakes in de prijsklasse van 17,50 tot 70 euro. Met een opvallend mooi en strak label. Blauwe kleur en een wit ornament. Bij binnenkomst in de showroom viel dit label mij als eerste op.

    2. Een Italiaanse lijn. Met 7 cakes en prijzen vanaf 5 euro. Met ook een zeer opvallend en leuk label.

    3. de Swiss collectie met 5 cakes en 3 zeer exclusieve pakketten. Opnieuw met een fantastisch mooi label, waar goed over nagedacht is. De cakes dragen herkenbare Zwitserse namen zoals de Monte Rosa.

    Vragen van leden:
    De leden van het forum van Vuurwerkcrew zijn in een apart topic op de website in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen.
    Voor zover de antwoorden al niet in het verslag zijn opgenomen volgen hier de antwoorden op die vragen:

    1.Op de vraag of BKV cakes op de markt gaat brengen met 12-16 shots kan voor dit jaar bevestigend geantwoord worden. BKV komt met een cake genaamd Greeny, 16 shots voor de prijs van € 7,50 per stuk en bij de afname van 3 stuks voor € 20,--

    2.Op de vraag of er cakes op de markt zullen komen met effecten a la Falcon (Schuurmans) en Silver Salute (Wolff) wordt door BKV beantwoord met een nee. Althans voor dit jaar niet. Wel wordt deze vraag serieus in overweging genomen.

    Overig nieuws:
    Zeker vermeldenswaard is de grote invloed die Gert van Roekel heeft op de nieuwe producten van BKV. Gert van Roekel kennen we allemaal natuurlijk van de shows door zijn bedrijf Xena Vuurwerk. De invloed is duidelijk te merken, ik heb films mogen zien van de nieuwe producten. En ik heb bijna letterlijk staan kwijlen. Prachtige effecten zoals spinning tails, een cake met een bijzonder mooie tail die langzaam en erg hoog gaat en uitbarst in
    een boeket met fluit,crackling en salute’s. En zo waren en nog een aantal hele mooie cakes

    Dit was het verslag van mijn bezoek aan BKV
    Later in het jaar volgt er weer een bezoek, dan zullen we ongetwijfeld nog meer informatie voor jullie hebben. Vuurwerkcrew is wederom uitgenodigd voor de demoavonden in september. Daar gaan we de nieuwe producten voor jullie filmen.

    De mannen van BKV wil ik hierbij nogmaals danken voor hun gastvrijheid, de heerlijke lunch en hun gebaar naar Yorick toe om hem een geweldige dag te bezorgen.
    Laatst gewijzigd door moontan; 17 mei 2011 om 22:03

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Weer een heerlijk verslag Fred!
    Bedankt voor je inzet, en inderdaad erg tof van ze dat ze mee wilden werken aan het verzoek om Yorick deze dag te bezorgen. Bedankt dan ook BKV!

  3. #3
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Een heel leuk verslag Fred, fantastische ervaring hebben jullie gehad.
    Bedankt voor het leesvoer en de leuke foto's!
    Laatst gewijzigd door Torrr; 17 mei 2011 om 20:30 Reden: Gert veranderd in Fred
    Mvg, Landinho

  4. #4
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Leuk dat het verslag er is!

    Heb zeker een erg leuke en leerzame dag gehad. Jammer dat Arjan er niet bij kon zijn..
    Zo gouw als mijn examens zijn afgelopen (vrijdag!) ga ik beginnen aan mijn verslag!
    en als Fred of Arjan heb goedgekeurt heeft zal ik hem in dit topic zetten

  5. #5
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Een zeer lekker weg lezend verslag Fred met boordevol info en ook fantastisch dat de heren van BKV het geen probleem vonden dat Yorick deze dag mocht bijwonen. Ik vind het nog steeds jammer dat ik die dag moest afhaken, maar hopelijk gaat het de volgende keer wel.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Als ik dit zo leest, wat trouwens een superverslag is Fred, heb jij ook daar een leuke tijd gehad davinstyle.
    Arjan bedankt voor je inzet dat je dit geregeld heb en Fred geweldig dat je dit goed heb opgevangen, top.

  7. #7
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    heerlijk nieuws dit hoor! ben zwaar benieuwd naar de drgn line uitbreiding! maar denkmdat dat er meer zullen zijn

    verder prima verslag hoor fred!

  8. #8
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Mooi verslag Fred, veel info.
    Mooi om te zien dat de Dragon line uitgebreid wordt met 4 cakes.
    De andere cakes die je omschrijft klinken ook geweldig, ik ben benieuwd.

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Mooi verslag Fred. Tof dat je dit nog steeds doet voor ons!

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Mooi verslag Fred,leuk dat je een mooie dag hebt gehad yorick we weten ervanArjan bedankt voor je inzet hierin super!,weet toevallig de andere namen maar die sluiten naadloos met de dragonline.
    Ben benieuwd hoe de cakes zal zijn maar moet wel goed komen heb er goede verwachtingen ervan.
    Laatst gewijzigd door jawe; 17 mei 2011 om 21:21

  11. #11
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Erg leuk verslag. Ook erg tof dat Yorick mocht komen. Kun je een kleine tip doorgeven aan BKV? Dat ze met de demo's ook de pakketten schieten.

  12. #12
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Top verslag !

    Leuk om te lezen over de nieuwe producten. Goed dat men ook aan de slag is gegaan met de wens van vele: Enkele budgetcakes erbij. De Greeny klinkt zeer interssant voor mij, zeker met 3 stuks voor 20 euro. Ook klinken die nieuwe lijnen erg goed.

    Denk dat ik dit komend jaar na een aantal jaren eens weer langs de breeschoten dealer ga, want dit klinkt allemaal erg goed.

    Bedankt voor het bezoek en het verslag he mannen !

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt voor jullie leuke reactie mannen. Een extra stimulans om hiermee door te gaan. Morgen komt er alvast een filmpje online van een van de nieuwe producten

  14. #14
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    zo al met al veel goed nieuws!
    ze wekken bij mij de indruk dat ze nu voor de betaalbardere cakes gaan en natuurlijk met een goede kwaliteid!
    ik word er blij van!

    maar wat moet ik denken bij een italiaanse lijn? heldere kleuren? aparte efecten?

    mijn nieuwschierigheid is iig gewekt!
    prima geschreven en zo te horen heeft onze vriend yorick weer een heerlijke dag beleeft!!

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    leuk verslag,
    goed om te horen dat ook hier verder wordt gedacht en dat er een aantal nieuwe producten bij komen in allerlei prijscategorieën.
    Ben erg nieuwsgierig aan het worden.

    greetzz
    Eer was was was, was was is!

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •