Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 43 van 43

Discussie: [AFGEKEURD] Ram

  1. #31
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Erg mooi, vind hem alleen een beetje aan de prijzige kant...
    Offline!

  2. #32
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Wow echt super mooi met wat korting misschien wel goed te doen nog.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  3. #33
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Na wat twijfelen laat ik hem toch maar op mijn lijst staan. Een goede tailcake misstaat immers ook niet in de collectie en is weer eens wat anders!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Locatie
    kortenhoef
    Berichten
    263
    Thanks
    134
    108 waarderingen in 53 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floren Bekijk bericht
    Ook dit jaar proberen we jullie op de hoogte te houden van artikelen die niet te leveren zijn of op zijn of bijna op zijn bij de importeurs. We zullen de informatie plaatsen zodra we dit van de importeurs door krijgen.
    Voor de duidelijkheid: de dealers kunnen dus nog wel voorraad hebben!! Als je ze zeker wilt hebben kijk dan dus bij je dealer en wacht niet te lang met bestellen om teleurstellingen te voorkomen!

    update 23-12
    Geheel niet leverbaar: Ram (Witte Tenten/Marijn)
    Iedereen die deze bij ons besteld heeft krijgt een mail, je kan zelf een vervanger uitkiezen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floren Bekijk bericht
    Gaat niet zozeer over artikelen bij ons (staan er ook tussen die we nooit in assortiment gehad hebben) maar over de voorraad bij de leveranciers:

    Iemand die er meer over weet waarom deze, volgens 123vuurwerk, in zijn geheel niet leverbaar is? (die alles doorgeeft van wat ze van de importeurs doorkrijgen)

  5. #35
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik vond dit ook erg vreemd, even belletje gepleegd zojuist en helaas, het is waar, hij zal niet te koop zijn, want hij is afgekeurd!
    De reden van afkeuring is formeel nog niet bekend, dat zullen we laten nog weleens horen dan, maar gisteren is ie er in ieder geval niet doorheen gekomen en zal hij worden teruggehaald door Witte Tentenverhuur.

    Voor volgend jaar staat hij gewoon weer op de planning, dus hopelijk komt het dan goed! Baal er persoonlijk wel van, die tails had ik toch graag live in de straat gezien.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Berichten
    425
    Thanks
    28
    17 waarderingen in 15 posts
    Zo erg jammer zijn. Het is wel een top cake met in het begin tails en een super finale.

  7. #37
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Belachelijk dat er zoveel is afgekeurd van de witte tenten, maar goed er zal wel een "goede" reden voor zijn. Hopelijk komen ze allemaal in wel goed gekeurde vorm terug.
    vuurwerkbieb

  8. #38
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
    Ha, Goedzo witte tenten!

    Deze bak was zo'n onzin he!
    Kun je het mischien beter uitleggen, want snap dit bericht niet helemaal?

    Zeer jammer dat hij is afgekeurd, want vind hem zeker gaaf.
    Zeer mooie tails in een heerlijk tempo.
    Prijs is mischien wat aan de hoge kant, maar voor een goed stuk vuurwerk wil ik gerust betalen, en al helemaal met een eventuele korting bij een winkelier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #39
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Kun je het mischien beter uitleggen, want snap dit bericht niet helemaal?

    Zeer jammer dat hij is afgekeurd, want vind hem zeker gaaf.
    Zeer mooie tails in een heerlijk tempo.
    Prijs is mischien wat aan de hoge kant, maar voor een goed stuk vuurwerk wil ik gerust betalen, en al helemaal met een eventuele korting bij een winkelier.

    haha Wesley,

    Natuurlijk zal ik uitleggen waarom ik blij ben dat deze cake is afgeschaft!

    Kijk, De cake opzelf is na mijn mening totaal niks mis mee.
    nah, eigenlijk wel, aangezien dit -en ja, het blijven mooie effecten- nog steeds maar simpele tails zijn!, Zo was dat ook met de Tomahawk, de Viva la Vida en de Tiger Tails van lesli, Simpel weg,Tails!~. en ook bij die 3 cake's zijn erg slechte reactie's op gekomen!
    Wat ik dus niet snap is dat bij deze cake WEL de goede reactie's op zijn gekomen. Is dat simpelweg: omdat het Lesli is. of zitten daar meer redenen achter?
    Is het tempo van de Ram dan echt zo veel sneller dan die 3 cake waar ik het over heb, en dat het daarom volgens de meeste hier, opeens een van de meest fantastishe cake's moet zijn?

    Ook vind ik het, Aangezien het, nog steeds alleen maar tails zijn, erg vaag dat ze voor deze bak bijna 45 euro vragen!
    Hij is ook binnen, hoeveel seconde zal het zijn.. 9/10 seconde WEG!

    Ik was blij dat deze cake is afgeschaft, omdat ik het een van de meest slechte potten van prijs/kwalitijd(en tijd) vind!
    Voor een cake van bijna 45 euro, zou ik als consument echt iets beters verachten dan(zoals de onwetende 43euro uitgevende consument dit zal omschrijven)"lichtkogeltjes met staarten eraan"!

    Koop dat 2 X de Joris rampestamper. ben je goed koper uit, en het is veel mooier!


    Is het zo duidelijk geworden?,
    heb ik het duidelijker geargumenteerd?


    MVG. Tom


    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  10. #40
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Bedankt voor je argumenten Tom, dan is jouw opmerking wat duidelijker.

    Ben het daarbij echter totaal niet met je eens, want een "simpele tail" zit in zo'n kleine romeinse kaars of de colour pearl-cakes. Dit zijn serieus goed uitgewerkte tails, mooie kwaliteit, mixed, dus zeker niet "simpel".

    Nou kan het zijn dat jij tails niet interessant vind, dat maakt de cake zelf echter niet slecht. Het is een waaier, je betaalt dus ook voor lucht, want hoe meer volume, hoe hoger de transportkosten, dan erbij dus een goede kwaliteit tail erin, maakt het een duur dingetje. Dat heb je er voor over, of niet, maar er zijn er dus zat, zoals ikzelf ook, die voor een dergelijke cake wel het geld neertellen, zulke mooie tails zie je te weinig in vuurwerk.
    Daarin verschillen we dus van mening en ben blij dat jij die zo uitgebreid toelicht met wat voorbeelden. Zie ook de tailcake in het Buurtassortiment of de Showtails, in het pakket was ie 17 euri, als losse cake 30, maar wél dikke tails. Dan zie je ook de discussie over geld ontstaan en dat de één het een prachtcake vindt, de ander heeft hem liever niet, die houden niet van tails.

    Overigens vind ik het wel apart dat jij het leuk vindt voor een importeur dat een product wordt afgekeurd, enkel omdat jij de cake niet goed of leuk vindt. Bedenk wel wat dit voor een importeur betekend, ook qua kosten, ik vind niet dat je dat iemand kunt gunnen, maar ook dat is mijn mening.

  11. #41
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Bedankt voor je argumenten Tom, dan is jouw opmerking wat duidelijker.

    Ben het daarbij echter totaal niet met je eens, want een "simpele tail" zit in zo'n kleine romeinse kaars of de colour pearl-cakes. Dit zijn serieus goed uitgewerkte tails, mooie kwaliteit, mixed, dus zeker niet "simpel".

    Nou kan het zijn dat jij tails niet interessant vind, dat maakt de cake zelf echter niet slecht. Het is een waaier, je betaalt dus ook voor lucht, want hoe meer volume, hoe hoger de transportkosten, dan erbij dus een goede kwaliteit tail erin, maakt het een duur dingetje. Dat heb je er voor over, of niet, maar er zijn er dus zat, zoals ikzelf ook, die voor een dergelijke cake wel het geld neertellen, zulke mooie tails zie je te weinig in vuurwerk.
    Daarin verschillen we dus van mening en ben blij dat jij die zo uitgebreid toelicht met wat voorbeelden. Zie ook de tailcake in het Buurtassortiment of de Showtails, in het pakket was ie 17 euri, als losse cake 30, maar wél dikke tails. Dan zie je ook de discussie over geld ontstaan en dat de één het een prachtcake vindt, de ander heeft hem liever niet, die houden niet van tails.

    Overigens vind ik het wel apart dat jij het leuk vindt voor een importeur dat een product wordt afgekeurd, enkel omdat jij de cake niet goed of leuk vindt. Bedenk wel wat dit voor een importeur betekend, ook qua kosten, ik vind niet dat je dat iemand kunt gunnen, maar ook dat is mijn mening.

    IK vind het appart dat je opeens zegt dat ik het "LEUK" vind dat de cake is afgekeurd.
    Maar ik heb gezegt:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leslifan
    Ha, Goedzo witte tenten!

    Deze bak was zo'n onzin he!
    Hierin(ik denk tenminste dat het over deze quote gaat) zeg in niet het woordt"leuk". of "lekker voor je" of iets in die richting

    Ik zeg juist dat ik het goed dat de cake is afgekeurt door witte tenten, Omdat ik deze bak onzin vind!
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  12. #42
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Behalve dat die Tomahawk etc. van Lesli letterlijk 2 keer zo duur zijn. :s

    Die romeinse caars z-shapes van Lesli waar ze 100+ euro voor durfden te vragen, DAAR heb ik een hekel aan. Maar dit is gewoon een prima cake. Ik weet niet of je dit soort dingen ooit in real-life hebt gezien, maar dit is toch ff wat bruter dan een 'tailpotje'. Kijk ook naar het kaliber van die cake. Erg dikke tails komen daaruit hoor...

    Ook flauw dat TNO er zo zielig over doet. Misschien dat uitvouw systeem van Weco toepassen op cakes als Hoogmoed en deze zodat ze stabieler staan? Ik kan me namelijk geen andere reden bedenken waarom deze cake afgekeurd zou kunnen worden. Gekke mensen...

    @leslifan: En ook al vind jij persoonlijk een bak onzin, dan is het nog niet goed als hij afgekeurd wordt. Als je hem zelf niet leuk vind dan hoef je hem ook niet te kopen, zo simpel is het, maar gun dan andere mensen wel het plezier als ze deze cake leuk vinden. Kom op zeg.
    Laatst gewijzigd door Patroontje; 25 december 2011 om 17:12 Reden: ik zei per ongeluk Marijn ipv TNO, oops!
    Die gast van die filmpjes...

  13. #43
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    @Leslifan,

    Je hebt je mening goed kunnen onderbouwen. Vind het alleen erg irritant lezen omdat je niet goed weet hoe je leestekens moet gebruiken.

    @Mattenfreak,

    Afgezien naar het product zelf ben ik het helemaal met je eens.


    Ik zelf vind het persoonlijk zonde om veel geld voor een cake met alleen tails neer te leggen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind. Integendeel juist! Als de tails goed zijn uitgewerkt is het echt zeer mooi. Jammer dat dit product is afgekeurd!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •